Mira, veel succes
Tans
Hoi, hoi,
Ben ik weer ff, vandaag de 1e IUI gehad en gelukkig viel alles ontzettend mee. Er waren 80 miljoen zwemmers…dusssss 1 zou het toch moeten halen, zeg maar. :roll:
Nu de 2 wachtweken in … en broeden hihihihihi
Liefs
Mira xxx
Hoi Mira,
Hoe gaat het met broeden? Ik hoop zo dat zaadje en eitje elkaar gevonden hebben en gezellig in elkaar gekropen zijn!
Nog ff volhouden meid!
Dan weet je het, sterkte!
Liefs,
Moon
Dankjewel Moon … het broeden gaat volgens mij wel goed hihihihi, maar ik heb af en toe wel last van krampies en net of ik buikspieroefeningen gedaan heb, wel raar hoorrr.
Maar goed… we blijven positief.
Liefs
Mira
Hallo Mira,
Ik wil je even heel veel succes wensen met deze iui poging. Ik hoop dat
er een prachtige zwemmertje bijzit die jouw eitje wel ziet zitten…
Spannende weken worden dat …ik hoop dat je genoeg afleiding vindt.
liefs Afro
(39 jaar)
Hoiiiii Afro,
Jeetje alweer 29 weken zwanger? Hoe gaat het met je? Hoe ben je zwanger geworden als ik vragen mag?
Bij mij is het alweer een week geleden dat we de IUI hebben gehad… we zijn zooooo benieuwd.
Liefs
Mira
P.S. Je bemoedigt mij wel hoorrrrr (39 jaar en zwanger). Ik zag het al niet meer zo zitten (ben 38,5 jaar).
Gaat het nog Mira?
Dit zijn de vreselijkste weken hoor! Ik weet heel goed wat je voelt!
Nog heeeeeeeeel even volhouden meid!
Liefs,
Moon
Oooohhhh Mira wat spannend - nou ik zal even mee gaan
Succes met het wachten :thumbup:
Heb je de behandeling met Hemelvaart gehad?? Nou het is hoe dan ook een geluksdag want Lasse precies een half jaar oud
Hoi Moon en Bella,
Nou de laatste week gaat volgens mij nog langzamer hihihihihi… maar gelukkig weekend nu en maandag lekker nog vrij, dan gaan we ook heel de dag naar Viva Italia op de circuit in Assen … dinsdag en woensdag nog werken ennnnnn dan heb ik 1,5 week vakantie!!! Joepie!!!
Grappig om jullie kids te zien veranderen op jullie avatar.
Hebben jullie nog plannen voor het Pinksterweekend?
O ja, Bella … ik heb idd de IUI op Hemelvaart gehad. Gelukkig gaat die kliniek gewoon in het weekend en feestdagen door, alleen voor de speciale gevallen.
Liefs
Mira
En het was weer tijd voor een nieuwe avatar :mrgreen:
Hi Mira,
Wat tikt de tijd langzaam he? …
Geeft de burger moed he, zo’n meisje van 39 die zwanger is .
Je vroeg hoe ik zwanger ben geworden…wel. het is haast niet te geloven maar na ruim 4 jaar waarin 2xmk, 6xiui, 2 xivf, zou er in december een ingevroren embryo van de 2e ivf behandeling teruggeplaats worden. Een zogenaamde cryobehandeling. Op 5 december kreeg ik een beetje bloedverlies, dat was mijn niet ongi dag. Ik ben dus meteen begonnen met hormonen slikken voor de cryobehandeling, ik dacht dat ik ongi was. Echter dit zette niet door, ik dacht door de pillen.
Een week later begon ik echter toch te denken van…het zou toch niet?
Test gedaan: hartstikke positief! Een spontane zwangerschap.
Doordat ik af en toe nog wat bloedverlies had, en vreselijk pijn in mijn onderrug dacht ik echter dat het mis zou gaan.
In het ziekenhuis kreeg ik met 5,4 weken een echo, en hier was alleen een vruchtzakje te zien, de arts dacht dat het een miskraam zou worden.
Nou dat werden dus leuke kerstdagen maar niet heus…ik wachtte op de miskraam, dikke pakken maandverband in huis gehaald.
Een week later kreeg ik nog een echo om alles uit te sluiten. Ik had me al voorgenomen om een curretage te vragen want ik wilde geen weken wachten op de miskraam.
Toen we op het beeldscherm keken verscheen daar een klein beebje van een halve centimeter met een kloppend hartje. Ik huilde tranen met tuiten van blijdschap, ik snikte het uit. Ook mijn man werd erg emotioneel.
Later bleek dat het een beetje voorbarig was van de arts om met 5,4 weken al een uitspraak over de echo te doen, was echt nog te vroeg. Maar goed ze luisterde ook naar mijn klachten over rugpijn en bloedverlies natuurlijk.
Het grappige was dat bij mijn laatste bezoek daarvoor bij de poli , een medewerkster tegen mij zei: we zien hier honderden wondertjes gebeuren. Ik dacht toen nog: maar nooit bij mij!
Maar je ziet het : wondertjes gebeuren echt! Ik hoop dat je hier een beetje moed uit kan halen en de kracht om door te gaan! Dan hoop ik dat jij ook binnenkort een positieve test hebt.
Veel liefs Afro
p.s de hormonen die ik geslikt heb kunnen geen kwaad voor het beebje omdat deze alleen de eierstokken rustig houden.
Bella: Lasse is idd gegroeid zeg… jeetje… Leuk ventje om te zien
Afro: jeetje wat een moooooooi verhaal, echt ongelofelijk zeg. Het beebje is jullie zeker gegund. Ik zit met rillingen je verhaal te lezen… echt SUPER gewoon. En zeker een wonder. Het moedigt mij zeker aan…
Ennnn veel bijverschijnselen gehad bij het begin van de zwangerschap (buiten die bloedverlies en rugpijn)?
Ik wens je in ieder geval hele goede zwangerschapsweekjes nog toe!!! :thumbup: Het zijn er niet zoveel meer.
Donderdag a.s. zou ik mogen testen … spannend. Ik heb wel ongiverschijnselen, pijn in mijn rug, ongikrampen, diaree, dan weer erg warm hebben en dan weer koud. Ik heb geeeeeen idee.
Liefs
Mira
Ha Mira
Spannende tijd voor jou!!!
Ik duim voor je dat je zwanger bent, ik dacht zelf ook dat ik gewoon ongi zou worden maar gelukkig bleek ik zwanger!!!
Die wachtweken zijn vreselijk vond ik ook , nog even en dan weet je het …
Ik ging tijdens de wachtweken lekker shoppen en leuke dingen doen zodat de tijd sneller zou gaan.
Nou de groetjes , Tans
Nou nog steeds niets te bekennen hoorrrr en ook niet getest, maar ms doe ik het morgen, ik ben dan niet op KOK, lekker een dagje/nachtje ertussen uit met hubbie.
Zaterdag ben ik er weer.
Liefs
Mira
Ooohhhhhhhhh Mira, ik vind het zooooo spannend!
Kan je dat nog volhouden (tot morgen wachten met testen?)
Ondertussen blijf ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
in de hoop dat er een vruchtje is!
Veel liefs,
Moon
Ha Mira
Ik hoop voor je dat het raak is!!!
Tans
Hoi lieve meiden,
Helaas gisteren ongi geworden
… ik heb op 19 juni weer een follikel meting … op naar de volgende en hopenlijk laatste poging.
Bedankt dat jullie voor mij geduimd hebben.
Liefs
Mira :-*
Aaaaaaaaahhhhhhhh, wat jammer nou! Balen hoor !
Hoeveel pogingen mag je doen? Bij mij werd er 6 x voorgesteld, maar na de 5e mislukte IUI mocht ik IVF-behandelingen doen.
Hopelijk hoef jij niet zoveel pogingen te doen!
Liefs,
Moon
Balen Mira,
Je omschreef laatst al dingen (warm en koud) dat ik dacht mmmhh klinkt toch meer als ongi worden - en helaas was het dus ook zo.
Meid op naar de volgende ronde :thumbup:
:-* Bella