30+

Whahahah broekloeren, oh wat heb ik dat veel gedaan toen ik net zwanger van Nathalie was :lol: :lol: :lol: :lol: en op het eind weer om te zien of er misschien eindelijk een begin aan die verlossing zou komen :lol: :lol: :lol: :lol:

Sproetje testuh!!! :angel:

Ingrid onze Naatje is een kruising van ons beiden, ze lijkt op ons alletwee, maar ik vind haar toch meer van haar papa weghebben, hoewel anderen juist weer zeggen dat ze veel op mij lijkt maar ook op haar papa. Dus tja een echt mengeltje zeg maar. Ze heeft wel mijn blauwe ogen, mijn neus en mijn oren volgens de kenners :roll:

Maar de vorm van d’r gezicht en d’r uitdrukking, heeft ze volgens mij van hubbie, als ik de fototjes goed heb bekeken.

tsssssssssss, inderdaad ja.

De vorige keer dat ik (even) zwanger was ik vergeten dat ik toiletpapier had met een roze printje erin… wat een PANIEK. :shock:

Het ging evengoed fout… maar dat toiletpapier met vermeende bloedspoortjes bezorgde me hartkloppingen :hand:.

Oh… ha ha… Mijn reactie kwam wat later. .Het gaat alweer over foto’s.

Wat een lievie Marieke :thumbup:.

@ICL wrote:

Maar de vorm van d’r gezicht en d’r uitdrukking, heeft ze volgens mij van hubbie, als ik de fototjes goed heb bekeken.

Ja dat vind ik dus ook :smiley:

Op mijn hyves staan nog wel meer foto’s.

Lieke toch niet dat wc-papier van de liddl he? Daar had ik het ook bij namelijk hahahaha.

@Marieke_5000 wrote:

Lieke toch niet dat wc-papier van de liddl he? Daar had ik het ook bij namelijk hahahaha.

Ja… ik denk het wel. Verboden voor zwangere vrouwen!!!

We zouden eigenlijk een officiele klacht bij de Liddl in moeten dienen :snooty:

@Marieke_5000 wrote:

@ICL wrote:

Ja dat vind ik dus ook :smiley:

Op mijn hyves staan nog wel meer foto’s.

:roll: Ik heb alle “vriendjes” van mijn hyves afgegooid, had er even tabak van! :oops:

Ach gossie ben je nu vriendjesloos? :angel:

:lol: :lol: :lol: wel even op hyves ja :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

toch wel een uitvinding dat hyves hoor, heb er echt al veel oude vriendinnen en klasgenoten mee terug gevonden.

En de slimme mensen weten jou ook te vinden…

hè ICL :wink:

@Sproetje wrote:

En de slimme mensen weten jou ook te vinden…

hè ICL :wink:

:mrgreen: :mrgreen:

Ben nogal goed met dat soort dingen… en behoorlijk snel :oops: heb bijvoorbeeld wat dingen “uitgevonden” voor iemand hier op hyves die een huis kocht… was toch wel handig dat ik haar wat extra informatie kon geven… zij was geloof ik wel verbaasd dat (als je weet waar je op moet letten en waar je moet zoeken) er zoveel te vinden is… :mrgreen:

Ja, je staat er soms niet bij stil.

Zo werd ik via msn destijds door iemand gewezen op het feit dat mijn 06-nummer gewoon in mijn profiel stond. Was wel blij dat ik daarop werd gewezen.

Voor mijn werk doe ik het ook wel eens.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, maar kan soms wel nuttige dingen opleveren.

Nu kom ik er vooral via via achter wie er inmiddels wél al zwanger zijn :roll:

Maar heeeel misschien ik nu ook wel :smiley:

Ik gebruikte I-net heel veel voor mijn werk. (werkte bij een hypotheekverstrekker op de afdeling bijzonder beheer… incasso dus) En heel vaak, kon je door logisch nadenken heel veel informatie vinden over mensen. Mensen staan er vaak niet bij stil dat er zoveel op het net over ze te vinden is. Daarom heb ik op hyves m’n profiel dus ook redelijk dicht staan. Men kan me niet op m’n achternaam vinden, niet op m’n woonplaats en ook niet op m’n leeftijd… Bij oude werkgevers en scholen… sta ik ook niet meer aangemeld. Dus ja… dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg… Want er zijn meer hondjes die fikkie heten (of vrouwen die dus Ingrid heten :mrgreen: )

Ingrid heeft mji ook gevonden :mrgreen:

Is sproetje ook te vinden? :angel:

En ga je nu vandaag nog testen? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor :snooty: :liar:

Ik ben niet zo makkelijk te vinden op Hyves… hè ICL (althans niet met de gegevens die van mij op KOK staan).

Sproetje: TESTEN TESTEN TESTEN !!

zegt de testverslaafde

Lieke net zo min als dat ik kok-verslaafde ben, ben jij testverslaafd :mrgreen: