35+

He Mira succes met wachten en ik :thumbup: voor een goede uitslag.

Met mij alles goed. Screeningecho gehad voor beeb en alles lijkt helemaal ok. Gyn kon niets bespeuren wat niet klopte en had geen verontruste gevoelens.

Wel zit ik me die vleesboom en die zit nu dus mooi in de weg, voor de uitgang :evil: Het advies is sowieso een ziekenhuisbevalling. In het gunstigste geval gaat het ding nog opzij en kan ik met vk poliklinisch bevallen maar wel in zh omdat er meer kans op complicaties zijn. Als het ding blijft zitten waar het zit wordt het een keizersnede :cry:

Ik weet het, er zijn ergere dingen in de wereld maar ik ben nu eenmaal iemand die graag alles volop ervaart en ik wil het het liefst gewoon zelf doen.

Daar staat weer leuk nieuws tegenover. Na een aantal weken zwangerschap en denken dat het mischien leuk zou zijn een meid te krijgen dacht ik ineens heel sterk dat het een jongen zou worden. Dat liet me niet meer los, in dromen waren het ook jongetjes. Iets in mij duwde me in de jongetjesrichting. EN het klopte, het is een jongetje :inlove:

Ik ben helemaal blij en trots.

Meiden succes met alles en dat er voor jullie ook snel een zoon of dochter mag volgen.

Veel liefs Bella

Hoi Bella

Gefeliciteerd zo zie je maar weer dat niet alle dromen bedrog hoeven te zijn he toppie :thumbup:

Mira wens je nomaals heel veel succes voor vandaag.

Hier is alles oke, ga een beetje drukke tijd tegemoed. Veel vakantielogees. Vorige week 3 vrienden uit Engeland te logeren gehad. De dames zijn vorige week dinsdag samen met mijn manneke naar het concert van Roxy Music in de Heineken Music Hall geweest, Afgelopen donderdag moesten ze weer terug, hebben toen behoorlijk in spanning gezeten met die aanslagen omdat 1 van hen naar Londen moest. Maar allemaal zijn ze gelukkig weer veilig thuis beland.

Morgen komt mijn vader logeren met het dochtertje van mijn zus (8 jaar). Maandag komt de oudste zoon (20) van mijn zus met zijn vriendin een paar dagen logeren.

Dan 20 augustus komen onze vrienden uit Engeland weer maar dan met hun kleindochter en 2 pleegkids.

Wij blijven dus onze hele vakantie thuis en fungeren dit jaar als een hotelletje hihi maar wel heel gezellig hoor.

Tja dat krijg je he als vrienden en familie zo ver bij je vandaan wonen.

:doh:

Wens iedereen die met vakantie gaat en niet meer voor de tijd zal zien hier op het forum een hele fijne vakantie, allemaal heel veel succes en kom zeker snel weer eens voorbij als het wat rustiger is in de loop van de volgende week of als ik tijd heb tussendoor nog even.

Groetjes Karin

Hoi allemaal,

Hier is de uitslag van het sperma-onderzoek:

De operatie is succesvol gelopen. Er zijn wel zaadcellen. Helaas nog een laag aantal zaadcellen en een slechte beweeglijkheid. Dit komt omdat het een tijdje stil heeft gestaan en het oude moet er eerst uit. Dus 13 oktober weer een afspraak en dan wordt er meteen gekeken of het beter is en dan wordt het ook ingevroren.

Intussen gewoon door klussen :oops:

Liefs

Mira

:smiley: Hoi !

Mira dat is om te beginnen toch goed nieuws!

En inderdaad gewoon doorklussenhahahah!

Ikke mag vrijdag alles afstaan en in het weekend mogen ze zich gaan delen!

Ik hou jullie op de hoogte!

:inlove: Liefs Chantalle

Bella gefeliciteerd met je goede screeningsecho. Leuk dat je al weet dat je een jongentje in december krijgt. Wel jammer dat je door de vleesboom in het zkh moet bevallen en dat het waarschijnlijk een keizersnee wordt.

Mira jij ook gefeliciteerd met het feit dat de hersteloperatie gelukt is en nu klussen maar :wink:

Chantalle, heel veel succes dit weekend, ik zal voor je duimen dat ze goed gaan delen.

Karin veel plezier de komende weken met je logees.

Alle andere meiden wens ik natuurlijk ook veel succes en plezier met zwanger worden en blijven en een prettige vakantie als je dat hebt.

Met mij gaat alles ok. Net weer gehoord dat mijn hcg deze week gedaald is van 40 naar 18, minder dan vorige week maar de dr vond het een goede daling. Hij zei echter wel dat het nog een tijdje kon duren want lager het hcg is hoe langzamer het daalt. Hopelijk zet het patroon van de afgelopen paar weken zich voort, de afgelopen paar weken is het nl. steeds met ongeveer de helft gedaald en als dat zo doorgaat, is het over 2 tot 3 weken weer normaal en kunnen we vanaf begin februari weer gaan proberen. Verder gaat het wel ok met me. Ben er nog steeds mee bezig maar het wordt steeds minder. Heb me er bij neer gelegd dat we pas volgend jaar weer kunnen proberen zwanger te worden en probeer nu gewoon door te gaan met mijn leven en te genieten van de goede en leuke dingen in mijn leven.

Groetjes Sopje

Hallo meiden,

Hier ben ik ook ff weer sorry heb tijdje niks van me laten horen, maar zat ff in een klein dipje zag het even niet meer zo zitten met dat zwanger worden. het gaat nu wel weer redelijk

Bella jammer dat je waarschijnlijk een keizersnee moet tis natuurlijk heel wat anders als een gewone bevalling , maar ik weet niet beter heb van allebei een keizersnee gehad, en dat je gevoel klopte , leuk een jongentje

Mira fijn dat er wat schot in komt, klus ze meid

Nou voor de anderen allemaal succes met het klussen denk zelf dat het deze maand bij ons niks wordt had niet zoveel zin aan klussen moet wel een test straks doen maar dat komt omdat ik niet ongi wil worden in de vakantie dus pilletjes heb gehad van dokter en die mag je niet slikken als je zwanger zou zijn.

Kom dus voorlopig ook niet eerst ff lekker 3 wkn uitrusten, de kids hebben erg veel zin aan.

gr janet

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties :-*

Byjou: succes morgen meid en hou ons zeker op de hoogte :slight_smile:

Bella: gefeliciteerd met de echo!!! Een jongetje prachtig gewoon. Ben je al aan de babykamer begonnen?

Kissie: een hele fijne vakantie en denk ook een beetje aan jezelf (in de drukte)!!!

Sopje: zoals jezelf zegt: geniet van de leuke dingen in het leven meissie… ik hoop wel dat je af en toe blijft schrijven op dit topic.

Janet: ook een fijne vakantie!!! Doe rustig aan en we zien je wel weer uitgerust terug.

Lieve groetjes

Mira

:smiley: Dag allemaal ,

Aan de vooravond van de punctie vind ik het weer ontzettend spannend , niet de punctie op zich maar wel , is alles in orde heb ik een goede kwaliteit eicellen???

iedere stap is er 1 in de ivf procedure en na de 3e keer durf ik nergens meer op te hopen…Wil niet te negatief de ww in gaan , maar toch maalt er het stemmetje in mijn hoofd :wall: wat als het weer niet lukt…

ik weet niet of ik het nog een keer kan opbrengen …

Maar goed we zien wel!

Heb een buik als een ballon nu hahahah :De emmies moeten eruit en willen graag naast de zwemmertjes gaan liggen geloof ik hihihih

ben benieuwd wat de oogst zal zijn morgen en hoeveel er gevonden worden!

Ik hou jullie op de hoogte! :mrgreen:

Liefs van mij

Chantalle,

Morgenochtend ben ik in gedachten bij je wanneer je de punctie hebt! Ik blijf voor je duimen, enneh…ik ben het grote voorbeeld! Hou je daar maar aan vast, maarrrr probeer echt heel veel afleiding te vinden. Het is vreselijk moeilijk, maar je moet echt! Ik wil gewoon dat jij de volgende ben die zwanger is raakt van de 3e IVF!!!

Wij gaan duimen dat er lekker veel eitjes worden bevrucht!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup:

Veel liefs,

Monique

Hoi Janet, hopelijk voel je je snel wat minder dipperig!

Als ik nog tips nodig heb tav keizersnedes weet ik iig dat ik bij jou terrecht kan als ervaringsdeskundige.

Gr Bella

:smiley: Hallo Dames

Punctie achter de rug , viel weer mee ! Wel duf van de medicatie!!! :roll:

En ik had 11 eicellen , goed he? :thumbup:

Morgen hoor ik of er bevruchting is en maandag is de tp!

Duik weer mijn bedje in …ben nog half stoned geloof ik :wall:

Is best lekker hihihihi mogen ze me vaker geven hihihi :angel:

Hoi Chantal,

Fijn dat je zoveel eitjes had! Dit gaat vast lukken hoor (de bevruchting) Ik zal morgen met spanning wachten op je bericht!

Enneh…ben je nou helemaal weg geweest met een roes? Of was je daar een beetje high aan het liggen?

