35+

Hoi Sopje,

Heel veel sterkte straks in het ziekenhuis :thumbup:

Laat je wel ff weten hoe het is geweest?

Groetjes

Mira

Sopje ik heb twee weken gevloeid na een mk en het had ook te maken met wat ik deed. ALs ik ineens een stuk ging fietsen of in de stad ging lopen werd het erger. HEt is toch een wond die moet helen en die dus ook telkens open kan gaan.

Maar ik zou het toch zeker ook even na laten kijken want er hoeft maar ietsiepietsie achter gebleven te zijn en dan blijft het al bloeden.

Ik heb al twee echo’s gehad met 7 en 10 weken maar als volgende week geen hartje dan wil ik wel een echo hoor!

Hoi allemaal,

ben net terug van het ziekenhuis en de gyn vond mijn baarmoeder er op de echo rommelig uitzien. Ze vond daarom dat ik maar gecuretteerd moest worden en dat gaat morgenmiddag gebeuren. Ik zie er (nu nog) niet echt tegen op maar baal er wel van. Ik was graag schoon geweest en had graag gehad dat het vloeien door te veel bewegen was gekomen. Tijdens de curettage kan ik kiezen voor narcose of een ruggenprik. Ik weet niet wat ik ga doen. Ik zie het wel.

Gr. Sopje

Sopje,

:? Heel veeeeeel sterkte morgen !!!

Groetjes

Mira

He sopje wat naar nou.

Bij mij duurde de nasleep na de laatste miskraam ook zo lang, dus ik weet hoe balen dat is.Het is al niet prettig van die miskraam en als het dan nog zo lang duurt voordat het allemaal weg, kun je voor je gevoel ook niet verder. Gelukkig hoef je niet lang te wachten, je kunt het maar achter de rug hebben, sterkte!!

Ik heb een afspraak voor een echo op 23 juni bij de gyn…

groetjes Thelma

Sopje heel veel sterkte. Ik kan me je baal voorstelle maar beter maar de waarheid onder ogen komen en aktie ondernemen dan doormodderen lijkt mij.

Thelma - 23 juni Spaaaaaaannend! :pray:

Gr Bella

Sopje,

Balen meid meid heel veel succes voor morgen!!!

Liefs Urs :-*

Sopje,

Ik wens je allerallersterkte toe en succes voor morgen! Dat heb je wel even nodig! Laat alles maar over je heen komen en daarna rustig de tijd geven om te herstellen van alles!

Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thelma, spannenddddddd de 23ste! Ik heb het opgeschreven in mijn agenda! Wil wel op de hoogte blijven hoor!

Ik zal nog even een buikfoto van mij plaatsen!

Veel liefs,

Moon

He Bella,

mooi dat je volgende week kan, al duurt dat voor je gevoel vast nog erg lang. Je aandacht maar zoveel mogelijk op wat anders richten, dan gaat het het snelst.

Monique, wat een buik! Je noemde jezelf een Michelinmannetje dat valt nog wel mee, maar je bent pas op de helft…Wat blijft het toch een goed verhaal dat jij je laatste IVF poging goed hebt gedaan. Dat was toch in Leiden? Hoe lang ben jij eigenlijk totaal bezig geweest met zwanger worden?

Sopje, nogmaals sterkte morgen,

groetjes Thelma

Hoi Thelma,

Nu valt het wel mee met het gevoel van een michelinmannetje te zijn, maar dat kwam echt door de warmte, ik ging echt “opzwellen” .

Wij hebben in totaal bijna 4 jaar over gedaan om zwanger te worden. Eerst medische onderzoeken, mannetje is zelfs naar Belgie geweest! AMC-ziekenhuis, OLVG-ziekenhuis in Asd. In februari 2005 zijn wij in uiteindelijk in Leiden terecht gekomen, omdat daar geen wachtlijst was voor behandelingen. Ik heb eerst nog wel 5 IUI-behandelingen gehad, helaas dat heeft niet geholpen, daarna 3 IVF-behandelingen! Ik ben achter elkaar door gegaan, vanwege mijn leeftijd!

Gelukkig mede door mijn doorzettingsvermogen is het toch nog gelukt :slight_smile: :dance: :dance: !

Liefs,

Moon

Geweldig he :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Het is toch maar mooi gelukt,ik kan er soms met mijn zoontje ook nog steeds niet over uit dat hij er ook met behulp van ivf is gekomen,ik vind het toch echt een wondertje :inlove:

Ookal was het niet een hele leuke tijd met die hormonen enzo het is toch geweldig dat er zoiets bestaat,en dat je zo toch zwanger kunt worden :thumbup:

Urs :-*

Dank jullie wel voor al jullie succeswensen en jullie geduim! Ik zie er best wel een beetje tegenop, maar een curettage is beter dan zo blijven doormodderen. Mijn vriendje is best wel bezorgd over vanmiddag, volgens mij is het voor hem erger dan voor mij want hij zit straks maar te wachten totdat ik bij ben gekomen terwijl ik onder zeil ben.

Thelma, fijn dat je een afspraak voor een echo hebt en let maar op die 3 weken zijn zo voorbij! Bella, succes met wachten. Spooky fijn om te horen dat de IVF gelukt is en dat hij ook is blijven zitten. Jullie en alle andere meiden die hier zitten, wens ik veel succes met zwanger worden en blijven. Urs, geniet lekker van je 2 jongens, maar dat doe je al. Ga nu nog een beetje proberen te werken (werk thuis) en dan naar het zkh voor intakegesprek.

