30+

Mieke: spannend hoor :thumbup:

Jeetje jij bent net zo oud als mij en je hebt al 4 kinderen :shock: :shock:

vind ik altijd grappig, zo jong nog :mrgreen: en wat een goede vent heb je toch 8)

@111 wrote:

Ach Bigsby, ik weet zo weer waar ik aan toe ben en dat is beter dan al die onduidelijkheid hoor…al had ik natuurlijk liever dat ik een andere zekerheid had gekregen.

Maar we gaan er deze ronde weer voor en wie weet…We houden goede hoop en geloven er nog steeds in. Vroeg of laat zijn wij aan de beurt, dat weten we zeker!

Zoals jij al zegt, ooit is het jou beurt :thumbup:

Vol goede moed naar de volgende ronde :wink:

even snel, man heeft zijn pc nodig

man had testje bij, predictor :? , ikke niet echt blij, maar hij had het toch maar gehaald, wees negatief uit, predictor heeft wel meer hcg nodig,

nog altijd geen ongi te bespeuren, dus alle mogenlijkheden blijven nog open.

ga nu toch nog een paar dagen wachten met testen, zit mijzelf gek te maken

Ik duim voor je Mieke, dat je ongi wegblijft en dat je snel een positieve test in handen hebt! :pray:

goede morgen dames, hier nog altijd geen ongi te bekennen en voel ook niet dat ik ongi ga worden,

normaal test ik altijd met de testen van het kruidvat, ga die vandaag ook halen, morgen of zondag even testen, heb ook testen besteld van het internet, maar hoor toch zoveel negatief dat ik die mee in de vuilbak ga gooien, mijne man vertrouwd die nu ook niet meer.

ben ik volgende week nog niet ongi dan maar even langs de dokter om bloed te trekken, hoor hier verhalen van dames die al 14 dagen overtijd zijn en niet positief testen met een thuistest, maar toch zwanger zijn.

Nou hop naar het Kruitvat en niks niet morgen of overmorgen testen :naughty: :naughty: :naughty:

Gewoon vandaag testen :smiley:

Jeetje wat beroerd zeg! zo weet je niet waar je aan toe bent :?

Als je niet zwanger bent, dan kun je maar beter ongesteld worden want dan weet je het tenminste :?

Maar ik hoop dat je vandaag of mogen positief test :pray: :pray:

Nog steeds spannend hier zo te lezen.

Nou, ik neem geen andere testen meer dan die van het KV.

Ik vind ze erg betrouwbaar en heb er een prettig gevoel bij.

Binnenkort dus maar weer een setje in huis halen… :smiley:

Sproetje: nog maar 4 dagen, idd heeel spannend.

Ik zal wel vast beginnen met duimen :thumbup: :thumbup:

Nog geen nieuws van Mieke :think:

Duurt nu wel erg lang :think:

Vind ik dus ook :think:

Ik ga me dan altijd ongerust maken :think:

Maar ze zal vast wel gewoon druk zijn.

Geen nieuws hier?? :think:

Hier ook niet :smiley: :smiley:

Gisteren wel nieuwe testen gekocht :mrgreen:

Oei sproetje spannend :lol: :lol: wat zegt je voorgevoel?

Bigsby tja ik ben dan ook zo’n zorgentype maar wat je al zegt, ze heeft 4 kids dus druk genoeg :mrgreen: Maar toch :think: :roll:

Hallo :slight_smile:

Zal me even voorstellen… Nuage, bijna 30 (18 januari) en een dochtertje van bijna 3,5. Sinds een jaar een nieuwe vriend en helemaal gelukkig met de man van mn leven.

Vanochtend een echo laten maken na 3 zwangerschapstesten (positief) en bloedverlies sinds een week en helaas… de baarmoeder was leeg. Ondanks dat ik best verdrietig ervan ben, ben ik ook opgelucht dat ik na een week stressen en onzekerheid weet waar ik aan toe ben.

Het positieve aan alles is dat ik nu weet dat zowel mijn vriend als ik (ik iets meer, dat geef ik toe :)) zeker weten dat we samen een kinderwens hebben.

Zou het leuk vinden om hier af en toe mee te schrijven en jullie verhalen te lezen.

Nuage: welkom hier!

Wat balen dat je een mk hebt gehad :hug:

Op naar de volgende ronde dan maar, hopelijk gaat het dan allemaal goed :thumbup:

Nuage… welkom!

Marieke, ik heb wel dingetjes waardoor ik zou kunnen denken dat het weer raak is. Maar voorlopig wacht ik het gewoon maar even af.

Volgens mijn vriend zijn mijn borsten ietsje voller en dat idee heb ik zelf ook :lol: :shock:

Ik denk dat ik dit weekend ga testen als er dan nog geen rode duivels op visite zijn…

Nuage welkom hier :smiley: en wat jammer dat je een mk gehad hebt :hug:

Hopelijk heb je veel forumplezier hier.

Sproetje vollere borsten had ik dus de laatste keer vlak voordat ik ongi moest worden. Maar spannend joh!!! Als je na je nod niet ongi wordt wanneer ben je dan van plan te testen?

Mijn vent en dochter zitten op de bank een boekje te lezen, het eniste wat ik elke keer hoor is: koetje boeeeeeeeeeeee :lol: :lol: :lol:

Marieke, ik ga misschien dit weekend dan testen.

Toen ik zwanger was waren mijn borsten niet zozeer voller, maar vooral steviger. Dus voorlopig haal ik me niks in mijn hoofd :snooty:

Bovendien weet ik ook niet in hoeverre mijn mk het schema in de war schopt.

Volgens mij had ik echter wel op 4 nov mijn eisprong…