De 1e keer had ik spul waarvan ik een beetje high van werd, maar ik voelde nog teveel pijn! Ik heb daarna gekozen voor een roes, ik heb dus geslapen. Wat was dat heerlijk zeg :slight_smile: :inlove: . Ik was dan ook moeilijk wakker te krijgen, vond het veels te lekker!

Helaas kreeg ik niet een recept mee voor thuis :wink: :angel:

Meid, ik blijf voor je duimen!

Liefs,

Moon

Eeeeeej Chantal,

Ik ga heel hard duimen en tenen :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Knuf

Mira

Heeeeeeeeee Mira,

Ik lees jou onderschrift net; ik zie dat er pas in oktober weer aktie wordt ondernomen? Dat is toch niet waar?

Normaal doen ze nog een keer een zaadkwaliteit test! Maar dat kon toch eerder dan oktober?

Liefs,

Moon

Moon volgens mij is dat omdat zaadjes iedere 3 maand ‘nieuw en vers’ aangemaakt worden. Als je eerder zou testen zou je dus weer hetzelfde resultaat kunnen krijgen. Ook jammer van de test en de stress.

Mira en hubbie veel succes en fijn dat de eerste score al binnen is! Hopelijk over 3 maandjes een toppie resultaat!

:smiley: hallo!!!

Mira lang wachten wel he? Maar gewoon doorklussen toch? 8) 8)

Vanmorgen de uitslag van de bevruchting…uhummmmm :mrgreen: :inlove: We kunnen voor het elftal gaan …alles is bevrucht en zag er goed uit!

Iedereen suc6 met alles!

Liefs van mij :smiley: :slight_smile:

Hoi allemaal,

Moon: dit klopt wat Rhiannon schrijft. Het duurt idd 2-3 maanden voordat er weer nieuwe zaadcellen worden aangemaakt. Maar ik heb afgelopen vrijdag onze ha gebeld. En zij vertelde, dat als ik na 2-3 maanden nog niet zwanger ben, dan moet ik weer aan de bel trekken, want dan wilt ze me doorverwijzen naar de gyn (ook i.v.m. de leeftijd). Er is bij mij nooit gekeken of de zaadcellen wel mijn baarmoeder in komen of dat bijv. mijn eileiders niet verstopt zitten.

Is het nog een beetje uit de houden voor jou Monique? Idd die warmte zal je niet goed doen. Ik zie je al zitten voor de ven :wink:

Chantalle: geweldig nieuws zeg!!! Ik blijf :thumbup: :pray: :thumbup:

Janet: hoe is het met jou meid?

Hoe gaat het met de rest van de 35+ers?

Liefs

Mira

http://spaces.msn.com/members/nan1370/

Nou zwanger zijn in de zomer is een ware beproeving :roll: . Ik heb veel last van jeuk op borstbeen en buik (zonne allergie oid en warmte allergie) en op warme dagen dikke voeten (er leuk als je 8,5 voor je werk veel op de benen moet)

MOrgen naar de dokter om te kijken of ze iets heeft tegen de jeuk want na weet ik heoveel weken en slecht slapen zit ik er aardig door heen.

Maar door het gemodder heen ben ik wel gelukkig en tevreden met wat er in mijn buik aan de gang is.

Maar het iig niet alleen maar rozegeur wat de klok slaat :cry:

Gr BElla

:smiley: Hallo Allemaal!

Bella wat vervelend he? Het is ook nog eens superwarm …dus het zit ff niet mee… Hele dag staan is natuurlijk ook niet geweldig he?

wens je suc6!

Ik kwam vanmorgen beetje down trug van zh…ik had 11 eitjes alles was bevrucht , 2 vandaag teruggeplaatst .

Maar helaas geen 1 goed genoeg om in te vriezen…

Dat viel wel even tegen met zo’n oogst maar ja het wil allemaal niets zeggen!

We wachten maar af , 1 aug mag ik testen… :smiley:

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs van mij 8)

Is er ook een 35+ clubje hier voor moeders met baby’s?. Ik ben hier niet zo bekend. Ik zie dat er van jullie een aantal zwanger willen worden. Mijzelf is het op m’n 39ste uiteindelijk gelukt, en mijn dochtertje is nu 6 maanden. Omdat ik te veel haast had, heb ik niet genoeg opgelet met de vader, dus ik ben inmiddels alleenstaand. Ik weet niet of jullie dat hele verhaal in een notendop zo kunnen volgen.

Maar ik vind het in ieder geval leuk om te lezen dat er meer oudere moeders of aanstaande moeders of proberende moeders op dit forum zijn.