30+

Marieke, leuke make-over hoor! Banner en foto :thumbup:

En zo kunnen we je tenminste ook een beetje in de gaten houden :wink:

Wij hebben het nog niet helemaal bedacht hoe we het willen doen tegen die tijd. Bij mijn vriend op z’n werk zijn ze geen fan van parttimers en zelf zit ik erg in tweestrijd.

Heb net naast mijn baan in deeltijd een universitaire studie afgerond. Hoewel parttime werken wel een optie is, heeft het ook consequenties voor de inhoud van mijn functie. Aan de andere kant hebben we ook geen oppas in de vorm van opa’s en oma’s voorhanden en zou ik mijn kind ook niet bijna volledig richting kdv willen brengen…

Maargoed, dat zien we dan wel. Eerst nog maar even aan de weg timmeren en hopen op een goed beoordelingsgesprek in februari :smiley:

Omdat je de foto zo leuk vindt Sproetje, deze twee speciaal voor jou :mrgreen: :inlove:

Lieke ik had gewoon echt moeite om haar weg te brengen, vanaf het begin al. Pijn in mijn hart en elke keer weer tranen. Is niet goed he :mrgreen: En dat terwijl ik echt leuk werk had hoor.

Lief! :inlove: :inlove:

Lieke: WELKOM!! Leuk dat je mee komt schrijven! Ik hoop van harte, dat ook jij heel snel weer een mooie positieve test in handen mag hebben en dat het dan eindelijk eens goed gaat! :-

Nuage, ook jij: WELKOM Hopelijk ook voor jou snel een goede zwangerschap. Een MK is heel vervelend :hug: .

Marieke, wat een scheetje is Naatje ook heh. Lijkt ze nou het meeste op je hubbie?

En Sproet (je bent gewoon zwanger… doe die test nou eens om het te bevestigen :wink: ) :-

Ha ha, heb het gisterenavond nog geprobeerd… maar de test was niet compleet… pipetje ontbrak.

Vraag me nu af of ik niet als ik vanmiddag thuis kom gewoon er alsnog vier druppels overheen kan piesen :lol: :silenced:

Je zou natuurlijk het pipetje van de andere test kunnen gebruiken en die nadien goed schoon kunnen maken en laten drogen, mocht de test negatief uitvallen :mrgreen:

Of heb je niet per ongeluk nog ergens een spuitje liggen?? Of anders gewoon een rietje gebruiken :think: ?

Wat voor test heb jij sproetje? van Kruidvat?

Tja… 4 druppels is lastig maar het lijkt me toch niet zo’n heel groot probleem als er per ongeluk 5 of 6 druppels op het testvlak terecht komt :slight_smile: . Oftwel, we zijn hier allemaal nieuwsgierig naar de uitslag :lol:

Wel gevaarlijk, want als ie dan negatief is blijf ik de hoop houden dat de test niet deugdelijk is uitgevoerd :mrgreen:

Inderdaad die van KV (2 voor 4,99)

Ideaal.

Als ze compleet geleverd worden tenminste :?

Ga vanmiddag (lees: niet voor 18.00 uur) wel even wat proberen :dance:

Als je maar genoeg erop doet… en zorgt dat je urine genoeg geconcentreerd is, dan valt het wel mee met vals negatief testen (ik deed wel eens meer druppels erop, om zeker te weten dat ik er echt genoeg op had gedaan :mrgreen: )

Geconcentreerd…

en dat doe ik door?

Niet te kort daarvoor te zijn gegaan neem ik aan :think:

Idd, niet te kort daarvoor naar de wc zijn gegaan en niet te veel drinken… (en ik zie het meestal ook aan de kleur van m’n urine… toen MvM hier was, was het zo licht, het was bijna water :oops: )

Oké…

Eigenlijk wil ik nu wel naar huis… :oops:

Ben niet zo van het wachten als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb.

Dus ben al lekker op de proef gesteld de laatste tijd (ahum).

:lol: :lol: :lol: Jeetje Sproetje, zo ken ik je helemaal niet :mrgreen:

Ha ha… wel leuk dat jullie de spanning gezellig met me delen.

Maar niet zo vaak naar de wc gaan? Dan kan ik ook minder broekloeren :lol:

(die term heb ik hier ergens geleerd :mrgreen: )

hi hi hi… broekloeren ja. Leuk bedacht.

Ik denk dat als ik ooit weer positief test dat ik me de eerste weken op het toilet opsluit om te broekloeren :silenced: :lol:

:oops: :oops: dat doe ik dus ook… en het wc-papiertje goed inspecteren of ik niet toch iets roods of roze zie

En dan te bedenken dat er van die firma’s zijn die opeens bedenken dat het misschien leuk is om gekleurd wc-papier op de markt te brengen.

Dat kan niet anders dan door een man bedacht zijn :naughty: :silenced:

@Sproetje wrote:

En dan te bedenken dat er van die firma’s zijn die opeens bedenken dat het misschien leuk is om gekleurd wc-papier op de markt te brengen.

Dat kan niet anders dan door een man bedacht zijn :naughty: :silenced:

:lol: :lol: :lol: :lol: Als je er zo over nadenkt… dan kan dat inderdaad niet anders :lol: :lol: :lol: :lol: