Lieke, ik begrijp maar al te goed dat je testverslaafd bent hoor :hug:
En wie heeft het hier over een KoK-verslaving? :mrgreen:
Ikke niet want ik ben niet verslaafd aan kok :mrgreen: :liar: wel aan chocolade pepernoten op het moment :drool: :drool:
Goed, vent is fitnessen dus Naat en ik gaan de pizza in de oven gooien.
Goh Sproet ik zou je bijna mijn 06 geven zodat je door kan geven wat je getest hebt :oops: :lol:
:lol: :lol:
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor … we willen alleen graag alles weten
En chocolade en pepernoten :shifty: Lekker, maar moeten we maar niet doen… m’n suiker is waarschijnlijk te hoog en dat moeten we er niet bij hebben tijdens de zwangerschap. Als ik kan voorkomen dat ik moet spuiten… dan maar geen lekkere dingen en alleen maar :drool: doen. :?
Welkom Marieke, wat raar dat je van Naatje binnen 6 maanden zwanger was en nu al 2 jaar wacht :think:
Hopelijk test jij binnenkort ook positief, en blijft het ook zo
Weten jullie wel dat jullie 2 pagina’s hebben vol gekletst over wc rollen :mrgreen:
Maarre het is allang 6 uur geweest, waar blijft Sproetje nou met haar positieve test :think:
En ICL kun jij mij ook op hyves vinden? :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Naatje, van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan met je banner?
Ik weet dat jullie er nog niet voor gaan, maar was even benieuwd omdat je begon met 50…
Ik ben nu na de mk in ieder geval uitgegaan van 32 dagen.
Voor de mk was het 30-29-31-x-31, dus eigenlijk is het al best spannend!!!
Ik was om te beginnen maar gewoon van 28 dagen uitgegaan. Dat zullen er dus wel meer gaan worden. Geen enkel teken van ei, dus denk echt richting de 40 op z’n minst…
Naatje: jij hebt dus een hele lange cyclus? hoe weet jij wanneer je je ei hebt?
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet. Bij de vorige cyclus heb ik ergens nogal buikpijn gehad. Dat zou dus achteraf gezien m’n ei geweest kunnen zijn. Maar ik had me er tot dan toe nog niet zo in verdiept, dus ik wist helemaal niet dat je dat kan voelen. Heb het dus ook niet in mijn agenda gezet. Dus kan net zo goed wat anders geweest zijn. Het blijft dus afwachten.
Ik voel het wel altijd, maar eerder wist ik het ook niet zeker dus toen heb ik het getest me een ovulatie test. Daarna heb ik het gewoon in mijn kalender bijgehouden
@bigsby wrote:
Welkom Marieke, wat raar dat je van Naatje binnen 6 maanden zwanger was en nu al 2 jaar wacht :think:
Hi hi… ik neem aan dat je mij bedoelt. En zwanger van Naatje binnen 6 maanden :lol: ? De naam van mijn dochtertje hou ik op KOK geheim, wil liever niet herkend worden (ivm werk en zo). Dat verwarde is wel een symptoom trouwens :mrgreen:
Meiden, rustig rustig. Hier ben ik “al”
Toen ik thuis kwam, kreeg ik de voordeur niet open. Liep allemaal een beetje raar. Vriend kwam naar huis, even samen gegeten en daarna moest ik trainen.
Maar: net die test zonder pipet gedaan.
Dus met een theelepeltje wat erop gegutst en er kwam gewoon een controlestreep… en… daar bleef het bij…
Dus hier nog geen duidelijkheid voorlopig.
Ga nu pas zondagochtend testen denk ik (als het dan nog nodig is tenminste :? )
Truste!
Sproet, geen bloed… geeft moed!! :hug:
Inderdaad Sproet, geen bloed geeft moed Vandaag je nod, toch spannend hoor.
Hihihi word ik zomaar met Lieke verwisseld :lol:
Hadden jullie net ook zo’n hagelbui? Nathalie stond er echt naar te kijken zo van wat is dit nu weer.
Ze is nu druk met poppe aan het moederen. Vanmiddag 1 gastkindje tot kwart voor zes ongeveer en dan weekend :dance:
De twee andere meiden van mijn vriend komen ook weer voor het weekend. Hopelijk gaat het een beetje redelijk allemaal
Nou ik zal mezelf eens even onder de douche gooien.
Vanochtend had ik wind mee, dus hoe ik vanmiddag weer thuis moet zien te komen… :think:
Ach, voorlopig zit ik droog en uit de wind
Ik denk dat het vandaag toch door gaat zetten, aangezien ik gister bij het afvegen wat roze had. Aan de ene kant prima, maar aan de andere kant toch moeilijk om het emotioneel gezien een plekje te geven zo na de mk.
Bah!
@Lieke74 wrote:
@bigsby wrote:Welkom Marieke, wat raar dat je van Naatje binnen 6 maanden zwanger was en nu al 2 jaar wacht :think:
Hi hi… ik neem aan dat je mij bedoelt. En zwanger van Naatje binnen 6 maanden :lol: ? De naam van mijn dochtertje hou ik op KOK geheim, wil liever niet herkend worden (ivm werk en zo). Dat verwarde is wel een symptoom trouwens :mrgreen:
pffff ben ik dan zo in de war :eh: :oops:
Ehm nee ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, ik heb geen symptomen en we gaan er over 2 weken pas voor
Marieke sorry dat ik jou verwarde met Lieke, :oops:
sproetje: balen zeg! hopelijk was je gewoon te vroeg met testen
Hier sneeuwt het :shock:
En ik moet zo nog op de fiets mijn nieuwe fiets ophalen :roll:
Meiden die vandaag nog op de fiets moeten heel veel sterkte :hug:
Het is echt takkeweer vandaag he?
Sproet natuurlijk hoop ik niet voor je dat het doorzet maar je hebt strakjes wel duidelijkheid :hug:
Sneeuw, hagel, als het nu nog 20 graden zou vriezen zou ik bijna zeggen : it giet oan :mrgreen:
Ik heb maar ff tussen de buien doorgefietst :mrgreen: Maar op de terug weg hagelde het keihard :?
Maar ik heb nu wel mijn nieuwe fiets in de schuur staan :dance:
wel ff wennen, hij fietst echt raar :eh:
Hahaha een nieuwe fiets fietst altijd raar vind ik.
Ik voel steekjes boven mijn liezen en helemaal onderin mijn buik, denk dat mijn ei eraan gaat komen.
Spannend! ik weet wel wat jij vanavond gaat doen
Hey balen Sproetje… maar zolang je het niet zeker weet is er misschien nog hoop. Zal voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: (misschien helpt het…)