35+

Hoi Petra,

Leuk dat je komt buurten en bedankt hoorrrr :wink:

Groetjes

Mira

Heel veel succes Mira,

"t is hier inderdaad wel erg stilletjes maar ik heb zelf ook al tijden niet meer gepost. Had niets te melden, maar nu wel: ben namelijk weer zwanger! Ik ben hartstikke blij en hartstikke zenuwachtig. Hopelijk volgen jullie me snel,

liefs Sopje

Sopje,

van harte gefeliciteerd!

Probeer te genieten hé!

Mira, succes hé met de IUI-behandelingen

Liefs,

Moon

Sopje: joehoeeeeeee gefeliciteerd!!! Een hele goede zwangerschap toegwenst. :slight_smile:

Moon: bedankt!!! Hoe gaat het met je stoere bink?

Liefs

Miran

Sopje van harte gefeliciteerd meid. HEt is je gegund. Nou fijn hoor na al dat wachten.

Het is helemaal goed wedden?? :thumbup:

Dank jullie wel en ik zal ervan proberen te genieten al is dat erg moeilijk.

Gelukkig krijg ik al snel een echo (23 mei).

Sopje

Sopje,

23 mei is idd bijna… :thumbup: … wel ff laten weten hoe het is gegaan hooorrrrrr… we zijn wel benieuwd.

Liefs

Mira

Ha meiden

Enkele van jullie zullen mij wel kennen, Moon in ieder geval, Bella misschien ook wel van de decemberbaby’s.

Ik ben dus Tans net 35 geworden dus ik dacht ik kom even meekletsen.

Ons zoontje Stijn is 2 januari geboren, na onze 1ste ivf poging en 3 jaar geduld…

Nou de groetjes Tans

Hoi Tans,

Leuk dat je mee komt kletsen. Nog gefeliciteerd met je zoontje!!! Heb je voor IVF nog IUI gehad?

Groetjes

Mira

Ha Mira

We hebben 6 iui’s gehad helaas zonder resultaat.

Tans

Hoi allemaal,

Nou ik krijg op 22 mei mijn 1e follikel meting voor de 1e IUI. Ik ben reuze benieuwd … maar ik heb eindelijk het gevoel dat ik weer vooruit ga in het medisch wereldje.

Lieve groetjes

Mira

Mira, alvast veel succes!!

Groet Tans

Geweldig Mira! Eindelijk weer schot en poging om zwanger te raken!

Spannend hoor om te zien hoe hard de follikels gaan groeien! En dan horen wanneer je mag spuiten!

Veel succes!

Liefs,

Moon

Dank jullie wel lieve meiden !!!

Ik hou jullie op de hoogte hoorrrr…

Ennnnn Moon… het is “jullie” kliniek ten slotte :wink:

Liefs

Mira

Hoi Sopje

Wat een fantastisch nieuws gefeliciteerd :dance:

En Mira wens je heel veel succes.

Groetjes Karin

Hoiiiiii allemaal,

Gisteren zat aan de rechterkant een follikel van 14 mm, en morgen weer een meting … duimerdeduimduim dat ze gegroeid zijn, want dan hebben we vrijdag a.s. de IUI, en morgenavond moet hubbie dan een Pregnyl spuit in mij zetten :shifty: We vinden het nu echt spannend allemaal.

Hoe gaat het met jullie?

Liefs

Mira

Meid, spannnnnunddddddddd!

Ik ben enorm aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Het geeft toch een speciaal gevoel hoor als het gebeurt is.

Het wachten duurt het langst, blijf echt afleiding zoeken! Anders word je knettergrazy :mrgreen:

Liefs,

Moon

Hoiiiiii,

Vandaag een 2e FM gehad en de follikel was 20 mm, dussss morgen al de IUI… spannend!!!

We hoeven geen Pregnyl spuit te zetten…

Liefs

Mira

Tjeeeeeeeeee, dat is al veel sneller dan verwacht! Zelfs geen tijd meer om de pregnyl te zetten! Wel een goed teken toch?

Ik wens jullie morgen heel veel succes! Je staat binnen een kwartier alweer buiten hoor na de behandeling! hahahahaha

Liefs,

Moon

Eeeeeeej Moon,

Ik geloof het graag whahhhahaaaa.

Ja die lieve arts (waar jij het laatst over had), zij zei dat de Pregnyl niet meer hoefde, dat zal vast een goed teken zijn.

Lief dat je zo met me meeleeft. Hoe is het met de kleine?

Liefs

Mira