Dank jullie wel !! We hadden ff een dippie, maar gelukkig gaat het beter met ons…op naar de volgende kans toch? 19 juni alweer een FM.
Moon: we gaan 3x zonder hormonen proberen en dan 2x met hormonen. Maar idd… we gaan er gewoon vanuit dat het de volgende keer raak is.
Bella: ik had ook wel sterk het vermoeden dat ik ongi ging worden, maar dit keer was het zo anders, vanaf de IUI had ik krampen en een opgezette buik, dus ik wist het niet helemaal zeker. Hoe gaat het met jou?
Liefs
Mira
Ach Mira wat jammer nou dat het niet gelukt is…
ik blijf je jullie volgen hoor,
liefs
Afro
Lief van je Afro.
Hoe gaat het met jou?
Liefs
Mira
Hoi
Mira wat jammer dat het deze keer niet gelukt is. Maar goed dat je vol goede moed naar de volgende poging gaat :thumbup:
Iemand trouwens nog iets van Sopje gehoord?
Groetjes Karin
Jammer Mira! Volgende keer beter, ik zal iig voor je duimen!
Met mij gaat alles goed, dinsdagochtend weer een echo gehad en alles zag er prima uit! De kleine was lekker aan het bewegen dus het duurde even voordat ze hem konden opmeten, maar uiteindelijk lukte het. Qua grootte was hij toen 10 weken en 3 dagen oud en dat klopt ongeveer wel. Dinsdag 27 juni krijgen we weer een echo voor de nekplooimeting en als ie het dan nog doet (waar ik wel vanuitga) gaan we het aan iedereen vertellen. We zijn allebei hartstikke happy en beginnen er zo langzamerhand echt van te genieten.
Groetjes Sopje
GE-WEL-DIG sopje!
Van harte gefeliciteerd en ik blijf duimen hoor!!!
Hoe is het nou met jou Mira?
Liefs,
Moon
Sopje,
Nog van harte gefeliciteerd!!! Wat mooi alweer ruim 10 weken zwanger, een hele goede zwangerschap toegewenst natuurlijk.
Kissie: hoe is het met jou? Ben je weer een beetje de oude?
Moon: we zijn het dippie voorbij… met volle moed ga ik aanstaande maandag weer voor een FM, en wie weet eind volgende week onze 2e IUI. Best wel weer spannend hoorrr
Liefs
Mira
Hoi
Sopje wat geweldig dat het goed gaat helemaal toppie.
Mira met mij gaat het nog steeds niet erg lekker, krijgen de ene tegenslag na de andere te verwerken momenteel. Maar we proberen het hoofd boven water te houden. Het gaat niet zo goed met mijn vader. Zijn lichaam heeft telkens te weinig bloed en ze zijn aan het onderzoeken waar het blijft en waarom het lichaam niet weer voldoende bloed aanmaakt. Nu heeft hij vorige week een maag en darmonderzoek gehad waarbij ze iets gevonden hebben in zijn darmen. Daar hebben ze iets van weggehaald en opgestuurd. Hij krijgt hier dinsdag de uitslag van. Weer een spannende tijd voor ons. En zo gaan we maar door.
Maar goed ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe.
Groetjes Karin
Hoi Karin,
Ik hoop echt dat de uitslag van je vader goed is… :thumbup: veel sterkte meid.
Ik heb maandagochtend weer een fm-meting, ben benieuwd…
Allemaal nog een fijn weekend!!!
Groetjes
Mira
Helaas was er helemaal niets te zien vandaag met de fm. Of ik heb mijn eisprong al gehad op dag 11 of ze waren superklein. Dus woensdagochtend weer een fm en ze willen bloed prikken voor de zekerheid.
Groetjes
Mira
Bah Mira, dat is balen! Hopen dat woensdag meer te zien is! Anders moet je weer een maandje wachten.
Ik denk zelf dat jij met hormonen meer kans hebt hoor! Dan zou je clomid krijgen, dit heb ik ook gehad.
Heb je vandaag al bloed geprikt of gebeurt dat woensdag?
Liefs,
Moon
Hoi Moon,
Was zeker balen gisteren hoorrr, als ze morgen weer niets zien dan willen ze ook bloed prikken. Anders stel ik het wel voor met Clomid met de volgende ronde. Goede tip!
Ik laat zsm van horen zodra ik morgen terug ben.
Liefs
Mira
He dat is zeker balen Mira.
De uitslag van de onderzoeken van mijn vader zijn helaas niet goed. Hij heeft dikke darm kanker :?
Moeten nu nog afwachten in welk stadium het zich bevind en of er uitzaaiingen zijn.
Zeer spannende en slopende tijd weer voor ons.
