Hoi Meiden,
nog nieuwtjes hier???
Hoe gaat het met jullie allemaal???Het is hier zo rustig!!!
Urs :-*
Hoi Urs
Hier alles goed ontzettend druk gehad met trainingen en werk maar heb het daar ontzettend naar m’n zin. Het is wel weer wennen om na jaren weer heel de week te werken hoor pff vermoeiend maar komt zeker goed hihi hoop ik.
En hoe is het met jou en de rest van de meiden?
Allemaal een heel fijn weekend.
Groetjes Karin
Hallo allemaal,
Ik ben ook weer terug van vakantie.
Jammer genoeg (uiteraardt) tijdens de vakantie de zo genoemde “red devil” op bezoek gehad! :evil:
Maar goed… We klussen vrolijk door. Alleen jammer dat ik verga van de rugpijn op het moment.
:roll:
Hoiiiiiii allemaal,
Dusty: een leuke vakantie gehad? Wel balen die rugpijn… heb jij dit ook altijd als je ongi bent? Ik wel namelijk (onderin mijn rug) en meestal 2 dagen ofzo.
Kissie: wat voor training doe je voor het werk? Lijkt mij idd ook druk werken en leren. Maar hou vol hoorrrrr.
Meiden ik ga heel hard voor jullie duimen !!!
Ik heb weer ongi-klachten, mijn NOD is ongeveer 15 sept. maar ik hoop dat ik het natuurlijk niet word.
Lieve groetjes
Mira
Hoi Kissie,wat voor werk ben je gaan doen???Ik ben gewoon even nieuwsgierig
Mira,er wordt hier weer hard voor jullie geduimd hoor :thumbup: :thumbup:
Sopje hoe is het met jou meid???
Bella,hoe ver ben je nu???
Alle meiden liefs van Urs :-*
Lieve Urs,
Dank je wel!!!
Ik vind het zoooo lief, dat je iedereen altijd zo aanmoedigt.
Knuf
Mira
:oops: :oops: :oops:
Dank je wel!!!
:-* en heel veel succes voor jullie!!!
Liefs Urs :-*
@Mira_007 wrote:
Dusty: een leuke vakantie gehad? Wel balen die rugpijn… heb jij dit ook altijd als je ongi bent? Ik wel namelijk (onderin mijn rug) en meestal 2 dagen ofzo.
Ja soms wel het duurt nou al een week die rugpijn en normaal gesproken is m'n NOD over 4 dagen.
:pray:
Er wordt hier dus weer flink geduimt. Maar goed.
De vakantie was heerlijk. Lekker 3 weken luieren in Bretange!
Ik zou zo weer terug willen!
:dance:
Ennnnnnn Dusty hoe is het met je???
En natuurlijk met de andere meiden.
Voor mij: we wachten op 13 oktober… Helaas weer kl%$###te :evil: maar goed… op naar de volgende ronde.
Groetjes
Mira
Mira ik blijf voor jullie duimen hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en het is zo 13 october!!!
Liefs Urs :-*
Hoi allemaal,
eventjes weer een teken van leven van mij.
Mira, vervelend he die :evil: ik zal ook voor je duimen.
Dusty, hoe is het met je rug?
Mira, ik blijf voor je duimen.
Bella, Urs en Kissie, hoe is het met jullie?
Met mij gaat alles ok. Nog maar 4,5 maand en dan mogen we weer proberen. Ben maandag weer ongi geworden en heb er niet zo gek veel last van, het is alleen zo’n gedoe en ik ben wat emotioneler. Ik ben van plan om de volgende maand geen stopweek in te lassen maar gewoon door te gaan met het slikken van de pil omdat we dan net vakantie hebben en het dan precies een jaar geleden is dat ik mijn eerste mk kreeg en geen zin heb om dan weer bloed te verliezen. Ik weet dat ik er toch wel aan zal denken en emotioneel zal zijn maar ik heb gewoon geen zin in het gelazer met tampons e.d. Als ik het wel doe slik ik op 26 januari mijn laatste pil en word ik 30 januari ongesteld en kan ik als op 2 februari mijn wachttijd voorbij is direct weer beginnen. Als ik het niet zou doen, moet ik nog een weekje langer wachten wat in principe ook niet erg is, maar ik heb al genoeg gewacht. Ik zie het wel.
Met m’n rug gaat het een stuk beter. Ze hebben bij mij op de sportschool van die massagestoelen en geloof me dat ding kan wonderen verrichten! 8)
Ik heb nou nog een klein beetje las… Maar dat gaat vanzelf wel weer weg hoop ik!
Fijn om te horen Dusty! Ik zag trouwens in je banner dat je 4 dagen overtijd bent, wanneer ga je testen?
Zaterdag mag ik van mezelf gaan testen…
Ik vind het wel heel spannend hoor. Maar ik heb steeds het gevoel dat ik ieder moment ongie kan worden. Behalve dan dat ik de hele dag een beetje misselijk ben en heel veel moet boeren… Dat heb ik normaal gesproken niet…
Maar goed, ik blijf maar zeggen dat het m’n verbeelding is…
:eh:
Hallo
Sorry dat ik een tijd niets van me heb laten horen, ik heb wel wat meegeschreven op het IVF Forum.
Inmiddels ben ik 39 geworden, Help, stop de tijd!
Ook de natuurlijke cyclus is weer geeindigd in een bezoek van die rode duivels :twisted:
Normaal gesproken krijg echt altijd dagen van tevoren al last van mijn onderrug.
dan weet ik : poging mislukt, duivels in aantocht.
Maar nu had ik geen rugpijn, wel misselijk, dus dan ga je toch weer hopen he? Wat zou het heerlijk zijn, zo spontaan zwanger worden…en dan
geen IVF meer hoeven ondergaan. Wat een kadootje zou dat zijn.
Maar helaas… een dag voor mijn verjaardag ongi geworden. Leuk kado…
Maar goed 4 oktober…begin ik met decapeptyl…dan word ik een paar dagen later ongi…en dan beginnen de echo’s voor IVF poging 2.
Misschien lukt het deze maand nog spontaan??? :liar:
Dusty: Ik begrijp dat je overtijd bent< spannend hoor, ik zal voor je duimen.
Gisteren sprak ik een vrouw die was 44 en heeft 2 kinderen van 4 en 5 jaar oud. Ik kon die vrouw wel zoenen!!! Dat doet me zo goed he…
Dan heb ik echt zoiets van …het is nog niet te laat …het kan nog steeds…
Heel veel liefs iedereen
Aphrodite
Hee, dat is inderdaad leuk om te horen, 44 en dan 2 kindjes, heerljik, dat geeft de burger moed!
Ik heb een vriendin die 40 is en ze is zwanger van de eerste (IVF).
Ik vind dat zo geweldig en ik was zo blij voor haar toen ze het vertelde.
He meiden,
Ik dacht ik breng jullie even op de hoogte maar misschien weten jullie het al Spooky/Monique ligt in het ziekenhuis en wordt ingeleid. Ze had oa steeds weer hoge bloeddruk en paar keer in ziekenhuis en nu moest ze blijven.
Binnen twee dagen wordt het kindje verwacht. Haar vriend/man Han houdt de oktobermama’s op de hoogte.
Ik denk dat hun wel blij zullen zijn om na al die moeite (ik geloof 3 ivf’s) en nu dan op het laatst die klachten enzo dadelijk toch hun kindje in hun armen te kunnen houden.
Gr Bella
Hoiiiiiii allemaal,
Bella: meid bij jou schiet het ook al op. Ja ik las het op de IVF-topic… wel spannend hoorrrrr van Moon en Han. Wel leuk dat je dit ook ff bekend maakt op dit topic… zij is tenminste een stimulans voor de “ouderen” onder ons.
Hoe is het verder met jou? Gaat het nog een beetje?
Dusty: balen meid ik las dat je ongi bent geworden, die kl%%&&&te :evil: ook. Idem bij mij hoorrr, maar goed… wij wachten weer af… en op naar de volgende ronde maar weer.
Aphrodite: ook bij jou die rotte :evil: gesignaleerd. Balen weer meid. :? Ook voor jou weer een spannende tijd tegemoet, de 2e IVF?
Sopje: wat vliegt de tijd weer voorbij, nog 4,5 maand? Mooi vooruitzicht weer. :thumbup:
Urs: dank je wel meid. :-*
Allemaal nog een heeeeeel fijn weekend!!!
Liefs
Mira
Op een te laag ijzergehalte wat nu opgevijzelt moet worden na, en waar ik dus flink duf en suf van ben terwijl er nog best wat gebeuren, gaat het verder wel goed.
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. 31 weken alweer. MEt 35 weken hoor ik of ivm vleesboom keizersnede of zelfbevallen. Ik zou dat laatste graag eerder weten zodat ik me er meer op in kan stellen.
Mocht ik met 35 weken toch zelf bevallen dan hoop ik dat ie nog even op zich laat wacht zodat ik de tijd heb me daar geestelijk op voor te bereiden.
Meiden sterkte allemaal, ik ga proberen weer eens wat in huis te doen want de afgelopen weken is er maar weinig uit mijn handen gekomen.
:-* Bella
Hallo meiden,
Even een berichtje van mijn kant, er is nog steeds geen beeb UIT buik!
Voorlopig houden de medicijnen (6 op een dag) mijn bloeddruk op peil, beeb doet het goed, ik krijg daarvoor regelmatig een CTG-scan. Zolang dat allemaal goed blijft doen, grijpen de artsen niet meer in. Ze willen de natuur nu zijn gang laten gang. Gelukkig ben ik nu wel lekker in mijn eigen thuisomgeving! Je eigen thuis is toch je allesie!
Ik wil jullie echt bedanken met het medeleven, het was echt geen pretje in het ziekenhuis met die hoge bloeddruk. En wat het geestelijk met je doet, dat welles/nietes door de artsen.
Ik heb nu een knopje in mijn hoofd omgezet dat het gewoon op de natuurlijke manier gaat! Hooguit 3 weken (dan ben ik ook 2 weken over tijd) moet ik deze laatste loodjes door staan. Moet lukken toch???
Zodra ik ga bevallen, zal mijn man bij de oktobermama’s iedereen op de hoogte houden.
Bella, wat gaat het hard hé met de zwangerschap! Achteraf is het echt supersnel voorbij…althans de laatste loodjes zijn echt heel zwaar!
Probeer er veel van te genieten! Ik blijf jou ook volgen!
Liefs,
Moon