Hoi lieve meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties!!! Het kan gewoon niet op bij ons…we zijn nog helemaal in de wolken van de uitslag. En zekers … we hebben het gevierd. Ben helaas net weer ongi geworden, maar we gaan er zeker voor :oops:
Moon: hoe gaat het met je en natuurlijk met Jeroen? Ik ben ook zooooo blij voor jullie
Kissie: ik hoop dat er idd snel een oplossing komt voor jullie zoon. :thumbup:
Rhiannon: Hoe gaat het met jou?
PetraK: welkom op dit topic, het was zeker veel lezen Meid gefeliciteerd met de zwangerschap!!! en mooi dat je er helemaal niet zoveel last van hebt.
Tot gauw maar weer.
Knuf
Mira
Mira:
Ik las net het goede nieuws: ik ben erg blij voor jullie
Maak er maar een ‘romantische’ :inlove: maand van, wie weet komt er iets
moois uit voort. Ik zal voor je duimen hoor :thumbup: :thumbup:
Liefs
Aphrodite
Dank je wel Aphrodite!!!
Hoe gaat het met jou?
Liefs
Mira
ik kom hier niet vaak(ben nog geen 35 of ouder) maar nu lees ik geweldig nieuw en moest even reageren.
mira wat geweldig is dit zeg!!!
nu hopen dat de rest vlug komt/ook zo lekker goed gaat.
groetjes annie
Eeeeeej Annie,
Ook harstikke bedankt!!! Hoe gaat het met jou?
Groetjes
Mira
met mij gaat het iedere dag beter alleen nog geen groen licht en begin ongeduldig te worden maar ja moet maar blijven denken is beter voor de baby!!!
Gelukkig Annie dat het beter met je gaat. Hopen dat het gauw groen licht voor jullie wordt :thumbup: :thumbup:
Groetjes
Mira
Daar ben ik weer lieve meiden:
Ik heb net de androloog gesproken, de uitslagen van het bloed en de urine van mijn hubbie zijn goed (dus geen virusjes enzo) . Het zaad is veel beter onderzocht voordat het de vriezer in ging. En je gelooft het of niet… maar het zaad is veeeeeel beter, namelijk 71 miljoen. Het is het beste zaad wat tot nu toe in de vriezer ligt hihihihihihi
In overleg met de gyn is uiteindelijk toch besloten geen IUI te doen zonder hormonen. Het moet gewoon op de natuurlijke manier lukken met deze hoeveelheid. Als het over 5 maanden nog niet gelukt is… dan moeten wij aan de bel trekken.
Waar ik ook zo om moest lachen met het gesprek met de androloog is: hij zei tegen mij, jij moet eens een keer ontspannen, je maakt je veels te druk, en dat is helemaal niet goed voor je eisprong hahahahaha. Hij heeft groot gelijk.
Dat was het weer. Allemaal een heeeeeel fijn weekend.
Groetjes
Mira
Nou Mira dat is toch fantastisch nieuws.
Ik ga vandaag afscheid nemen van mijn ventje Wij willen verhuizen naar de plaats waar ik geboren ben 200 km hier vandaan omdat ik en mijn zoontje onze familie best wel missen. Mijn zoon zelfs zo erg dat hij er nu helemaal depressief van is. Dus onze eerste stap is gezet en hij kan daar morgen al beginnen met werken en zal zolang bij mijn vader blijven logeren en zullen elkaar dus heel weinig zien. Ik ben afgelopen vrijdag de ziektewet ingegaan omdat ik het allemaal niet meer trek. Het word me een beetje teveel en hoop eerlijk gezegt dat we hier heel snel vandaan kunnen. Hou jullie zeker op de hoogte.
Groetjes Karin
Karin heeeeel veel sterkte meid!! Hebben jullie al een nieuw huis???
Meid doe rustig aan hoorrrrr. Ik kan begrijpen dat je je ziek hebt gemeld.
Groetjes
Mira
Hoi Mira ja voel me echt beroerd door dit alles en mis hem ook echt heel erg en hij is nog maar net 1 dag weg Maar net voor hij gisteren weg is gegaan hebben we een woning aangeboden gekregen dus wij hopen dat wij niet langer dan een week of drie bij elkaar vandaan zullen zijn en probeer ik in ieder geval dit weekend daar te zijn en anders sowiezo volgende week voor het tekenen van het contract. Pff gaat allemaal best wel snel nu hadden we echt nooit verwacht maar anderzijds sta ik er nu wel helemaal alleen voor wat betreft het inpakken en het verwijderen van vinyl in de slaapkamers e.d. Dit is helaas niet meer geschikt om door andere mensen over te laten nemen dus ik en mijn oudste zoon hebben vandaag al twee slaapkamers onderhanden genomen en morgen doen we de andere twee. Denk maar zo wat weg is is weg dan maar een paar weken op de betonnen vloer dan kan dit alvast allemaal met grof vuil mee heb nog genoeg andere dingen te regelen en wil dit echt niet op de laatste momenten gaan doen.
Maar de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan hoor.
Hou je wel op de hoogte
groetjes Karin
Hoi meiden,
Mira,tjee meid wat een geweldig nieuws!!! :dance: Heel veel succes meid!!!
Karin,vervelend dat je je zo rot voelt,maar ook heel begrijpelijk hoop dat je gauw een huis naar je zin vind en je weer gauw samen bent!!!
Hoe is het verder met alle meiden hier???
Groetjes Urs :-*
Hoi, hoi,
Ben ik ook weer, ff buurten hier hoorrrrr.
Karin: ennnnn hoe gaat het met je? Ik zag dat je 25 oktober 4 dagen overtijd was… en hoe gaat het leeg halen van het huissie? Wat een toestand altijd weer he een verhuizing. :? Meid heel veel sterkte!!!
Urs: hoiiiiii goed he??? Wij waren ook enorm verbaasd… wat denk je… na de 1e hersteloperatie 0,0 zaadjes en de na de 2e hersteloperatie 71 miljoen zaadjes… Nu maar hopen dat het gaat lukken.
Lieve groetjes
Mira
Hoi
Ik was niet overtijd alleen geen tijd gehad om mijn gegevens aan te passen :oops: . We hebben gelukkig al een huisje, vandaag word het huurcontract getekend door marcel en krijgen we de sleutel ik kan gelukkig aankomend weekend gaan tekenen zodat ik niet in 1 dag op en neer hoef. Hier gaat alles zo zijn gangetje rustig proberen te blijven al valt het niet mee maar zo langzamerhand begint alles een beetje ingepakt te raken. A.s weekend word de vloer gelegt in het nieuwe huis en dan gaan we in het weekend van 19 november over en behangen e.d doe ik wel als we eenmaal over zijn. Het is gewoon te ver om iedere keer die kant op te reizen en marcel moet werken dus die heeft daar nu ook geen tijd voor en tja wil wel dat het er goed in komt en de mensen daar zijn niet zulke keien in behangen dus dat doe ik daar dan zelf 8)
Wel hebben we besloten om nu daadwerkelijk te stoppen met het proberen zwanger te worden. Ik heb er daar geen ruimte meer voor en heb momenteel veel zorgen aan mijn jongste zoon dat ik het oneerlijk vind tegenover hem maar ook tegenover zo’n kleine om hier mee door te gaan. Wel zal ik zo af en toe nog hier blijven komen en duimen voor jullie allemaal uiteraard.
Groetjes Karin
He Mira nog gefeliciteerd met de goede uitslag!
Karen veel succes en sterkte met verhuizen, behangen en het verwerken van de beslissing dat jullie stoppen met het zwanger proberen te worden.
Met mij gaat alles goed, een paar weken geleden was het 1 jaar geleden dat ik mijn eerste mk kreeg en ik moest er toen best wel veel aan denken maar dat is nu gelukkig al weer een stuk minder. Vanochtend weer bloed laten prikken voor mijn hcg-gehalte en morgen krijg ik de uitslag. Ik hoop en denk dat alles goed is en hij nog steeds minder dan 1 is, maar ik zal blij zijn als ik het van de dr. hoor.
Groetjes Sopje
Heb net de uitslag gehoord en mijn hcg is gelukkig nog steeds kleiner dan 1.
Liefs Sopje
Hoi, hoi,
Karin: ik wil je heeeeel veeeeel geluk toewensen met jullie nieuwe huis!!! Heel begrijpelijk dat jullie al de aandacht schenken aan jullie zoon. Is ook heel belangrijk. Ik hoop wel dat je af en toe komt schrijven
Sopje: bedankt! Gefeliciteerd met de goede uitslag!!! Nog een paar maandjes meid…
Hoe gaat het met de andere 35 plusjes???
Liefs
Mira
Hoi dames,
Hier ben ik eindelijk nog eens. :oops: :oops: :oops:
Het is van in augustus geleden dat ik ff bericht heb. (ben gaan kijken, was op pagina 23).
We hebben ondertussen een zoontje gekregen, vorige donderdag 03/11 !
Wie het verhaal wil lezen, vindt het bij kraamtijd.
Ik hoop dat ik niemand pijn doe dat ik dit hier kom melden. Ik begrijp dat dit moeilijk kan zijn als je graag zwanger wil worden en het niet lukt.
Dus voor al diegenen blijf ik uiteraard :thumbup:
Maar… ik wil het vooral vertellen omdat we qua leeftijd in risicozones komen. Echter, Michaël is perfect gezond, een kleintje qua gewicht (bij de geboorte 2,970 kg) maar hij was 20 dagen te vroeg. Dus dat valt nog aardig mee.
De bevalling is heel vlot verlopen.
Ik ben al heel erg goed hersteld. (heb vandaag de woonkamer gedweild !!! :oops: )
Ik wil eigenlijk ieder van jullie een riem onder het hart geven met deze woorden. liefs en alle goeds toegewenst
Gerda
Hoi Gerda, gefeliciteerd met de geboorte van Michael! Fijn dat het een vlotte bevalling was en dat je al weer zo goed hersteld ben dat je alweer bent gaan dweilen. Ik ben hartstikke blij voor je en je doet me helemaal geen pijn hoor met dit bericht. Goed nieuws is altijd welkom en ik gun het je van harte. Geniet ervan.
Liefs Sopje
Hoi Gerda,
Gefeliciteerd met je zoon!!! :dance: Ik vind het ook meer een bemoediging dat het zeker kan lukken met de leeftijd van 35+.
Geniet zeker van je zoon
Groetjes
Mira