Hoi, hoi,
Phoenix: Leuk dat je ons komt bemoedigen “op je 39ste een beebje”. Ik weet niet of er een topic is voor 35+ met beebje. Ik wens je heel veel geluk met je dochtertje!!!
En kom gerust ons regelmatig bezoeken op dit topic
Bella: het is zeker ook afzien voor jou (warm en 8,5 uur op de benen). Heb je al iets tegen de jeuk gehad?
Byjou: wel positef blijven hoorrrrrr Ik blijf gewoon door :thumbup: :thumbup:
Knuf
Mira
Hallo!
tuurlijk blijf ik positief! af en toe gewoon even hier kijken , en dan tnx voor de lieve woorden!
Dat doet me echt goed!
Vandaag wd 1 schiet al op he ?
Ach we komen er wel!
liefs van mij
hoi,
Hoe is het met iedereen? Ik heb momenteel weinig tijd om hier rond te neuzen omdat ik afgelopen woensdag weer ben gaan werken na 1,5 jaar thuis te zijn geweest. Bevalt me prima als ik eerlijk ben tis wel weer even wennen na zo’n lange tijd maar komt helemaal goed.
Wens iedereen vast een heel fijn weekend en tot snel weer.
Groetjes Karin
hallo allemaal!
Hoe is het met iedereen? Hier schiet het al op! ww 1 is bijna voorbij en over een week zullen we weten hoe het ervoor staat.
Ik heb het gelukkig best druk dus ik heb genoeg afleiding , momenten van twijfel heb ik ook genoeg!
Ik kan er niets meer aan veranderen en zolang moeder natuur nog niets heeft bewezen zal de spanning blijven!
we zullen zien!
Iedereen een heel fijn weekend !
Liefs van mij 8)
Hoi allemaal,
Daar ben ik weer even. Afgelopen vrijdag was het geen leuke dag voor ons. Wij hebben 1 van onze poezen moeten laten inslapen. Ze is 2 jaar geworden, veels te jong. Ze had leukose (bloedkanker). Er was in 5 dagen tijd helemaal niets meer van haar over. Heel verdrietig allemaal.
Maar deze week hebben wij 1 van de kinderen van mijn hubbie op vakantie. Dus genoeg afleiding. Mijn hubbie heeft 2 zonen (11 en 9 jaar). Dus ik ben de gelukkige stiefmoeder Wij kunnen heel goed met elkaar opschieten gelukkig, ik ben zelf ook nog af en toe een kind hihihihih
Byjou: meid kop op hoorrrr ik duim en teen me nog rot voor je :thumbup:
Kissie: gefeliciteerd met je baan !!! Goed zeg!!!
Knuf
Mira
Hay Mira…
Bah wat naar van je kat! Ik weet hoe dat voelt! Een huisdier verliezen is heel erg verdrietig! Onze kat is 1.5 en ik moet er echt niet aan denken dat hem iets overkomt…
Heel veel sterkte!
Hier bij mij wordt het spannend , alhoewel ik best wat symptomen heb dat ik mijn ongi moet krijgen blijft het spannend tot moeder Natuur van zich laat horen! is best lastig nu om ëcht afleiding “te vinden”.Nog een paar dagen afwachten! Dan is de onzekerheid voorbij!
Liefs van mij
Myra wat naar van je kat. Sterkte ermee!
Gr Bella
Mira, gecondoleerd met je kat ! Dat is echt heel naar als je je kat nu al moet missen! Ik ben zelf een katteliefhebber (heb er 2), maar ik moet er toch ff niet aan denken hoor.
Veel sterkte meid!
Chantalle, nog een paar daagjes meid, dan heb je zekerheid! Ik ben zo aan het duimen voor je
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bella, het gaat nog steeds goed met jou hé! Geweldig hoor! Alweer 21 weken zwanger, wat vliegt de tijd zeg.
Liefs,
Moon
Mira, gecondoleerd met je kat.
Bella, Ik kan me nog goed herinneren dat je vermoedde dat je zwanger was omdat je net als Trying misselijk na de eisprong was en nu ben je al weer over de helft.
Met gaat alles ok, mijn hcg daalt nog steeds en is nu 7,4 (vorige week was ie 10). Het daalt wel minder snel dan de vorige keren, maar de gyn. had me al gewaarschuwd dat het de laatste paar weken erg langzaam zou gaan. Als het zo doorgaat, is ie eind augustus normaal en kunnen we eind februari weer gaan proberen. In de tussentijd slik ik braaf de pil. Vorige week woensdag de laatste pil van mijn eerste strip geslikt en ik ben zaterdagavond ongesteld geworden (eerste sinds maart dit jaar). De ongi was in het begin weer erg vervelend met last van mijn buik e.d. maar is nu weer normaal.
Groetjes Sopje
Hoi,
Mira wat ontzettend naar voor je dat je je lieve huisdier moet missen en nog zo jong. Wens je heel veel sterkte.
Wij moeten een deze dagen afscheid gaan nemen van onze 3 kittens die gaan dan naar hun nieuwe huisje toe. Zal ze vreselijk gaan missen. Wij zijn ook echte kattemensen en hebben er zelf 6 momenteel :oops:
Sopje eerlijk gezegt heb ik nooit geweten dat het HCG zolang in je lichaam bleef zitten. Met mijn laatste mk hebben ze dit ook niet nagekeken maar bij mijn BBZ was na 3 weken al het HCG al bijna uit mijn lichaam en was toen ook 10 weken zwanger.
Hoop voor je dat de laatste beetjes maar snel weg zijn.
Met mij gaat het niet zo lekker net een paar dagen aan het werk en ik heb mijn hele nek, schouders en rug vast zitten kan me geen kant op bewegen en vreselijke oorpijn. Oren zagen er rustig uit dus waar die pijn vandaan komt weet de huisarts niet waarschijnlijk nog een reactie op mijn allergieen waardoor ik vocht achter de trommelvliezen had.
Heb me dus al gelijk ziek moeten melden en hoop maar dat ik terug mag komen als ik weer beter ben.
Groetjes Karin
He Karin,
In de folder van de NVOG (Nederlandse ver. voor gyn.) staat dat het bij een mola gemiddeld 3 tot 4 maanden duurt voordat je hcg weer normaal is (5 of minder), bij een normale mk is dat veel korter.
Wat vervelend trouwens zeg dat alles bij je vast zit. Heel veel sterkte ermee.
Sopje
Hoi lieve meiden,
Bedankt voor jullie medeleven Het gaat wel weer beter met mij hoor, natuurlijk mis ik onze poes nog wel. Wij hebben er nog wel 4 (ook een kattenliefhebber), maar die ene minder is toch een leegte in huis. Wij hebben haar zusje ook laten testen op leukose en gelukkig heeft het zusje het niet.
Vanochtend ben ik $$%%&&& helaas ongi geworden en vanaf morgen ga ik tempen en probeer dit ook ff vol te houden, zodat ik in september het aan de gyn kan laten zien.
Karin: jeetje meid… wel balen dat je je nu ellendig voelt. Ik hoop dat je snel opknapt.
Sopje: zo goed nieuws weer ongi geworden (na maart). Toppie :thumbup:
Bella: hoe gaat het met jou?
Moon: hoe is het met je? Nog vol te houden? Regelmatig lees ik mee op je site hoor
Byjou: hoe is het met je?
Liefs
Mira
Hallo allemaal!
Bij mij zijn vooruitzichten ook niet om over naar huis te schrijven…
Vanmorgen wat druppeltjes bloed verloren , zo begint mijn ongi altijd…
Ergens weet je het en toch heb ik er dan weer zo’n verdriet van…
Bah , weer een keer dat hele traject doen spuiten echo’s ellendige ww!
Getver de getver!(sorry moet het even kwijt!
Ga lekker naar mijn paarden , afleiding zoeken.Heb er weer even genoeg van!
Hou jullie op de hoogte!
Liefs van mij
Hoi Sopje
Ik wist eigenlijk helemaal niet wat het nou precies inhield :oops: dus ook niet dat het dan zolang in je lichaam achterblijft. Je hoort er ook niet zo vaak over dat iemand dat heeft gehad.
Hoop in ieder geval dat de tijd voor jullie snel zal gaan :thumbup:
De eerste 2 kittens zijn vanmiddag opgehaald snik wat hecht je je toch snel aan die kleine kruimels
Volgende week gaat er nog 1 en de andere een mooie grote rode half langharig katertje blijft bij ons wonen.
Groetjes Karin
Ja Sopje het gaat hard he!
Inderdaad alweer over de helft.
God Sopje dat je het dan eind feb pas weer mag proberen. Het is zo apart dat het over zulke lange tijden gaat. Meid succes met wachten. En net als een vliegtuig wat in je huis crashed, dat gebeurt echt maar 1 keer is het gezegde. Dus hierna is het jou beurt dat het helemaal goed gaat.
Het is wat zoeken naar een balans tussen werken, mijn eigen praktijk, klussen in huis en dingen voor de beeb regelen en dat valt niet altijd mee met slecht slapen, minder energie, veel jeuk ed. Ik moet soms echt wat laten. Maar ik geloof dat het nu weer wat beter met me gaat.
