30+

Dromen van zwangere borsten :lol: Nou hopelijk komt deze droom uit.

Ik was uitgerekend van Nathalie op moederdag, ook zo’n speciale dag, alleen verkoos mevrouw het om pas 18 dagen daarna geboren te worden :roll:

En vannacht gewoon wéér :o

En dat terwijl het sinds dit weekend eindelijk lukt om er wat minder mee bezig te zijn.

Maar het blijft (tot nu toe in ieder geval :mrgreen: ) een droom :zzz:

Sproetje: dat zijn nog eens leuke dromen, misschien wil je lichaam je wat vertellen :wink:

Het zou idd mooie verjaardags cadeautjes zijn, ik zal wel vast gaan duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik had gister heel veel last van mijn eisprong, en ik wilde er toen ineens al voor gaan. Maar ik heb het voorbij laten gaan want we willen eerst in december nog ff op vakantie :mrgreen:

Knap hoor bigsby!

Denk dat het mij niet zou zijn gelukt. Zo van ach, we zien wel.

Soort bonusronde, ha ha.

Tja, ik droom nog even lekker verder :wink:

Mn ongi is zondag op gang gekomen - eindelijk, al had ik natuurlijk liever gehad dat ie helemaal was weggebleven maar helaas. In ieder geval heb ik nu duidelijkheid en dat is ook wel lekker.

En om maar positief te blijven en aan te sluiten bij de verjaardagscadeautjes: mocht het komende ronde lukken, dan hoopt Matthijs op een uitrekendatum van de 15e…dan is hij namelijk zelf ook jarig en dat zou hij enorm leuk vinden zei hij. Dus onze duimpjes draaien volop maar eerst moet mn ongi weer over zijn voordat we de voorbereidingen kunnen doen voor het cadeau :mrgreen: :wink:

111, wat jammer dat je door bent naar de volgende ronde.

Zeker omdat het eventjes heeel spannend was.

Straks maar je best doen voor een mooi cadeau voor Matthijs :wink:

111 he jammer meid :?

Als het hier deze ronde raak zou zijn, dan zou ik zo rond de sterfdag van mijn moeder uitgerekend zijn :think: :?

Marieke, dat zou dan wel dubbel zijn natuurlijk.

Maar ook erg symbolisch :**:

Ja zou inderdaad dubbel zijn vooral ook omdat het dan de eerste sterfdag is. Van Nathalie was ik op 14 mei uitgerekend, sterfdag van mijn lieve opa is 17 mei. Ik was eerlijk gezegd heel blij dat ze toen niet geboren is.

111: balen dat je weer door moet naar de volgende ronde :cry:

Marieke: dat zijn beide geen leuke dagen om te bevallen, het lijkt mij erg dubbel als dat wel zo was :think:

Sproetje: haha wij zouden er deze maand ook niet voor gaan, eigenlijk in januari pas. Maar ik denk dat het wel volgende maand word :mrgreen: :silenced:

Ach Bigsby, ik weet zo weer waar ik aan toe ben en dat is beter dan al die onduidelijkheid hoor…al had ik natuurlijk liever dat ik een andere zekerheid had gekregen.

Maar we gaan er deze ronde weer voor en wie weet…We houden goede hoop en geloven er nog steeds in. Vroeg of laat zijn wij aan de beurt, dat weten we zeker!

hier nog ééntje van 30+, ben 31 en het kan zijn dat ik zwanger ben van de 5de, we hebben al 4 meiden.

Hoi Mieke, welkom bij de club :smiley: .

Mama van 4 meiden? Wat leuk joh!!!

En misschien zwanger van de vijfde, heb je inmiddels al een andere test gedaan?? Ik had je in een ander topic geloof ik al voorzichtig gefeliciteerd.

Mieke welkom!

Ik had geloof ik ook al ergens gelezen dat het erg spannend is bij je.

Wanneer ga je opnieuw testen??

En mag ik vragen hoe oud je meiden zijn?

heb nog niet getest, heb ze nog niet thuis, ga wachten tot morgen.

de oudst is er 7, dan nog ééntje van 6, toen hebben wij even gewacht en nummer 3 is ondertussen 3 jaar geworden en de kleinste word 5 december 9 maand.

ja spannend, alleen waren mijne man en ik eigenlijk niet echt aant proberen, maar is zeker welkom, daarna is het voor ons toch wel genoeg geweest, krijg er maar eens 5 groot.

mijne man had in het begin van de week nog zoiets van, oo nee, hoop dat het niet zo is en nu dat ik overtijd loop is het van, zou het dan toch kunnen, allee maakt niet uit, het zal welkom zijn. denk dat dat een natuurlijke reactie is. nu hoopt hij ook van dat het nu toch maar zo is en hij heeft deze morgen al tegen mij gezegt van, als het toch niet zo is, dan gaan wij nog voor een 5de, als jij dat ook ziet zitten natuurlijk, enof ik dat zie zitten :dance:

nog even geduld hier en ben blij dat mijne man er nu ook zo over denkt

spannend mieke, welkom hier

dank je ziet, ja inderdaad spannend, maar is het nu toch niet zo, komt er nog altijd een 5de, ik heb altijd graag 5 of 6 kinderen gewild, mijne man heeft altijd gezegt van 4 is meer dan genoeg, maar nu is hij helemaal gedraaid.

hij wist dat ik niets van voorbehoedsmiddellen nam en daar heeft hij ook geen probleem van gemaakt, dus misschien dat hij toch stiekem toch ook wel naar een kindje verlangde?

Ja misschien wel want zonder voorbehoedsmiddelen is er natuurlijk altijd de kans dat je zwanger wordt.Ach mannen kunnen zo lekker tactisch zijn afentoe he :lol:

blijkbaar, ben nu wel thuis en ga niet werken, heb dat ook niet nodig, mijne man verdiend voor ons 2 en wil geen kindermeisje, hij is ook wel regelmatig thuis, dus hij heeft ook veel aan de kinderen, meestal haald hij ze van school, eten wij samen en als zijn werk het toelaat steekt hij ze ook nog in bed, lukt natuurlijk niet altijd, maar als er iets is met de kinderen en ze zouden naar het ziekenhuis moeten, met spoed dan wel, dan komt hij naar huis, ongeacht wat dat er op zijn programma staat. (is al 1 keer gebeurd).

dus heb een droom van een man en ook van kinderen. hou van een strenge opvoeding, dat wil hier zeggen ze mogen heel veel, maar ze moeten luisteren, op school krijg ik altijd goede commentaar over hun gedrag. dus ben tevreden.

Ik werk thuis als gastouder, bevalt me prima en op deze manier heb ik ook lekker alle tijd voor Nathalie.

Nou vanavond dus testen, spannend :pray: