35+

Hoi Meiden hier :smiley: ,

Vanaf vandaag hoor ik officieel bij jullie :smiley: ik word vandaag 35 :? het gaat wel erg hard allemaal zeg!!!

Bella,alweer 31 weken de tijd vliegt zeg!!!spannend hoor nog 4 weekjes en dan weet je of je "gewoon"mag bevallen of keizersnee???

Mira,Kissie,Aphro,sopje, meiden hoe is het met jullie???En met alle andere meiden die ik nu vergeet :oops: :oops: :oops: sorry maar hoe is het???

Liefs Urs :-*

urs gefeliciteerd met je 35e verjaardag!!!

Veel plezier en geniet ervan…

liefs AFRO

Lieve Ursssssss,

Excuse me… een beetje te laat… maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

:-*

Liefs

MIra

:-* Bedankt hoor meiden :-

Alles goed hier???Het is zoooo rustig,maar ja geen bericht is goed bericht zegt het spreekwoord en dat hoop ik dan ook!!!

Liefs Urs :-

He Urs, nog gefelicteerd met je verjaardag :oops: en ik hoop dat je een erg leuke dag hebt gehad. Met mij gaat alles goed, heb net weer uitslag van bloedprikken gehoord en mijn hcg is nu kleiner dan 1, hoeveel het nu precies is, konden ze niet meten maar het was iig kleiner dan 1 en ik ben best wel opgelucht ook al was de kans dat hij gestegen zou zijn wel heel erg klein. Nog ietsje minder dan 4 maanden wachten en dan mogen we weer proberen om zwanger te worden. Verder gaat het ook wel redelijk, alleen is het over 2 weken 1 jaar geleden dat ik mijn 1e mk kreeg. Ik probeer daar niet al te vaak aan te denken en vooruit te kijken, maar soms is dat moelijker dan anders. Maar goed, dat is normaal en ik zal er toch doorheen moeten en mezelf tijd moeten geven om het allemaal te verwerken en een plekje te geven. De eerste keren zijn altijd het moeilijkst. Ik ben daarom maar extra lief voor mezelf en mijn schatje. Over 2 weken heb ik vakantie en we gaan dan ons huis afmaken, plannen maken voor een nieuwe badkamer en nog wat andere leuke dingen doen. Hoop dat het verder met iedereen goed is,

liefs Sopje

Hoi Sopje nog bedankt hoor :-

En nu die datum die dichter bij komt is het heel logisch dat je daar veel aan denkt,ik had dat ook totdat ik eenmaal Jordin had toen werd het minder!Heel veel sterkte en succes met het klussen in huis!!!

En nog minder als 4 maandjes dat gaat echt wel opschieten zeg!!!Ik ga dan iig heel hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Urs :-

Beter laat dan nooit!

Als nog van harte gefeiliciteerd met je 35ste verjaardag Urs.

Hoi, hoi,

Er gebeurt hier ook weer een hoop zeg.

Moon: Nog heel veel sterkte met de laatste loodjes… :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Bella: ook alweer over de 30 weken zwanger!!! Ik duim voor je dat je zelf mag bevallen meid :thumbup: :pray: :thumbup:

Sopje: wat vliegen de maanden eigenlijk voorbij…idd nog minder dan 4 maanden dan gaan jullie weer verder… ik ben zo blij voor jullie. :wink:

Hoe is het met de rest van de 35+ers???

Bij mij stijgt de spanning steeds meer… nog 6 daagjes… dan weten wij of de zaadjes beter en sneller zijn geworden.

Een heeeeeel fijn weekend!!!

Liefs

Mira

Goedemiddag dames,

Effe snel een berichtje, vanmorgen ben ik naar de gyn geweest. Mijn BD is weer gestegen, reden tot wederom opname in het ziekenhuis.

Maandag is mijn uitgerekende datum, ze willen mij maandag gaan inleiden. Dus als het goed is zijn wij maandag of dinsdag mama en papa geworden!

Han zal jullie op de hoogte blijven brengen!

Ik ga mijn spulletjes opnieuw inpakken en weer gezellig naar het ziekenhuis!

Sorry dat ik niet reageer op jullie, maar mijn hoofd is op dit moment geheel ergens anders!

Liefs,

Moon

Spooky, heel veel succes maandag! Ik zal voor je duimen.

Mira, spannend zeg. Ik hoop dat de zaadjes sneller en beter zijn geworden en inderdaad de tijd vliegt voorbij.

Prettig weekend,

liefs Sopje

Hoi Meiden

Hier ook eens weer een berichtje van mij na lange tijd. Gaat hier niet zo lekker, ben ontzettend druk met m’n werk en daarbij heeft ook mijn jongse zoontje nogal wat problemen waar we oplossingen voor moeten zoeken. Al met al weinig tijd dus maar komt vast wel goed.

Wens jullie allemaal een fijne zondag en probeer snel eens te reageren op alle andere berichten.

Groetjes Karin

Moon,

Heeeeeel veeeeeeel sterkte en dat je maar gauw je beebje in je armen mag hebben.

Liefs

Mira

Dank je Sopje!!!

Kissie: sterkte op je werk meid… en neem niet te veel hooi op je vork en ik hoop dat je een oplossing vindt voor je zoontje.

Nou Monique heeft dus inderdaad op de 10e haar kindje ‘gekregen’. Een zoon. Goed he!

Super he meiden!!!

Moon en Han en Jeroen

Geweldig nieuws!

Groetjes

Mira

Bella: hoe gaat het met jou meid… hou je het nog ff vol?

Nou ons staat donderdag een hoop te wachten… ik ben reuze benieuwd naar de uitslag.

Bella: 38 jaar (zwanger)

Mira: 37 jaar

Thelma: 38 jaar

Janet: 36 jaar

Sopje: 35 jaar

Karin: 39 jaar

Monique: 41 jaar (net moeder geworden van Jeroen)

Urs: 35 jaar

San: 36 jaar

Faye: 36 jaar (zwanger van 2e kindje)

Preggie: 40 jaar (in juli 2005 een zoon gekregen )

Chantalle: 38 jaar

Dusty: 37 jaar

Gerda: 38 jaar (zwanger)

Aphrodite: 38 jaar

Hoi Monique en Han ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoon helemaal geweldig :thumbup: :thumbup:

GOED NIEUWS, GOED NIEUWS, GOED NIEUWS

Wij zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest … en jaaaaaaa we hebben goed nieuws. Er zijn 40 miljoen zaadjes gevonden met een goede beweeglijkheid en het zag er goed uit (dus zonder klonten ofzo). Wij zijn zoooooo blij Goed genoeg om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Mijn hubbie heeft nog bloed geprikt en moest urine afgeven, zodat ze zeker weten dat mijn hubbie geen virussen of andere ziektes heeft en dan worden ze ingevroren. We hebben een overeenkomst moeten tekenen voor 2 jaar. Daarna konden we kiezen of we de zaadjes moesten laten vernietigen of gebruikt mogen worden voor de wetenschap. Voor dit laatste hebben wij gekozen.

Gezien mijn leeftijd hebben wij gevraagd of we IUI kunnen doen, zonder hormonen. Volgende week vrijdag krijg ik te horen of we dat kunnen gaan doen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

Mira

Hoi Mira

Wat een geweldig nieuws voor jullie gefeliciteerd :dance:

Hier gaat het nog steeds allemaal niet zo lekker met mijn zoon maar hopelijk kunnen we er binnenkort een oplossing voor zoeken.

Wens iedereen een heel fijn weekend,

Groetjes Karin

Hai Mira!

ik zag in je onderschrift het goede nieuws! Gefeliciteerd zeg!

Een heel mooie reden om eens wat te vieren lijkt me :mrgreen:

Hopelijk straks ook goed nieuws mbt de IUI.

Ohhhhhhhhh Mira, wat is dat fijn nieuws zeg! Dat geeft in ieder geval nieuwe perspectieven voor de toekomst!

Nu maar lekker klussen :slight_smile: en op een natuurlijke manier zwanger worden!

Ik ben zooooo blij voor je!

Veel liefs,

Moon

Hoi meiden

Zo heb even de 26 pagina’s door gelezen.

Ik meld me voorzichtig ook bij jullie als het mag :wink:

Ik ben dus Petra en ben 37 jaar, ben al moeder van twee meiden van 9 en bijna 11 jaar … en nu iets meer dan 9 weken zwanger van nummer 3.

Een spontane niet geplande zwngerschap… Maar voor nu ben ik al heel blij :slight_smile:

Afgelopen woensdg was ik voor het eerst bij de verlos, en wonder boven wonder kon ze het hartje al horen!! Yes dit deed me goed.

Donderdag mocht ik naar het VU toe voor een echo, en ja wel beebje zag er voor deze duur goed uit. Lag lekker tegen de buikwand aan, vandaar de verlos het ook al heeft kunnen horen met 9 weken…

Ik spring nog niet over van vreugde … over 3 weken hoop ik dat dan ook echt te doen :0

Mijn meisjes zijn heel blij, en hopen beide op een broertje … Uh,… dat zal de toekomst moeten uitwijzen :slight_smile: Ik zeg altijd, ik kan alleen meiden produceren :slight_smile:

Hoe ik me tot dusver voel?

Op vermoeidheid en gevoelige borsten na prima!

Geen misselijkheid niets… Gewoon lekker zwanger…

Ik ben nogn iet zo heel lang op KOK, maar vind het hier wel gezellig :slight_smile:

Mijn echo’s staan in het showforum en bij de mei mama’s was een beetje te blij :slight_smile:

Voor alle klussende dames heel veel succes, en de andere zwangere TOI TOI TOI :slight_smile:

Liefs Petra