35+

Hallo meiden, hoe is het met jullie?

Bella, veel sterkte met de laatste loodjes!

Met mij alles ok, ben weer ongesteld en alhoewel dat wel te verwachten was (slik ten slotte de pil) blijft dat vervelend.

Sopje

Hoi Sopje,

Toch altijd weer balen die :evil: … maar het jaar is bijna om… dan gaan jullie toch ook weer verder?

35+ ers hoe gaat het met de rest van jullie?

Ik heb weinig te melden… hopen op een natuurlijk zwangerschap en natuurlijk dit jaar nog… zoals we hebben afgesproken hihihiihi

Lieve groetjes

Mira

Hallo allemaal ik las net bij de decembermamas dat Bella vanmiddag een zoon heeft gekregen. Hierbij het bericht dat ze naar Kroes smste.

Lasse is geboren om14:08 uur.

Stevige vent van 3760 gram.

Hij heeft wat vruchtwater binnen gehad wat een

aantal uur gekreun en gedoe gaf.

De bv is goed op gang gekomen.

Ik heb pijn en ben moe, maar

we zijn apetrots en blij.

Caroline & Roel

Bella en hubbie,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje !!!Geniet er maar van :wink:

Liefs

Mira

Bella & Roel,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Lasse!

Wij willen gauw foto’s zien! Ga eerst samen genieten van Lasse!

Liefs,

Moon

Hallo allemaal, tis alweer een tijd geleden dat ik hier wat neergezet heb maar er is ook zoveel gebeurd.

Allereerst wil ik Bella en haar man heel erg feliciteren met hun zoon,

En wil ik doorgeven dat jullie me van de lijst van 35+ af mogen halen want we hebben besloten om te stoppen met proberen nog een keer zwanger te worden, ik kan het op dit moment niet meer opbrengen om weer die eerste maanden door te komen waarin het nu elke keer weer fout gaat.

Met gyn heel gesprek en onderzoeken gehad maar er is gewoon niks te vinden waar ze door zouden kunnen zeggen hier komt het door. Dus het blijft bij die domme pech, nou en dat trek ik dus niet meer.

Jullie allemaal nog heel veel succes met het zwanger worden en zwanger zijn.

Groetjes Janet

Janet, ik vind het jammer om te horen dat jullie stoppen met proberen om zwanger te worden, maar als je het niet meer trekt moet je het ook niet doen. Heel veel sterkte met het verwerken van deze beslissing en heel veel succes, geluk en liefde in de rest van jullie leven.

Liefs Sopje

Janet ook ik vind het jammer dat we je hier niet meer zien. Ik begrijp wel dat je ff helemaal geen zin meer hebt in die toestanden…

Heel veel succes!!! En je kan altijd weer terugkomen om ff te kletsen hoorrrr.

Liefs

Mira

Janet,

Heel verdrietig dat het bij jullie niet wil lukken en heel begrijpelijk dat je nu rust wilt en daarom niet meer wilt/kan komen.

Veel succes en sterkte!

Liefs,

Moon

Hoe is het met de anderen? Meiden volhouden, als opsteker wil ik jullie een paar foto’s laten zien!

Moon,

Wat is je zoontje groot geworden zeg… wel een lieverd !!! :slight_smile:

Liefs

Mira

Hallo allemaal

Even een berichtje van mij. Alles is een beetje moeizaam verlopen met de verhuizing e.d maar hopelijk kunnen we vanaf nu wat gaan relaxen en genieten. Verder gaat alles zijn gangetje en hoe is het met jullie allemaal?

Wens iedereen een fijn weekend groetjes Karin

Kissie: hoe bevalt de nieuwe woning? Meid doe rustig aan hoorrr… alles hoeft niet in een keer klaar te zijn. Wij wonen nu bijna 3 jaar in onze woning en wij moeten nog steeds 1 kamer opknappen…

Ik ben begonnen met ovulatietesten… ik ben benieuwd of ze ook echt werken. Ik ben nu 3 dagen aan het testen en nog niet positief… maar dat kan nog komen.

Lieve groetjes,

Mira

Hoi,

We doen het zeker rustig aan hoor, eerst kerst vieren en daarna gaan we zo rustig aan verder in het huis. Even een paar dagen lekker rustig aan doen.

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toewensen en een gelukkig en vooral gezond 2006.

Groetjes Karin

Ook ik wil jullie allen

Fijne kerstdagen toewensen en een gezond en gelukkig 2006 !!!

Liefs

Mira :-*

Wij willen jullie ook hele fijne kerstdagen en een zeer vruchtbaar 2006 toewensen!!

Liefs,

Monique, Han en Jeroen

Zoveeeeeel knuffeltjes bij elkaar, lieffffff!!!

Groetjes

Mira

Ik wens iedereen een heel gelukkig, vruchtbaar maar vooral gezond 2006 toe.

Groetjes Karin

Voor ons was 2005 een vruchtbaar jaar met een goede afsluiting!

Wij wensen jullie allen daarom ook een heel gelukkig, gezond en een zeer vruchtbaar jaar toe!

Veel liefs,

Moon

Allemaal ook een heel gezond en vruchtbaar jaar toegewenst !!!

Liefs

Mira

He meiden van de 35+

Allereerst zit ik hier natuurlijk met het schaamrood op de kaken omdat ik nog niet eerder aan toe ben gekomen even langs te komen :oops:

Leuk zo’n babie maar ik kom af en toe oren, handen, voeten en ogen maar vooral slaap te kort. Het begint nu wat te wennen.

2005 heeft een paar mooie babies opgeleverd dus waarom 2006 niet?? Mira ik lees iets over 71 miljoen zaadcellen. Nou ja je hebt er uiteindelijk maar een nodig dus wie weet??

Monique je hebt echt een prachtventje. Ik heb het al vaker gezegd en zeg het nu weer. Goed gelukt hoor!

Janet je leest dit ws niet meer maar ik kan me je beslissing voorstellen. De prijs kan ook te hoog worden. Veel geluk samen met je mooie meiden.

Ik zit op mijn laptop en heb daar geen foto’s van Lasse maar ik kom jullie er binnenkort wel een keer mee lastig vallen.

Meiden heel veel succes in 2006 :thumbup:

Gr Bella