30+

Sproetje, balen joh. Toch een teleurstelling :hug:.

Marieke, spannend. Voel jij je eisprong, of ga je op andere symptomen af?

Ik gebruik ovulatietesten want ik wil geen kans missen. Dure hobby, maar ja je moet wat :?.

Ik heb vandaag gewerkt, en het was me toch druk, niet normaal meer. Ben blij dat ik weer thuis ben.

Nou, het heeft doorgezet hoor :cry:

Volgens mij zou het een dag eerder zijn gekomen als ik een dag eerder had getest. Ik ben ervan overtuigd dat het invloed op elkaar heeft.

Maargoed, doet er niet toe :smiley:

Wij gaan nu even een pauze inlassen (ivm geplande bruiloft :inlove: ).

Maar inmiddels denk ik dat het me niet zoveel meer kan schelen als ik er met een dikke buik sta. Dit willen we nou eenmaal ook zo graag. Zal dan niet helemaal zijn zoals ik het me had voorgesteld, maar ik denk haast dat we toch echt maar 1 ronde gaan overslaan.

Stel dat het daarna gelijk raak is, zou ik 29 weken zijn.

Zouden jullie er in zo’n geval ook voor gaan? Gewoon ff nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Sproetje, definitief ongi dus :hug:

Ik zou er zeker voor gaan! :thumbup:

Heh, ech knap K Sproetje :hug: :hug: .

Ik denk dat als ik in jouw schoenen zou hebben gestaan, dat ik er zeker ook voor zou zijn gegaan. Inderdaad een maandje overslaan en dan gewoon de oorspronkelijke trouwdatum aanhouden. :inlove: En trouwen met een zwanger buikje heeft ook wel weer wat. (hoewel ik destijds eerst getrouwd wilde zijn voordat we aan kinderen zouden beginnen)

Het gaat me nu alleen nog op de dikte van mijn buik :mrgreen:

Als je gaat passen voor een jurk, kunnen ze daar denk ik wel rekening mee houden. Gewoon vlak voor je bruiloft nog heen om te passen, zodat ze 'm passend kunnen maken. Als je het vermeldt bij de bruidsmodezaak, kunnen ze daar vast rekening mee houden. :-*

Meiden, we gaan verder in deel 2