35+

Sopje wat super dat het allemaal goed gaat.

Mira balen dat je je eisprong gemist hebt daar zat je natuurlijk helemaal niet op te wachten - op naar de volgende sprong maar weer :thumbup:

Karin sterkte met je vader

Hier alles goed op tandjes gedoe na - meer huilen en rode uitslag op de billetjes maar ja er zitten dan ook een tand of 6 aan te komen :?

Verder is het een pittige klus, allebei werken in hulpverlening en diensten op elkaar af stemmen en zo samen zorg dragen voor het kind. Maar oefening baart kunst en het gaat steeds beter. Net drie nachtdiensten gehad voor eerst in 1 jaar tijd en dat is even afzien.

Succes allemaal

Hoi Bella,

Meid dat zal zeker tegenvallen de nachtdiensten na een jaar. Ga je die vaker krijgen, zodat je weer een ritme krijgt?

Ach gossie gelijk 6 tandjes tegelijk … wens je ventje maar veel sterktezoentjes !

Groetjes

Mira

Meiden de 35+ ers topic verwaterd een beetje, hoe gaat het met jullie allemaal?

Bella: hoe is het met de kleine? zijn de tandjes al uitgekomen?

Karin: hoe gaat het met je vader en met jou? En is Lady inmiddels bevallen van haar kittens?

Moon: hoe gaat het met jou en de kleine man?

Sopje: hoe gaat het met de zwangerschap en op hoeveel weken zit je inmiddels?

Ik heb volgende week maandag weer een FM op dag 8; nu ben ik toch zeker op tijd :think:

Liefs

Mira

Hoi Mira, succes met je fm maandag!

Met mij en de beeb in mijn buik gaat alles goed. Vorige week (ik was toen 12 weken en 3 dagen) weer een echo gehad voor de nekplooimeting en in het begin was ie redelijk rustig zodat degene die de echo deed meteen een foto nam voor de metingen maar daarna ging hij lekker druk bewegen. Ik was erg opgelucht dat ie het nog deed, mijn vriendje niet die had er alle vertrouwen in dat alles goed gaat. De uitslag van de nekplooimeting en het bloedprikken waren goed. De kans op het syndroom van down was heel klein en veel minder dan het gemiddelde voor vrouwen van mijn leeftijd. Het was iets van 1 op duizend of 3000 of zo iets. De kans op andere chromosomale afwijkingen (trisomie 18 of 21?)was ook heel laag, 1 op 38 000 of 1 op 18 000, weet het niet meer precies. Die avond zijn we het meteen aan onze ouders gaan vertellen en ze waren allemaal heel erg blij voor ons maar ook voor hunzelf (joepie we worden weer opa/oma). Mijn moeder was helemaal sprakeloos en in sjoc. Die dagen erna hebben we het op ons werk, aan de toekomstige ooms en tantes en mijn oma verteld. Ook die waren heel enthousiast. Het was zo leuk om het te vertellen! Ik hoop echt dat jullie dat binnenkort ook mogen doen. We hebben ze meteen ook verteld dat we hiervoor 2 keer pech hadden gehad en dat die 2e een mola was, dus er zijn nu geen geheimen meer op dit gebied en dat is ook wel lekker. De kwaaltjes zijn nu wat minder, al gooide ik gisterochtend weer mijn ontbijt eruit, maar vandaag voel ik me prima en de kwaaltjes zijn voor een goed doel!

Groetjes Sopje

Dankjewel Sopje… wat super dat je het aan iedereen kon vertellen. Ik kan me voorstellen dat je moeder in shock was, dat zal mijn moeder en vader ook zijn.

Nog een goede zwangerschap toegewenst :wink:

Liefs

Mira

Hallo meiden,

Sopje, wat fijn dat je het nu mocht vertellen! Leuk hé om zo’n goed nieuws te vertellen en te merken dat iedereen met jullie meeleeft! Straks helemaal als je buik gaat groeien!

Mira, ik hoop zo uit de grond van mijn hart dat jij ook zo’n nieuws mag vertellen aan jouw ouders en verdere families!

Eerst maar de FM-meting, dat is op zich ook altijd spannend, maar je bent ook snel weer buiten! Binnen 10 minuten was ik altijd alweer klaar.

Hier gaat het prima, Jeroen kruipt en wilt overal aan optrekken tot staand! Het is een zeer ondernemend jochie, gelukkig altijd wel vrolijk!

Echt een lekker ventje, hij heeft al een tandje door zijn lip gehad en een flinke bult op zijn hoofdje…maar ja! Hij wilt gewoon teveel wat hij nog niet kan, is erg frustie voor hem!

Ik doe een fotootje erbij…kan je zien hoe hij veranderd!

Wat een schatje!

Hoi allemaal

Blij te horen Sopje dat het allemaal zo goed gaat met jou en je baby.

Wij zijn vanmorgen ook een beetje mama en papa geworden :lol:

Onze poes heeft het leven geschonken aan 4 schattige kittens.

Arme beestje had het zo ontzettend warm en lag maar te puffen en te hijgen had zo’n ontzettende medelijden met haar. Maar het ging echt super snel en nu ligt ze lekker tevreden met de kleintjes te slapen.

