35+

Bella,

Bedankt meid… maar idd het was een enorme teleurstelling voor ons, maar aan de andere kant, hadden we ook geen keus. We wachten al zooo lang en dan willen we ook een gezond kindje en als je het kan voorkomen door die BMR-prik.

Maar hoe gaat het met je? En met de kleine?

Groetjes

Mira

Nou ik krijg de smaak steeds meer te pakken van het moeder zijn, het huishouden runnen en sinds vandaag ook weer werken.

Lasse groeit als kool. Laatst op cb bleek dat hij in 7 weken bijna 2,5 kilo was aangekomen en zit nu met 6750 gram aan de bovengrens. Ze vroegen zich af of ik slagroom produceerde.

We zijn nu aan het proberen iets langer door te laten slapen en iets langer tussen de voedingen. We zitten nu op 6 en hopen snel op 5 zodat het wat minder intensief wordt, vooral de nachten.

Maar Lasse wordt met de dag leuker en vind het echt leuk om te ontdekken wat voor ventje we aan de haak geslagen hebben.

Hopelijk hebben jullie ook snel beet!

zit nu met 6750 gram aan de bovengrens.
Ze vroegen zich af of ik slagroom produceerde.

Hallo meiden,

Bella, dat meen je niet :shock: :shock: ? Vandaag ben ik met Jeroen naar de CB geweest, Jeroen was "slechts" 6505 gram en hij is 4 maanden!
Wat geef jij aan Lasse?

Het wordt inderdaad steeds leuker, je ziet je kind iedere dag wat nieuws ontdekken!
Vanddag heeft Jeroen zijn 3e prik gehad, hier is tie toch wel errug van slag! 38.5 heeft tie, ik heb voor het eerst een zetpilletje gegeven! Hij werd steeds wakker. Hij werd de laatste paar dagen 's nachts wakker, ik mag van de CB hem dan geen drinken geven, want hij gaat daaraan wennen!

Mira, hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat jullie ook heel snel het geluk hebben en dat jullie dit jaar nog een kindje in jullie armen hebben! Ik gun het jullie zo van harte!

Liefs,
Moon[/quote]

Hoi Bella en Moon,

Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat (de moederrol) en vooral met de kleintjes :slight_smile:

Helaas Moon, kan ik dit jaar geen kleintje in mijn armen sluiten; ivm die BMR-prik, kan ik vanaf halverwege mei weer verder.

Maar zwanger worden dit jaar kan natuurlijk wel :smiley:

28 februari belt dr. Heijnsbroek mij weer en dan gaan we verder de plannen uitwerken; waarschijnlijk ook weer een sperma-onderzoek enzo… maar goed als die onderzoekjes maar wel voor halverwege mei gedaan zijn, anders moeten we nog langer wachten.

Leuk dat jullie nog steeds reageren op dit topic. Jammer dat er weinig 35+ ers hier nog reageren. Maar misschien komt dat wel weer.

Doegies

Mira

Hoi

Morgen zal ik geopereerd worden, dan word de “tumor” uit mijn borst gehaald. Heb inmiddels al wel een punctie gehad en daaruit blijkt dat het zover ze nu kunnen zien het wel goedaardig is dus dat was een pak van ons hart. Het word een dagopname dus morgenavond zal ik als alles goed verloopt weer thuis zijn hopelijk al wel eerder. Mag me al om 9 uur melden.

Groetjes Karin

Succes Karin en heel veel sterkte,

Sopje

Karin, heeeeel veeeel sterkte morgen!!! Gelukkig is het goedaardig meid.

Liefs

Mira

Jeetje Karin, heel veel sterkte!

Tja Monique mijn bv loopt niet over, ik kom per dag netjes uit maar blijkbaar erg voedzaam :think: Dus oudere dames als ik kunnen nog hele goede bv produceren. :mrgreen: Hij was trouwens 60 cm laatst bij CB.

En dat Lasse met anderhalve maand jonger zwaarder is dan Jeroen is wel wat apart. Maar het is dan ook wel een plofkipje :eh:

Hoi Karin,

Hoe is het met je? Is de operatie goed verlopen?

Groetjes

Mira

Hoi

Ja de operatie is goed verlopen tenminste verwacht ik wel want heb na de operatie geen arts meer gezien en moet 6 maart pas terugkomen. Maar heb gelukkig weinig pijn van de wond of last gehad van de narcose op wat duizeligheid na.

Ik zal binnenkort al jullie berichten ook even op mijn gemak doorlezen ben er nog niet echt aan toe gekomen de laatste weken maar komt wel weer goed.

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Gelukkig is de operatie goed verlopen meid. Hoe is het met je?

Groetjes

Mira

Hoi Mira

Ja met mij gaat het goed hoor. Krijg net de uitslag van de chirurg en die is helemaal goed. Dus toch wel een opluchting.

Alleen nu blijft mijn menstruatie uit. Kan zijn door de spanning maar wat als ik zwanger zou zijn nu?? Met al die rontgenfoto’s die er gemaakt zijn afgelopen weken en de operatie? Maak ik me toch wel zorgen oven mischien toch maar een testje er tegenaan gooien dan.

En hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Goed zeg!!! :slight_smile: Het kan best dat je ongi langer wegblijft door die spanning… ga je een testje doen?

Meid toch duim ik dat het raak is voor jullie. :thumbup:

Ik ben net door de arts gebeld, ze konden geen rare toestanden vinden in mijn bloed, hubbie moet 20 maart weer een spermaonderzoek krijgen en nu nog 2 maanden niet zwanger worden en in mei zal waarschijnlijk onze 1e IUI zijn. Ons verhaal in het kort.

Groetjes

Mira

ps ik ga aan het eten beginnen

Hoi meiden hoe is het hier???

Karin ik las dat je een operatie achter de rug hebt alles goed gegaan???

Mira hoe is het met jou???

En natuurlijk ook met alle andere meiden hier alles goed???

Liefs Urs :-*

Hoi Urs

Ja het is allemaal goed gegaan ook de uitslag is goed dus een pak van ons hart.

Mira,

Hoop echt dat iVF bij jullie aanslaat gun het jullie van harte. En het is in ieder geval al een goed teken dat ze geen rare dingen bij je gevonden hebben en die 2 maanden ach zijn zo om. Duim voor jullie en voor allemaal trouwens hoor.

Bij mij is het duiveltje toch om de hoek komen kijken en ik vind het ook helemaal niet erg hoor. Leek me toch niet zo gezond met al die rontgenfoto’s en narcose toestanden om nu zwanger te zijn.

Groetjes Karin

Sorry Mira IVF moet natuurlijk IUI zijn nog niet goed wakker denk ik :mrgreen:

Karin: Ik kan me voorstellen dat je ff blij ben dat je ongi geworden ben… ik zou me ook zorgen maken. Idd op naar de volgende ronde :thumbup:

Urs: hoe is het met jou? Leuk dat je altijd ff komt buurten :slight_smile:

Met mij alles goed zoals je hebt kunnen lezen. In mei gaan we in principe weer verder met zwanger worden.

Liefs

Mira

Succes hoor meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup: ik hoop van harte dat jullie wens uit gaat komen

Hoi

Hoe is het met jullie? Ik heb donderdag weer opnieuw een punctie gehad van een lymfklier onder mijn oksel pff dacht dat ik nu wat rust kon vinden maar ben er dus nog niet. Maandag krijg ik hiervan de uitslag.

Wens jullie allemaal een heel fijn weekend.

Groetjes Karin

Tjee meid wat spannend weer!!!Sterkte!!!