Sopje

Hoi,

Sopje ik hoop dat het allemaal reuze meegevallen is voor je.

Bij is mijn eerste menstruatie na de curretage goed op gang gekomen. Ben aan de ene kant wel blij maar de andere kant vind ik het wel snel. Het is nog maar 1,5 week terug dat de bloeding na de curretage afgelopen was.

Maar goed heb ook nog heugelijk nieuws te vertellen. Onze poes Sheba is vandaag moeder geworden van 4 kittens. 2 Rode en 2 zwart grijze. Ze heeft een behoorlijk moeilijke en zware bevalling gehad. Vanmorgen om 7 uur is ze begonnen met persen en vanmiddag rond half 3 is de laatste geboren. 1tje lag er in stuit die heb ik moeten helpen pff zweet brak me helemaal uit en het kleintje bewoog ook niet was bang dat ie het niet gered had. Maar dat duurde even en toen begon ie te piepen en te spartelen pff hele opluchting hoor.

Moeder is nu heel erg moe en ligt lekker te slapen en de kleintjes liggen heerlijk te drinken.

Groetjes Karin

He Karin, gefeliciteerd met de kittens. De curettage viel reuze mee, ben net thuis. Uren in het zkh gewacht totdat ik aan de beurt was. Ga nu lekker op de bank hangen en een hapje eten. De komende weken doe ik het lekker rustig aan.

Liefs Sopje

Hoi allemaal,

Sopje: gelukkig dat het is meegevallen en DOE RUSTIG AAN meid… laat je maar lekker ff verwennen.

Karin: leuk kittens… gefeliciteerd. Ik ben echt een kattenmens geworden sinds dat ik mijn hubbie ken… Wij hebben 2 heilige birmanen, 2 siamezen en 1 syberisch katje…Dat is ook echt genoeg hoorrrr. Maar ze zijn zo grappig :lol: Eerst wilden wij ook een nestje, maar dat hebben wij toch maar niet gedaan. Ik zag zo tegen de bevalling op. Ik ben helemaal geen “zustertje”. Ik word al een beetje dissie als mijn vinger bloed. :wink:

Ik denk dat ik ongi word deze maand :? Ik heb zo’n ongi-gevoel… vorige maand was ik echt misselijk en had krampjes en steekjes.

Iedereen een heeeeel fijn weekend weer… Wat vliegen de weken voorbij he?

Liefs

Mira

Hoi

Sopje ik ben blij dat het zo meegevallen is voor je en je hebt groot gelijk dat je het lekker rustig aan gaat doen. Het is toch wel een ingreep die je weer moet verwerken zowel lichamelijk als ook geestelijk.

Wij zijn ook echte katten liefhebbers. Hebben er momenteel zelf 6 waarvan er 1 al jaren buiten zwerft en niet meer binnen wil komen.

Waarschijnlijk houden we er 1 uit dit nest omdat het zo’n lekkere rooie is haha. Heb altijd gezegt als we een nestje krijgen en er zit een rode bij dan gaat die echt niet weg!!! We hebben de afgelopen jaren al heel wat nestjes gehad maar zeg je eerlijk zo’n bevalling went nooit blijft spannend en angstig of het allemaal wel goed zal gaan.

Vind het jammer dat ik niet weet hoe ik een foto hier kan plaatsen dan had ik de kittens even kunnen showen.

Moeder en kids maken het prima trouwens.

Groetjes Karin

He Sopje,

gelukkig viel het mee en kun je gauw je gewone leventje oppakken.

Mira, dat je denkt ongi te worden zegt niets hoor. Dat had ik ook, zelfs een paar druppel bloed. Ik heb 's avonds zelfs een paar glazen wijn op omdat ik dacht deze maand is het niet gelukt. Het het was toch raak, dus het kan nog.

Ik voel me nog erg onzekerheid. Had eerst helemaal geen verschijnselen. Laatste dagen toch wel moe (maar ook druk) en ik was dan ook blij dat ik donderdagnacht mijn borsten voelde als ik me omdraaide in bed. Ik begon toen langzaam meer hoop te krijgen. Nu voel ik mijn borsten niet meer en slaat daarom de onzekerheid weer toe. Wachten wachten en geduld hebben, het valt niet mee,

groetjes Thelma

He thelma still in the race??

Was even benieuwd hoe het met je ging!

Nog twee nachtjes slapen voor naar de vk. TIk, tak, tik, tak :roll:

Gr Bella

He Bella,

lief dat je aan me denkt. Still in the race. Mijn onzekere dag van gisteren is weer voorbij. Morgen ga ik naar de huisarts (eigenlijk voor iets anders) dus wellicht kan die me nog geruststellen. Ik dacht dat ze aan je baar moedermond wat kunnen opmaken, maar dat weet ik niet zeker, maar goed als ik er toch ben, vraag ik of hij nog wat voor me kan betekenen.

Ik ben blij voor je dat het bijna dinsdag is! Dat zit vast goed en dan breken de leuke tijden aan van vertellen etc. Hoe laat moet je?

groetjes Thelma

Hoi allemaal,

Thelma: ik heb nog steeds een ongi-gevoel. Vandaag of morgen moet ik ongi worden, maar wie weet??? Gisteren dacht ik ongi te zijn geworden, maar bij het afvegen zag ik rozig slijm (sorry: zo op de vroege ochtend).

Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt meid… ik ben benieuwd als je bij de ha bent geweest.

Bella: nog 1 nachtje… :thumbup:

Ik blijf allemaal voor jullie duimen hoorrrr.

Liefs

Mira