En nog eentje :lol:
Ach van liefffffffff… Je bent zeker wel blij, dat er twee in de familie blijven en zelf 2 houden…toe maar hihihihi, hoeveel katten heb je dan totaal??? Tis geen rare vraag hooorrrrr, want ik heb 2 katers en 3 poezen :oops:
Groetjes
Mira
hoi Mira ja lief zijn ze he
Als ze alle twee hier blijven dan hebben wij er 7 maar als onze beauty terug komt dan zijn het er 8.
Maar het is nog niet zeker hoor of ze blijven. Tis wel leuk maar wel erg veel.
Groetjes Karin
En hoe voel je je vandaag?
Hoi, hoi,
De misselijkheid is minder, alleen ik werd vanochtend duizelig wakker… maar goed ter bescherming, denk ik dat dit soort kwaaltjes ook door het warme en benauwde weer kan komen. Ik heb ook wel ongikwaaltjes… dus ik weet het helemaal niet meer… nog een paar daagjes wachten … ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Allemaal een fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Mira je maakt het wel spannend hoor.
Ongiklachtjes horen ook bij zwanger kunnen zijn (er wordt nogal wat werk verricht daar beneden) dan dat misselijke - kijk ik ben af en toe ook niet lekker van de warmte maar niet met vlagen de hele dag misselijk ofzo.
Nou nog een paar daagjes wachten - spannund hoor.
Mira, wat spannundddddd…volgens mij mag jij nu gauw testen???
Wanneer zijn die 2 weken voorbij?
Wat jij opnoemt kan inderdaad ook kwaaltjes zijn voor de innesteling! Ik had dat ook na de 1e wachtweek, toen dacht ik: dit is einde verhaal, ik word weer ongi!
Maar je ziet ut: na 9 maanden is Jeroen gekomen!
Wat een poepies die katjes…ben blij dat ze al een onderkomen hebben! Ik kan de verleiding bijna niet weerstaan om eventueel weer een katje bij te nemen. Han houdt mij nog steeds tegen. Ach, wij hebben er nu 2! Genoeg eigenlijk.
Liefs,
Moon
Nou meiden…
helaassssss die kl%&te :evil: :evil: zijn vanochtend harstikke gearriveerd… echt balen zeg… terwijl je toch zwangerschapskwaaltjes hebt. Wat kan je lichaam je toch weer in de maling nemen.
Moon: ik mocht vanaf maandag een testje doen. Echt shoot hoorrrr. Ms ga ik nu vragen of ik het niet met Clomid moet proberen.
Liefs
Mira
%^$$#%@^%% Zo dat moest effe…
Verdorie ik had zoveel hoop voor je, zeker met die zwangerschapskwaaltjes! Ja, je eigen lichaam kan je flink in de maling nemen!
Echt balen enneh…inderdaad vragen, ze doen niet zo moeilijk volgens mij hierover!
Sterkte!
Liefs,
Moon
@Mira_007 wrote:
Nou meiden…
![]()
helaassssss die kl%&te :evil: :evil: zijn vanochtend harstikke gearriveerd… echt balen zeg… terwijl je toch zwangerschapskwaaltjes hebt. Wat kan je lichaam je toch weer in de maling nemen.
Moon: ik mocht vanaf maandag een testje doen. Echt shoot hoorrrr. Ms ga ik nu vragen of ik het niet met Clomid moet proberen.
Liefs
Mira
Oh wat balen zeg

Maar over dat je lichaam je in de maling neemt - daar ben ik het niet altijd mee eens. Ik ben zeker te weten een paar keer pril zwanger geweest maar het nestelde niet in - ik ben toen naar mijn homeopate gegaan en die heeft me geholpen om mijn baarmoeder door middeltjes wat toegankelijker te maken. IK heb een tijdje iets ingenomen speciaal voor vrouwen die neigden naar miskramen - en vlak daarna werd ik echt officieel zwanger maar helaas ging het mis met 9 weken. Gelijk erna weer zwanger van Lasse.
Dus zwanger worden is een ding, innestelen en zwanger blijven is een ander.
Meid ik had goede hoop wat balen nu.
:-* Bella
Hoi, hoi,
Spooky: ik zal de 1e FM in het nieuwe gebouw in Leiderdorp hebben, ben benieuwd… ik hou je op de hoogte. Thanx voor het duimen.
Bella: mijn man en ik hebben ook sterk het gevoel dat ik ook pril zwanger was, want zomaar misselijk uit jezelf worden en een sterkte reuk ontwikkelen… dat zijn echt zwangerschapsverschijnselen. En dit heb ik echt niet voordat ik ongi moet worden. Ik ga ook ff op internet surfen en op zoek naar homeopatische middeltjes voor een betere innesteling. You never knows…
Liefs
Mira
ALs je dat zou willen proberen zou ik aanraden naar een goede klassieke homeopate te gaan.
Die van mij zit in Utrecht maar kan misschien wel verwijzen naar een goed iemand bij jou in de buurt - heeft ze eerder gedaan met iemand die ik hier leerde kennen en ook homeopate wilde proberen.
