Hoi allemaal,
Vanochtend ging het gelukkig zonder stress. Ik heb gevraagd of wij de uitslag niet eerder konden krijgen. De assistente gaf aan, dat wij eventueel volgende week woensdag konden langskomen, maar dat dat geen zin heeft, omdat de sperma-analyse nog niet helemaal gereed is. Dus hebben wij de afspraak maar op 13 juli laten staan.
Moon: tuurrrrrrrlijk
Kissie: meid :thumbup: :thumbup:
Sopje: heb je nog gebeld?
Liefs
Mira
Heb me toch niet kunnen beheersen en net een testje gedaan maar was negatief zoals ik al verwachte, dus we wachten maar gewoon deze maand onze duivelse dagen af
Groetjes Karin
Jammer Karin! Maar verlies nog niet de hoop, er kan nog van alles gebeuren! Je lichaam moet wel voldoende HCG-waarden hebben zodat de test het kan “zien”. Bij 1 dag overtijd is dit echter nog te weinig.
Groet,
Monique
Ik heb ook stiekum een testje gedaan, omdat ik eigenlijk gisteren ongi moest worden en ook helaas voor mij een minnetje
Maar ook nog geen spoor van ongi te bekennen. Alleen bij het afvegen een rozige slijm… (sorry voor de vieze details).
Groetjes
Mira
Hoi
Hier nog steeds niets te zien wel ontzettend duizelig en misselijke momenten ga toch wel heel erg twijfelen hoor maar wacht het nog rustig een paar dagen af .
Groetjes karin
De spanning is dus weer voorbij mijn menstruatie is weer aanwezig voor deze maand. :?
Groetjes Karin
Helaas ook bij mij zijn de :evil: gesignaleerd
Dat je lichaam je zo weer in de maling kan nemen.
Groetjes
Mira
Balen zeg voor jullie! Ja, af en toe kan het lichaam flink plagen!
Volgende keer gaan wij weer voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs,
Moon
Thanx Moon
Groetjes
Mira
Tjee meiden dat blijft spannend he dat afwachten op die :evil: Ik hoop echt dat ze vanaf volgende maand gewoon 9 maanden wegblijven!!!
Succes allemaal hoor!!!
Liefs Urs :-*
Heb vandaag een afspraak met de gyn. gehad en op de echo zag alles er gelukkig goed uit. Ook was mijn hcgwaarde weer gedaald (van 78 op 29/6 naar 40 op 5/7), dus er is nu niets om me zorgen over te maken. De afscheiding die ik heb, komt volgens mij gewoon omdat mijn baarmoeder zich nu aan het herstellen is en misschien ook door de pil. Het is nu gewoon afwachten totdat mijn hcg normaal is en als het zo doorblijft gaan en het iedere week halveert is dat over 3 weken (26/7). Ben nu erg opgelucht en begin ook steeds minder bang voor complicaties te worden, de kans bestaat natuurlijk nog steeds maar wordt steeds kleiner.
Groetjes Sopje
Eeeeej Sopje,
Goed nieuws zeg Ik zou ook opgelucht zijn.
Wij moeten nog 6 daagjes wachten, dan weten wij of de 2e hersteloperatie van hubbie wel gelukt is. Ik zit echt met spanning te wachten :?
Groetjes
Mira
Wow Mira,
spannend hoor ik ga heel onwijs hard voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Dank je Urs, echt toppie!!!
Groetjes
Mira
Lieve 35±ers,
Morgenmiddag om 12:00 uur weten wij of de 2e hersteloperatie gelukt is… ik ben zooooooo zenuwachtig… ik heb gewoon maagpijn gekregen… echt niet normaal…
Zo ff van me af schrijven hoorrrrr.
Hoe is het verder met iedereen?
Liefs en knuffels
Mira
ohhhh…meid, ik leef met je mee! Ik hoop echt op goed nieuws! Zodat jullie gewoon voortaan lekker kunnen klussen ! En niet in de MMM hoeven.
Ik ben al aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
Met mij gaat het nog steeds geweldig! Ik zit alleen te hopen dat ik geen warme zomer hoeft mee te maken pffffffffffffttttt Is veels te warm voor mij!
Liefs,
Moon
Hoi Mira
Ik leef ook met je mee en hoop dat je morgen zeer positief nieuws zal gaan krijgen zal in ieder geval heel veel voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Groetjes Karin
Hallo Allemaal!
Lees jullie verhalen vaak mee , en wil me graag aansluiten bij jullie!
Ben 38 heb 1 dochter van 16 en wil al heeeeeeel lang nummer 2!
Ben nu met de 3e ivf poging bezig en heb 1 cryo terugplaatsing gehad.
Mijn klokt tikt voor me uit maar deze keer heb ik weer alle moed verzamelt en kan ik alleen maar hopen en bidden dat het deze keer goed gaat… :wall:
Het is zo anders dan wanneer je 28 bent , dan zijn er mischien meer mogelijkheden dan nu ik 38 ben.
Moon jou ken ik van de andere topic de rest nog niet maar dat komt wel!
Liefs Chantalle 8)
Lieve meiden,
Bedankt voor jullie medeleven!!! Echt toppie dat KOK bestaat… ik ervaar zeker steun
Chantalle: leuk dat je erbij komt… altijd welkom hoorrrr. Dusss je zit in je ww ?
Liefs
Mira
Ik heb nog even ons bemoedigingslijstje aangepast:
Bella: 37 jaar (zwanger)
Mira: 37 jaar
Thelma: 38 jaar
Janet: 36 jaar
Sopje: 35 jaar
Karin: 39 jaar
Monique: 40 jaar (zwanger)
Urs: 34 jaar
San: 36 jaar
Faye: 36 jaar (zwanger van 2e kindje)
Preggie: 40 jaar (zwanger)
Chantalle: 38 jaar
etc. etc. (ik hoop dat er veel bijkomen)
hallo!
Zit nog niet in de ww…vrijdag punctie maandag tp!
Deze keer moet het lukken :inlove: