Hoi Mira,
spannend hoor, ik duim voor je.
Bij de huisarts niets wijzer geworden, had ik ook niet echt op gerekend. Ik moet gewoon afwachten tot de echo 23 juni. Voel me vandaag beremoe, dus dat is weer een goed teken…
Hoe laat moet je Bella? Veel succes.
Hoe is het hier met de anderen?
groetjes Thelma
Hoi, hoi, :?
Chipzzzz :evil: helaas… Gewoon toch het sperma-onderzoek afwachten…
Thelma: toch wel spannend hoor… :thumbup:
Bella: succes vandaag!
Groetjes
Mira
Dag dames,
het is dat ik niet mag vloeken, anders typte ik het hele vak vol. Het is weer mis! Ik had dat voorgevoel van het weekend natuurlijk al, maar mezelf weer moed ingepraat, maar ja…Omdat ik er duidelijk beter rekening mee had gehouden dan de vorige keren valt de schok mee, maar ik ga me wel afvragen of het ooit nog een keer gaat lukken en wel blijft zitten. BAHBAHBAH
groetjes Thelma
&^%$@+@$% ships Thelma,
Verdorie, ik heb er geen woorden voor :evil: . Wat vind ik dit erg voor je! Ik gun je het zo
Waarom lukt het iedere keer niet? Wordt het niet eens tijd voor jou voor een gynaecoloog? Je kan zwanger worden, maar waarom het niet blijft zitten kan de gyn het eventueel uitzoeken. Misschien is het met iets simpels op te lossen!
Ik kan het echt niet uitstaan! Laat staan dat jij nu de hele wereld bij elkaar zit te schelden en uit te schreeuwen van verdriet!
Meid, ik wens je heel veel sterkte en als je weet: wij staan hier klaar voor je!
Liefs en knuff
Moon
Ha Monique,
thanks voor je lieve reactie. Wat die gyn betreft, ik ben al jaren onder behandeling. Ik heb een paar jaar terug een ingreep gehad waardoor zwanger worden moeilijk zou zijn. Die ingreep is echter mislukt, dus dat vergrootte de kansen en inderdaad is het gelukt. Ik dacht na mijn vorige mk dat dat weleens door die ingreep zou komen, maar de gyn dacht dat het mijn leeftijd was. Ik ga nu weer contact zoekenmet de gyn die destijds die ingreep heeft uitgevoerd om te vragen hoe hij erover denkt. Maar ja, waar het ook aan ligt, de hamvraag is natuurlijk lukt het ooit nog wel…en daar kan waarschijnlijk niemand me ooit zekerheid in geven. Maar ja Moon, jouw verhaal is ook niet mis en bij jou is het ook gelukt, dus ik houd hoop.
groetjes Thelma
Hoi Thelma,
Wat kl%$&*@#te meid. Het zit ook niet mee met ons he? Ik begon ook te twijfelen of ik ooit zwanger kan worden. Zoals: zou de operatie van mijn hubbie alweer niet gelukt zijn? Maar je klemt je toch vast aan hetgeen je al gevoeld hebt. Jij hebt een MK gehad en ik heb vorige maand een foute innesteling gehad.
Kop op hoorrr Thelma!!! En Monique jij geeft ons zeker hoop
Groetjes
Mira
Thelma ik lees het nu pas - jeetje wat … :wall: :wall:
Ik heb ook geen goede raad voor je, zou niet weten wat ik je zou moeten adviseren wat wel zou kunnen helpen.
Hoe wel ik zit bij een fantastische homeopate die me ook op geestelijk vlak goed begeleid heeft het afgelopen jaar. Ik ging daarheen voor exceem maar toen ging het steeds meer over zwangerschapsgedoe en voor mijn gevoel niet blijven zitten.
Zij heeft toen een middel gezocht wat zowel bij mij past (ze zoeken altijd middelen die bij je persoon zoeken) maar die ook inspeelt op baarmoeder die niet goed vruchtje vasthoudt. Hoe het ook gegaan is de volgende keer bleef het wel zitten, ok een miskraam met 9,5 week maar toch en nu ben ik toch mooi 14 weken zwanger.
Misschien heeft het er niets mee te doen maar het heeft me zeker gesteund.
Ik durf het nu bijna niet te zeggen maar met mij gaat alles dus heel goed. Baarmoeder bleek door vleesboom heel hoog te zitten en vorige vk heeft niet goed gericht. Ik ben mooi 14 weken zwanger. En nu mag iedereen het ook weten. Deze vk luistert niet tot 18 weken naar hartje maar heeft een echo-apparaat en daar zagen we toch al lang kindje van bijna 10 cm.
Nu echt die drie maanden voorbij is voel ik me toch wel heel zwanger nu, had zelfs mijn eerste baby droom vannacht. Dus in mijn onderbewuste is het nu ook zekerder.
Thelma ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je een manier vind dat het toch echt een keer blijft zitten.
Veel liefs Bella
Hoi Bella,
10 centimeter groot!!! :lol: Geweldig!!!
en 3 maanden zwanger alweer?
Een hele fijne zwangerschap verder :thumbup:
Groetjes
Mira
He meiden
bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Met mij gaat het aardig. De vorige keer kwam het harder aan en dacht ik niet dat ik dat nog vaker wilde meemaken. Nu weet ik al zeker dat ik het niet ga opgeven. Ga wel met de gyn in gesprek, maar ga het zeker nog eens proberen. Ik hoop niet dat de naslaap zo lang duurt als de vorige keer, maar dat denk ik niet omdat het toen al langer was.
Dus Mira, ik heb het zo bedacht: we hadden afgesproken dit jaar. Het is nu juni en Bella en Monique is het gelukt, dus we liggen mooi op schema, moeten wij het komend half jaar. We houden vol!
Bella, prachtig dat het bij jou zo goed gaat. Eindelijk kun je het vertellen, was je familie verrast?
groetjes Thelma
Hoi Thelma
Wat naar dat dit je nu weer moet overkomen. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe.
Ik ben gister voor een nagesprek bij de gyneacoloog geweest. Alles is verder in orde. Wat er “weggezogen” is met de curretage is opgestuurd voor onderzoek en daar zijn geen nare dingen uitgekomen. Het word dus bestempeld als puur pech. Ze zei nog wel dat er voor een volgende zwangerschap niet meer en niet minder risico’s op een miskraam zal zijn dan bij de vorige. Wel mag ik bij een eventuele volgende zwangerschap met een week of 7 al voor de eerste echo. Heb besloten het nog een jaartje te proberen en daarna geef ik het echt op.
Hoe is het met de andere dames?
Groetjes Karin
Hoi Kissie,
gelukkig dat het bij jou wel zou moeten kunnen. Maar ik begrijp je onzekerheid. Hoe lang ben je bezig zwanger te worden? Was dit de eerste keer?
We blijven proberen hoor!
groetjes Thelma
Hoi Thelma
Nee helaas was dit niet de eerste keer voor ons. Wij zijn nu iets meer dan 3 jaar bezig. Ik heb in februari 2002 een hersteloperatie gehad omdat ik gesterreliseerd was. Operatie is goed verlopen. Ongeveer een half jaar na de operatie raakte ik zwanger. Alleen kwamen we er na ruim 10 weken achter dat het buitenbaarmoedelijk was. Deze heeft zich vanzelf opgelost gelukkig. We waren dus ook dolgelukkig dat ik dit jaar weer zwanger bleek te zijn en dat ik al vroeg heb kunnen zien dat het nu wel in de baarmoeder genesteld zat maar helaas na 10 weken mocht ik ook dit kindje niet verder dragen.
Ben deze week bij de gyneacoloog geweest en ze zei dat we het rustig nog konden proberen omdat er verder geen afwijkingen zijn ondekt maar de angst zit er wel hoor.
Wil het nog een jaar proberen lukt het dan niet dan besluit ik echt om er helemaal mee te stoppen.
Ik heb 2 jongens en marcel een meid van 16 en willen dolgraag samen een kindje maar ergens is er ook een grens voor je eigen gezondheid.
Ik hoop natuurlijk wel dat het nog lukt hoor in die tussentijd maar zo niet zullen we het toch moeten proberen naast ons neer te leggen.
Maar hoe voel jij je nu thelma? En goed dat je zo vol vertrouwen doorgaat en hoop dat het heel snel voor jullie werkelijkheid mag worden.
Groetjes Karin
Eeeeeeej Thelma,
2005 houden we zeker er in! We houden zeker vol
Groetjes
Mira
2005 is nog lang niet voorbij, kom op jullie kunnen het :thumbup:
:-*
Knuf
Mira
Nou mijn familie wist het al gelijk hoor! En mijn collega’s na een paar weken en een paar goede vriendinnen ook al snel. Maar nu mag echt iedereen het weten zoals bewoners van waar wij werken en vagere kennissen enzo. Het voelt wel vrij zo uit de kast!
Afgelopen vrijdag had ik diploma uitreiking van mijn opleiding tot Gestalttherapeute en het was al een feestje daarna maar het voelde als dubbel feest want van al mijn klasgenoten was er familie en of vrienden die mij weleens ontmoet hadden of van mij wisten en er waren mensen uit andere jaren die ik ook wel kende. Dus werd heel veel gefeliciteerd. En mijn vriend was er ook dus iedereen naar hem van he je wordt vader. Voelde wel heel feestelijk. Heb nog wat sokjes gehad en knuffels van klasgenoten. Voelde me echt een feestvarken.
Hopelijk gaat het goed met je Thelma en goed dat je de moed niet opgeeft. Je kunt gewoon zwanger worden alleen het moet wat beter blijven zitten. HEb je de asperine truuk al eens geprobeert?
Ik heb ondertussen wat foto’s van mijn buik en ik zal er een plaatsen.
Gr Bella
Hallo allemaal,
sorry ben tijdje niet geweest maar was ook zo druk met van alles
Bella nog gefeliciteerd trouwens met het behalen van je diploma had ik volgens mijn nog niet eens gedaan, en met je eerste buikfoto ziet er goed uit hoor
Tis hier ook spannend, heb wel het idee dat me borsten voller zijn en af en toe doet me rechterborst zeer maar verwacht er toch niet te veel van want heb niet overdreven veel geklust eigenlijk, maar je weet maar nooit
Hoe is het verder met iedereeen???
gr janet
Hoi, hoi,
Bella: een mooie volle buik al. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma :thumbup:
Janet: we blijven gewoon duimen en tenen hoorrrr. En wat je zegt: je weet het maar nooit…
Wij hebben gewoon op de meest vruchtbare periode weer geklust en hopen dat het raak is. Volgende week vrijdag een sperma-analyse en hopen dat er levende zaadjes bij zitten. Helaas nog wel 2 weken wachten op de uitslag. Voor de rest weinig nieuwtjes.
Thelma: hoe is het met jou? En natuurlijk met de andere dames?
Groetjes
Mira
Janet en Mira :thumbup: voor deze ronde. THelma alles al weer een beetje op orde bij jou?
He meiden,
Janet en Mira, spannend…ik duim voor jullie. Bella fijn dat het zo goed gaat en leuk dat iedereen het nu weet.
Met mij geestelijk alles prima. Lichamelijk ben ik er nog steeds niet vanaf. Bloed heel weinig maar duurt nu al bijna twee weken. Zaterdag ga ik op vakantie en dan hoop ik het eigenlijk achter me te laten. Was vast van plan meteen contact met de gyn te zoeken toen het mis ging, maar ik heb echt eerst even zin in gewoon vakantie en daarna zie ik wel verder.
Hoe is het met de andere dames?
groetjes Thelma