Kan er uren naar kijken :inlove:

Groetjes Karin

Moon: bedankt voor je lieve woorden :-* En wat is Jeroen een leuk ventje zeg en wat groot :shock: … echt ik wist niet dat het zo hard gaat. Tjonge jonge… en wat ziet hij er stoer uit.

Ik ga vol vertrouwen weer aan de 2e IUI beginnen… jouw kliniek is ook mijn kliniek :slight_smile:

Karin: gefeliciteerd met de kittenbeebs. Ik kan me voorstellen dat je er constant naar kan kijken. Ms een fotootje van de kittens met moeke?

Liefs

Mira

Ik zal eens kijken of het me lukt om hier een foto te plaatsen van de kittens. Heb dit nog niet eerder gedaan dus hulp is welkom :lol:

Oke zie het al dat het makkelijker is dan ik dacht haha moet alleen ff de foto;s wat gaan verkleinen en dan zal ik ze straks even hierop plaatsen.

Groetjes Karin

Oke hier dan een probeerseltje haha

Achhhhhh wat liefffffff… eentje zwart/wit en 3 zwart? Hoe doet de moeder het met de kittens? Is ze er lief voor?

Groetjes

Mira

Moeder doet het heel erg goed, ze is heel erg beschermend en de kleintjes groeien prima.

Er is er eentje meer wit met zwart gevlekt net als de moeder zelf, en drie zijn er zwart met witte pootjes en her en der wat witte vlekken.

2 Kittens gaan er naar mijn zus en eentje houden we erzelf :oops: man lief kan het niet laten hahaha (en we hebben er ook nog niet genoeg) maar ach ze zijn zo lief en ja ook als ze groter worden haha.

Ik zal nog wel eens een foto hier plaatsen waneer ze wat groter zijn en lekker rondhuppelen hier.

Groetjes Karin

Vanochtend had ik een follikel meting op dag 8 en gelukkig zaten er een paar van 6 mm en 1tje van 8 mm. Dus woensdagochtend weer een FM … ben benieuwd of ik van het weekend een IUI heb.

Liefs

Mira

Moon: onze kliniek gaat verhuizen naar Leiderdorp… ze worden zelfstandig en gaan Medisch Centrum Kinderwens heten. Klinkt veel beter in de oren vind je niet?

Moon: onze kliniek gaat verhuizen naar Leiderdorp.. ze worden zelfstandig en gaan Medisch Centrum Kinderwens heten. Klinkt veel beter in de oren vind je niet?
[/quote]

Dat klinkt goed, is beter dan een soort Rutgerstichting! Ik vond het moeilijk dat daar ook abortussen werden gepleegd, terwijl jij daar zit om zwanger te raken :roll: :cry:
Maar Leiderdorp....is volgens mij verder weg dan Leiden!

Mira, dat gaat goed, zo langzamerhand groeien de follikels weer en door die controle's kan het nu niet meer mis gaan!

Karin, wat lieieieieiefffffffff....gelukkig heb ik er al 2 rond lopen! Vind ik even genoeg!

Met iedereen verders ook goed? Sopje?

Liefs,
Moon

Hoi

Mira ik zal heel hard voor je duimen dat het lukt dit weekend.

Moon ja lief zijn ze he. Gelukkig blijven ze allemaal een beetje in de buurt zodat ik hun ook nog kan zien opgroeien dat vind ik altijd wel heel erg leuk.

Gisteren is mijn vader geopereerd. Ging goed de operatie en gisteravond was hij redelijk goed bij al zakte hij wel telkens weg door de hoge dosering van de morfine. Mijn zwager heeft vanacht het ziekenhuis nog gebeld en nu had mijn vader de slang die via de neus in zijn maag zat er uit getrokken. Ze hebben hem ook verplaatst naar een andere kamer dus mischien toch te onrustig voor hem met zoveel mensen op een kamer. Maar goed straks word de arts gevraagt of de slang terug geplaatst moet worden of niet.

Verder houden ze hem goed in de gaten de komende dagen omdat er een kans bestaat dat hij dichtgeslipte kransslagader heeft. De cardioloog had geen tijd meer om dit voor de operatie te onderzoeken :shock: wat ik niet kan begrijpen maar goed. Hopelijk knapt hij snel weer op zonder verdere problemen en hoeft hij ook geen chemo maar ja dat horen we eigenlijk pas over een week.

Groetjes Karin

Moon: idd ik ben er 1x mee geconfronteerd, dat ik een jong meisje formulieren zag invullen om te aborteren. Het deed mij werkelijk pijn… dus die toestanden zullen we ook niet meer meemaken.

Leiderdorp scheelt niet zoveel; iets korter voor mij (2 km korter, maar qua tijd scheelt het niet zoveel denk ik). Het schijnt dichtbij het meubelboulevard te zijn, dus veel parkeerplaatsen.

Liefs

Mira

Karin: beterschap met je vader en dat hij idd er weer snel bovenop komt.

Veel plezier met de kittens :wink:

Liefs

Mira

Mira:

Heel veel succes dit weekend! Ik ga voor je duimen hoor :pray:

Moon: hoe is het met jou? Wat een leuk ventje is die Jeroen toch…

groetjes

Afro