Groetjes Karin
Hé bah Karin,
Veel sterkte voor jou en je familie!
Moon
Karin,
Shoot zeg meid. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!!!
Vanochtend weer voor een fm geweest. Helaas ik heb mijn eisprong al voor dag 11 gehad, dus deze maand geen IUI… … op naar de poging in juli, maar dan heb ik een fm op dag 8-9.
Liefs
Mira
Dank jullie wel
Vandaag met hem voor gesprek geweest bij de chirurg en de operatie staat geplant op 10 juli. Het kan niet eerder omdat hij eerst nog allerlei onderzoeken moet krijgen en toestemming van de longarts en cardioloog. Hij moet nog wel van tevoren weer een bloedtransfusie ondergaan omdat zijn bloedgehalte weer veels te laag is.
Zijn allemaal behoorlijk aangeslagen hierdoor en weten nog niet wat hem verder te wachten staat. We hopen op een goede afloop maar die garantie kunnen de artsen ons tot nu toe niet geven dat word pas na de operatie dus nog heel veel spannende weken voor de boeg.
Groetjes Karin
Karin,
Ik kan je alleen maar heeeeel veeeel sterkte wensen met je pa!!!
Hoe is het met jou?
Groetjes
Mira
Hoi ja eigenlijk gaat het met mij met ups en downs. Zoveel tegenslagen gehad eigenlijk sinds we verhuisd zijn. Maar wel blij dat we nu bij mijn pa in de buurt zijn. Maar als de mogelijkheid zich aanbied gaan we toch weer terug verhuizen. Hebben er toch allemaal moeite mee om hier weer te wennen en missen onze vrienden ontzettend.
Vandaag is het mijn 40ste verjaardag en had er eerst helemaal geen zin in om er maar iets van te houden maar aan de ander kant weten we niet hoe het gaat verlopen met mijn vader en is de angst er toch dat hij er mischien volgend jaar niet meer bij zou kunnen zijn. Weet dat ik niet zo mag denken maar het spookt toch door je hoofd. Dus de familie komt in ieder geval vandaag.
Volgend weekend komen onze oude buurtjes gezellig en 6 juli komen onze vrienden vanuit Engeland over en die blijven hier 10 dagen en daar kijk ik zo ontzettend naar uit.
En staat onze poes Lady op het punt van bevallen, hoop eigenlijk een beetje dat ze vandaag bevalt maar ja dat heb ik niet voor het zeggen he
En hoe gaat het met jou?
Groetjes Karin
Hoi Karin,
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je gisteren een leuke dag gehad?
Ik kan me voorstellen, dat het moeilijk is om nu te gaan verhuizen ivm je vader, maar als je heimwee hebt naar je oude buurtje, ja dan zou ik ook gaan hoor. Sterkte nog met alles!!!
Hoe is het met Lady? Is ze al bevallen en zo ja is het goed gegaan en hoeveel kittens zijn er??? Wij hebben inmiddels 5 katten. 3 weken geleden hebben wij weer een kitten erbij genomen. Mijn hubbie en ik zijn siamezen liefhebbers, maar ik vind alle kittens lief hoorrrrr.
Met mij gaat het wel goed nu, op naar ronde 2 van de IUI, wel balen dat ik de laatste keer mijn eisprong hebt gemist, maar wat doe je eraan? Ik ga ervan uit dat ik volgende week ongi ga worden en dan bel ik gelijk voor een afspraak voor een FM op dag 8, nou dan ben ik toch zeker op tijd? Soms vind ik het nog steeds moeilijk inzake het zwanger worden … soms wil ik stoppen en dan toch weer doorgaan… maar we wachten al zooooo lang, dat je niet op ga geven. Eens hopen wij toch een beebje in ons armen te hebben, maar hoelang we doorgaan… tja dat is de vraag.
Liefs
Mira
Hoi Mira ja dat is zeker jammer voor jullie maar op naar de tweede ronde en ik duim van harte met jullie mee.
Tja Lady laat ons helaas nog steeds in spanning zitten maar het kan nu ieder moment zover zijn dat ze gaat bevallen.
Wij hebben er momenteel zelf 6 :oops: en dan nog de kleintjes op komt. Maar kijk er wel enorm naar uit hoor. Al is de verleiding dan wel weer erg groot we kunnen er zelf echt geen meer bij hebben. En het afscheid zal weer heel erg moeilijk worden na al die weken die kleine trippelende pootjes hier rond te hebben lopen. Het zijn allemaal huis tuin en keuken katten maar zou er geen een willen missen en hopen voor de kleintjes een goed huisje te vinden.
Weet helaas niet hoe het moet maar zal eens proberen als de kleintjes erzijn of ik foto’s kan plaatsen hierop.
Groetjes Karin