Ben dus ook niet zo vaak op Kok momenteel (twee maal per week ongeveer)
Ik geloof wel dat ik de beeb meer begin te voelen en dat is geruststellend en spannend. HEt begon met gekriebel en begint nu meer plopjes te worden. Vanochtend kon mijn vriend het voor het eerst ook aan de buitenkant voelen :dance:
Iedereen hier succes met alles. HEt wordt toch wel weer eens tijd voor goed nieuws uit dit kampje. Maar 2005 is nog niet voorbij!
Gr Bella
He Bella, wat leuk dat je de kleine al begint te voelen.
Met mij gaat het prima. Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn hcg gister 4,5 was. Volgens de gyn. is het hcg normaal als het onder de 5 is, dus vanaf nu hoef ik de komende 6 maanden maar 1 keer per maand bloed te prikken en het allerbelangrijkste is dat we vanaf begin februari (dus over 6 maanden) weer mogen proberen zwanger te worden. Ik heb gelezen dat de kans dat de mola nu terugkomt heel klein is (ietsje meer dan 0%) maar ik ga toch braaf 6 maanden wachten voordat ik met de pil stop, better safe than sorry. Mocht ik door de pil heen zwanger worden, is er ook geen man overboord. maar daar gaan we niet vanuit. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
Groetjes Sopje
Hoi 35+ers,
Hoe gaat het met jullie?
Sopje geweldig nieuws en hopen dat het zo blijft
Bij ons is de klustijd weer aangebroken dusssss :oops: en hopen dat het dit keer raak is. Elke maand weer die teleurstelling
Maar we zijn nog steeds hoopvol.
Veel succes voor de nog niet-zwangeren en sterkte aan de zwangeren !!!
Lieve groetjes
Mira
Hoi allemaal,
Hier dus nog een 35 +er…
Ik ben 37 wel te verstaan. En meer als een jaar geleden m’n spiraaltje laten verwijderen… En jullie raden het al, tot nu toe geen baby aan de horizon.
:wall:
Het lijkt wel of iedereen om me heen ‘zomaar’ zwanger raakt behalve ik…
Heel frustreerend is dat.
En het ergste is nog wel mensen die steeds maar zeggen “en wanneer beginnen jullie nou eens aan een kindje?” :evil:
Eindelijk hebben m’n lief en ik besloten om het nog 6 maanden te probeeren en dan gaan we lang de dokter.
Hoi Dusty,
Welkom op dit topic. Waarvoor wachten jullie nog 6 maanden voordat jullie naar de dokter gaan? Je zegt dat je al meer dan een jaar je spiraaltje hebt laten verwijderen. Ik zou toch eerder langs gaan, voordat je een afspraak hebt bij de gyn duurt het ook weer ff. Maar dit is maar een vraagje hoorrrr
Ik heb je ook bij het lijstje gezet:
Ik heb nog even ons bemoedigingslijstje aangepast:
Bella: 37 jaar (zwanger)
Mira: 37 jaar
Thelma: 38 jaar
Janet: 36 jaar
Sopje: 35 jaar
Karin: 39 jaar
Monique: 41 jaar (zwanger)
Urs: 34 jaar
San: 36 jaar
Faye: 36 jaar (zwanger van 2e kindje)
Preggie: 40 jaar (in juli 2005 een zoon gekregen )
Chantalle: 38 jaar
Dusty: 37 jaar
Gerda: 38 jaar (zwanger)
etc. etc. (ik hoop dat er veel bijkomen)
Klopt dit lijstje eigenlijk nog?
Groetjes
Mira
Hallo meiden,
Dusty, van harte welkom en succes met klussen! Ik zou als ik jou was niet te lang wachten met dokteren. Wil je niet zekerheid hebben dat alles in orde is met jou en partner? Voor hetzelfde geld zit je een half jaar lang vruchteloos te klussen, omdat bv de zaadcellen niet levend genoeg is van je partner. Qua leeftijd kan je niet echt lang meer wachten hoor, er is immers ook wachtlijsten bij ziekenhuizen als je toch nog de medische mallemolen (MMM) in moet.
Hier alles goed aan de horizon, het is echt werkelijk de laatste loodjes die zwaar zijn hoor pfffffffffftttt . Af en toe loop ik wel te mopperen; ik kan niet veel meer, voel mij echt een waggeleend! Afijn nog ff volhouden, dan is hopelijk het wondertje gezond eruit!
Mira, succes met klussen ! Hoop doet leven, enneh…niet voor het zingen de kerk uit hé
!
Lijstje: inmiddels ben ik 41 jaar, hoef je echt niet te wijzigen hoor en Preggie heeft een zoontje (nu een maand oud).
Voor de rest lijkt het lijstje in orde.
Bella, hoe is het met jouw zwangerschap? Heb je nog veel kwaaltjes? Ik zal toch weer eens een foto laten maken en plaatsen!