welkom nuage, wat balen van je mk!
Sproet dat blijft dus even knijpen deze dagen :mrgreen:
Tja, gisteren overdag ging het allemaal nog wel ok, maar 's avonds werd ik er toch even verdrietig van. De zwangerschap was meer dan welkom, maar kwam nogal als een verassing. Ik heb al een dochtertje en wilde graag een tweede, maar mijn partner (niet de vader van mijn dochtertje) vond het allemaal best een beetje eng. Op het moment dat er 2 streepjes op de test stonden was hij echt in shock, trok wit weg en wist niks uit te brengen (behalve dan ‘en nu?’) De schat :lol:
Na een tijdje kwam er weer een beetje kleur op zijn gezicht en ik zag hem met het uur blijer worden, de volgende dag vertelde hij helemaal trots aan zijn familie dat hij papa werd :inlove:
Ik werd er ook echt blij van hem zo te zien en begon er zelf ook steeds blijer van te worden.
De reactie van zijn familie was ook zo onwijs leuk, voelde allemaal zo goed.
Nou ja en nu is dat dus niet meer, wat gewoon even slikken is.
Het gaat nu al wel beter hoor en er komt echt wel een keer een kindje, dat wil hij nu ook heel graag, alleen wil hij het nu echt een beetje plannen, terwijl ik denk, hatseflats gaan met die banaan! Maar dat is misschien ook niet helemaal goed.
Nou ja goed, vind het toch wel lekker om hier mn verhaal even kwijt te kunnen…
Groetjes
Nuage: het is al heel wat dat hij het nu wel wil, ach en als je stopt met de vb dan kan het altijd nog snel raak zijn :mrgreen:
En jij kan altijd zelf plannen wanneer jou dagen er aan komen
Nuage ach meid is toch niet meer dan normaal dat je er nu verdrietig om bent :hug: Het is niet zomaar iets wat je verloren bent.
Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt maar ik zou er ook heel verdrietig om zijn.
En inderdaad dat hij nu wel wil is toch al een stap in de goede richting.
Nou ik ga maar eens een broodje met Naatje eten, over een uurtje moet ze op de psz zijn, heb ik lekker even de handen vrij :dance:
Welkom Nuage, wat onzettend naar om te horen van je mk. Hopelijk is het snel weer raak en heb je dan meer geluk!
Naatje, van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan met je banner?
Ik weet dat jullie er nog niet voor gaan, maar was even benieuwd omdat je begon met 50…
Ik ben nu na de mk in ieder geval uitgegaan van 32 dagen.
Voor de mk was het 30-29-31-x-31, dus eigenlijk is het al best spannend!!!
Sproetje het wordt nu spannend meis Nog steeds aan het knijpen? :lol:
Ingrid heb je verhaal gelezen. Jeetje meis, is niet niks wat jullie allemaal hebben moeten doormaken de laatste tijd :hug: IK hoop zo voor jullie dat het deze keer goed gaat
Nou hier is de speelweek begonnen dus leuke dagen voor de boeg :mrgreen:
Ha ha Marieke… je gaat dus een gezellig weekend tegemoet :inlove:
Dat knijpen levert niet zoveel meer op. Ik vind ze eigenlijk wat slapper.
Daarentegen heeft mijn buik nu wel een ‘zwanger’ bollinkje :think:
Ik meld me hier ook aan :mrgreen: . Bij de wannabe mamma’s waar ik schreef is intussen iedereen zwanger geworden, dus daar is het heel rustig geworden. Even in het kort, ik ben Lieke, 34 jaar, ik heb een dochtertje van 4 jaar (van haar was ik binnen 6 maanden zwanger) en nu al bijna 2 jaar bezig voor een 2e wondertje, zie ook mijn onderschrift, het zit dus niet mee. Testen doe ik veeeel te vaak, kan het niet laten. Ik hoop hier een keer een dikke vette positieve test te mogen showen.
Ik zal later de tijd nemen om wat meer over jullie achtergrond te lezen. :-*
Sproetje, jij wacht braaf tot de testdag? :mrgreen:
Ja Sproetje is heel braaf met wachten, waar ze het geduld vandaan haalt :roll: :lol:
Lieke welkom dat is dan niet leuk als bijna iedereen al zwanger is en jij zolang bezig bent :hug: Ik hoop dat je heel snel die vette positieve test hier kan laten zien
Zo, 1 gastje op bed, andere ga ik nu even fruithapje geven en Nathalie is de duplobox aan het leegplunderen ofwel de speelgoedbom is hier weer geëxplodeerd :shock:
Oja Lieke als je denkt waar heeft ze het over, ik ben dus gastouder en Nathalie is mijn eigen meisje
Hoi Lieke, welkom hier. Ik ben je al in andere topics tegengekomen, maar dat waren inderdaad de minder vrolijke helaas.
Hopelijk hebben we hier meer succes!
En ik was bijna niet zo braaf met wachten. Wilde gisteren testen, maar toen bleek er geen pipetje in de verpakking te zitten.
De enige (complete) test die ik daarna nog had, wilde ik toch nog even bewaren…
Of zou ik alsnog gewoon 4 druppels op een andere manier op het venstertje moeten proberen te krijgen :doh: :silenced:
hi hihi… Marieke, voor een speelgoedexplosie hier in huis is er maar 1 nodig, en dat is m’n dochtertje… Die kan er wat van!
Wel handig om lekker thuis te werken, al ik het ook wel druk denk ik met al die kleintjes om je heen.
Zo even mijn onderschrift aangepast. Mag namelijk geen 2 banners en tekst nog erbij. En ik wil echt die kaarsjes voor mama erbij hebben. Dus dan maar zo.
Lieke ja het is wel wat druk maar ik vind het zelf eigenlijk wel reuze meevallen. Nathalie is zelf ook vrij duidelijk aanwezig (zeg ik het netjes :mrgreen: ). Ik heb hiervoor wel buitenshuis gewerkt maar ik kreeg er met de dag meer moeite mee om Naatje naar het kdv te brengen. Dus dit was een ideale oplossing. Had ik veel eerder moeten doen. Maarja, dat is achteraf gezwam
Om het weekend hebben we ook nog de twee dochters uit de vorige relatie van mijn vriend hier, dan is het ook “gezellig druk”, dus drukte ben ik wel gewend.
Ha ha!!! :lol:
Inmiddels weet ik hoe het moet, dus ik kan inderdaad wel even wat freubelen
En volgens mij ben ik door dit berichtje kleuter geworden
Ja joepie je bent een kleuter :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!!
Volgens kok ben ik verslaafd :roll: tsssss eg nie :snooty: :liar:
Ik moet nog heel wat schrijven hier voor ik kleuter ben…
Opschieten dussss.
Marieke, ik heb voor ik zwanger werd altijd geroepen en gedacht dat ik heel graag nog wilde blijven werken. Dat doe ik nu ook nog 2 dagen per week maar ik vind het ook een enorm gedoe en het bezorgt me de nodige stress (en dan zijn het “maar” 2 dagen). Zeker als ze ziek is, en dat gebeurt de laatste tijd nogal eens omdat ze op school allerlei virussen oppakt, blijf ik liever thuis.