35+

Karin,

Jeetje meid… sterkte morgen!!!

Liefs

Mira

Hoi

Gelukkig is ook de uitslag van de laatste punctie goed maar blijf wel streng onder controle staan ivm hoge erfelijkheid risico in de familie. Zit nu weer met een erg opgezwollen lymfklier in mijn keel waarschijnlijk door een ontsteking in m’n gezicht. Verder behoorlijk pijnlijke borst na het verwijderen van de hechting hoop niet dat het al te lang aanhoud of dat het ontstoken is nog even afwachten anders maar even na laten kijken.

En hoe gaat het met jullie?

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Gelukkig is de uitslag van de punctie goed. :slight_smile: Ik hoop dat de zwelling in je keel ook gauw over gaat !!!

Met mij alles goed, maandag moeten we een potje inleveren voor een spermaonderzoek. Ben heeeel benieuwd wat de uitslag is, helaas horen we het niet gelijk.

Groetjes

Mira

Hoi

De zwelling word helaas niet minder heb er ook veel last van maar goed het is niet erg volgens de huisarts. Wacht nog wel ff een paar dagen en ga dan nog wel eens een keer terug.

Hoe lang duurt het voor jullie de uitslag krijgen?

Wens iedereen een heel fijn weekend.

Groetjes Karin :**:

Hoi Karin,

Ik zou maandag, misschien in het weekend al, toch voor die zwelling naar het ziekenhuis gaan. Je zegt dat het niet minder wordt … meid ik vind het zo erg voor je. Ik hoop dat het snel over gaat voor je.

Wij worden aanstaande dinsdag na 16:15 uur gebeld door de arts. Dan krijgen we de uitslag van het spermaonderzoek. Ik ben zo benieuwd. Het is toch weer een halfjaar geleden…

We blijven gewoon hoop hebben.

Fijn weekend!!!

Liefs

Mira

p.s. waar zijn de andere 35+ers???

Nou hopelijk goed nieuws dan voor jullie en ja het is inderdaad heel erg rustig hier.

Groetjes Karin

Hallo dames,

Ik volg jullie wel hoor!

Hoe is het met de zwelling Karin? Al gebeld?

Lijkt mij niets hoor!

Mira, spannenddddd…a.s. dinsdag! Ben heel benieuwd, zeker omdat je in “mijn” ziekenhuis wordt behandeld!

Wat is de behandelingplan? Eerst 6 x IUI-behandelingen met stimulatie?

Hier gaat alles goed! Jeroen groeit enorm, zie ook foto’s op de showforum en onze homepage! Hij ligt nu heerlijk te kletsen in zijn wippertje!

Sterkte!

Liefs,

Moon

Hoi Moon,

Leuk dat je ff op visite komt op dit topic. :slight_smile: Fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine. Ik ga naar je ventje op het showforum kijken.

Maar bedankt, … dr Heijnsbroek belt morgen na 16:15 uur en dan ga ik ook gelijk vragen wat de planning is. Ik laat het je weten.

Karin: hoe is het met de zwelling? Ben je al langs geweest?

Groetjes

Mira

Mira, ben je al gebeld???

Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:

Liefs,

Moon

hihihihihi hoi Moon, :slight_smile:

Ik heb helaas de arts niet zelf gesproken. mannen…hahahaha, maar de zaadjes waren nog SUPER!!! Morgen ga ik dr. Heijnsbroek bellen en vragen naar aantal, beweeglijkheid etc. en ik wil graag vragen wat ons nu te wachten staat.

Liefs

Mira

Nou Mira dat is fantastich nieuws gefeliciteerd :dance:

Hier gaat het nog niet zo lekker waarschijnlijk, behoorlijk de griep en last van mijn borst. Arts denkt er het zijne van en zegt het kan verschillende oorzaken hebben, of er zit een infectie of er groeid een abces of er is iets achtergebleven van de hechting nou pff zijn we lekker mee, Heb behoorlijk pijn zowel in mijn borst als uitstralend naar mijn schouder en arm. Maar goed zal ooit wel eens beter worden maar die bobbel in mijn keel is een lymfklier wat dus veroorzaakt word omdat er ergens een infectie of ontsteking zit dus ja dan koppel ik beide aan elkaar en dan zal het ene wel met het ander te maken hebben.

Denk dat ik mijn cycles ook maar eens aan ga passen vorige maand 5 dagen later en nu ga ik er weer overheen. Afwachten maar weer waneer het nu komt grrr.

Wens jullie alleen een fijn weekend

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Bedankt!

Hoe is het met je? Gaat het al wat beter?

Groetjes

Mira

Hoi ja het gaat gelukkig wel weer wat beter met me de zwelling is zo goed als weg. Heel af en toe voel ik er nog iets van en hopelijk blijft het ook weg is een behoorlijk irritant gevoel. Verder gaat alles zijn gangetje hier en hoe is het met jou?

Wens iedereen een fijn pasen.

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Goed om te horen dat het beter met je gaat. :slight_smile: Wij gaan dinsdag naar Leiden en dan hebben we een startgesprek met de arts en daarna krijgen we een prikinstructie. Bij een startgesprek gaan we waarschijnlijk een planning maken van de 1e IUI in mei. Ik durf mezelf niet te prikken, maar mijn man gaat het bij me doen. Ik ben echt een held op sokken hihihi. Maar we zijn reuze benieuwd hoe onze behandelplan eruit gaat zien.

Groetjes

Mira

He Mira, fijn dat er wat gaat gebeuren. Een plan is al heel wat.

Succes met alles :thumbup:

Thanx bella :slight_smile:

Zodra ik wat weet morgen, laat ik het jullie hier weten.

Doegies

Mira

Hoiiiiiii,

Het was vandaag een positief gesprek, we gaan weer verder met zwanger worden joepieeeee De volgende cyclus starten we met IUI. De arts wil het 2-3 x proberen met een spontane cyclus (dus zonder hormonen), behalve de Pregnyl spuit.

Over 15-17 dagen als ik ongi ben, moet ik me melden en dan vanaf dag 11 krijg ik een 1e follikelmeting. Natuurlijk hoop je nog steeds op een normale zwangerschap hihihihihi.

De prikinstructie voor de Pregnyl was ook heel duidelijk, ik denk dat het mijn man zeker gaat lukken. Zelf durf ik me echt niet te prikken

Eindelijk weer vooruitgang vanaf deze zijde …

Liefs

Mira

Hoi Mira,

Fijn zeg voor jullie dat er een goed vooruitzicht is qua behandelplan!

Ze zijn daar vreselijk aardig, en het prikken; je bent het echt heel gauw gewend! De 1e keer deed mijn man het ook, maar dat vond ik enger. Ik had immers geen controle en echt het went hoe raar het ook klinkt!

Wij hebben eerst 5 x IUI gehad, meteen met hormonen (Clomid). Hier voel je echt niets van hoor!

Ik blijf je volgen!

Liefs,

Moon

O jeeeee ik word gestalkt door Moon :mrgreen: hihihihihihih

Ik vind het heeeeel lief van je.

Liefs

Mira

Pff ik lees hier wel regelmatig… Maar post eigenlijk nooit hier.

Komt misschien omdat ik niet in de mmm heb gezeten hoor …

Myra ik wil jouw heel veel succes wensen!!

En hopenlijk ben je heel snel zwanger!!