En als je zelf het idee had dat je pril zwanger was zou ik dat serieus nemen en niet zeggen van je lichaam heeft je voor de gek gehouden want dat is maar de vraag.
Elke keer als ik pril zwanger dacht te zijn begon mijn ongi met verlies van roze druppeltje en vlekjes (normaal anders nooit) en ik heb een paar keer een vreemd vlokkig dingetje gevonden. En dat heb ik naderhand eens op internet teruggezien als begin van vruchtje.
Succes met alles.
He wat balen nu weer had het zo gehoopt voor jullie. Tja dat prille zwanger zijn dat gevoel ken ik ook maar al te goed. Heb ooit eens in engeland van een homeopaat pilletjes gehad die durfde ik toen om een of andere stomme reden niet te nemen. Soms denk ik wel eens had het maar geprobeerd maar ja is achteraf he.
Ik hoop dat het snel voor je toch gaat lukken met of zonder homeopaat.
Groetjes Karin
Hallo,
Even voorstellen.
Ik ben Chris en ondertussen 38 jaar. Ik heb een zoon van bijna anderhalf en ben erg aan het proberen een broertje of zusje voor hem te realiseren.
Ik dacht dat het deze keer gelukt was, maar ben vanochtend ongesteld geworden. Na een cyclus van 30 dagen, wat voor mij langer is dan normaal (26 tot 28 dagen).
Qua gevoel en minieme kwaaltjes was ik er van overtuigd dat ik weer zwanger was. Maar helaas. Ik wou net vandaag maar eens een test gaan kopen. Hoeft niet meer…
Even een vraagje. Stel dat dit eigenlijk een vroege miskraam was, is dit dan de eerste dag van mijn ongesteldheid (voor ongeveer uitrekenen van eisprong enzo) of moet je dan toch uitgaan van je normale cyclus van ongeveer 27 dagen? Want nou heb ik geen idee meer van dagen vruchtbaar en eisprong ed.
Groetjes Chris
Hoi Chris
Welkom hier. Tja dat is eigenlijk wel een vraag waar velen mee worstelen waaronder ikke. Ik had normaal een cycles van 32 dagen of zelfs meer maar de laatste twee maanden is het veel minder een keer 28 dagen en de laatste keer zelfs 26 dagen. Wel voel ikzelf heel goed mijn eisprong en die heb ik eergister en gister heel erg gevoeld en toen zat ik op nog 12/13 dagen van mijn nod.
Ik kan je hier dus niet echt goed een antwoord op geven. Mischien dat jij zelf ook een beetje je eisprong voelt? Zo ja ga daar dan zo’n beetje vanuit.
Groetjes Karin
Hoi allemaal,
Chris: welkom! Ik heb ook vaak een verschillende cyclus. Soms 26 en ook wel eens 30. Ik heb dit aan de gyn gevraagd en dit is niet raar ofzo. De dag wanneer je ongi wordt, is gewoon dag 1. Anders zou je vanaf dag 11-12 een ovulatietest kunnen doen om je eisprong te bepalen. Succes!
Karin: hoe gaat het met je vader en natuurlijk met jou?
Ik heb vanochtend weer een follikel meting gehad en op dag 10 waren ze 10 mm, best goed zeg maar. Donderdagochtend weer een meting en dan waarschijnlijk zaterdag/zondag de 3e IUI.
Moon: de nieuwe kliniek is heel anders, maar wel ruim opgezet en je hoeft tenminste niet door heel Leiden heen… het scheelt mij zeker een half uur. Het is in een kantoorgebouw op de b.g.g. Ik vond het wel een prettig gebouw… en ook belangrijk … het is niet betaald parkeren.
Groetjes
Mira
Hoi
Met mijn vader gaat het heel erg goed. Met mezelf momenteel iets minder. Heb vreselijke migraine aanvallen en al 2 dagen enorme buikpijn.
Terwijl ik nog wel even moet. Heb normaal een dag voor mijn ongi ook wel hoofdpijn en buikpijn maar nooit zo vroeg van te voren.
Maar goed hopelijk gaat het snel weer over.
Voor jou word het dus ook weer spannend mira. Ik zal zeker voor je duimen dat 3 x scheepsrecht is
Groetjes Karin
Karin: toppie zeg van je vader! Wel vervelend dat jij niet zo lekker in je vel zit meid. Ik hoop dat je je snel beter voelt. :thumbup:
Chris: hoe is het met je?
Groetjes
Mira
Mira veel succes dit weekend
En dan weer het lange wachten :thumbup:
Dank je wel Bella! :-*
Liefs
Mira
Hoihoi,
Ach, ben er nu wel weer aan gewend dat het niet gelukt is. Gewoon weer doorgaan met ademhalen en volgende maand nieuwe kansen. :?
Wel altijd weer lang wachten, zo’n hele maand…
Mira: ook succes gewenst.
Ik zit zelf niet in de medische molen, dus weet er ook weinig van af. Kun je uitleggen wat IUI is?
Chris