30+

@Marieke_5000 wrote:

En ook hier zie ik Naatje voorbij komen :mrgreen:

Haha, ik ben overal! :stuck_out_tongue:

En hier zie ik 2 van mijn mede stoppers :mrgreen:

Ik kom niet voor dit topic in aanmerking denk ik :think: ik ben 31 jaar maar ik ga niet voor de 1e, of maakt dat niet uit?

Ik duim voor jullie allemaal hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dat maakt niet uit hoor bigsby.

Alleen word je dan als ervaringsdeskundige natuurlijk wel bestookt met allerlei vragen :wink:

Bigsbie hahaha dat maakt toch niets uit joh, ik ga ook niet voor de eerste :wink:

En hier nog iemand die niet voor de eerste gaat hoor :wink: :mrgreen:

ik ook niet :mrgreen:

Maar we zijn wel allemaal gezellig 30+ :mrgreen:

Heerlijk hoor, al die ervaringsdeskundigen om me heen! :smiley: Vanaf januari ga ik jullie waarschijnlijk met allerlei vragen bestoken!! :wink:

Ik kom al helemaal niet voor de 1ste, maar het is wel al een hele tijd geleden dat nummer 1 en 2 kwamen.(6 en bijna 8 jaar geleden).

Daarnaast ben ik ruim 30+, over 10 dagen zelfs over de helft van de 30 pfffffffff :roll:

Nou dat is duidelijk zat :mrgreen:

Hey San, Ik ben ook 10 dagen na 7 nov jarig :lol: :dance:

Hier zaterdag voor de zekerheid een test gedaan om te kijken of ik geen hcg van de mk meer had. Dat was niet het geval, dus mijn lichaam heeft het keurig gedaan tot nu toe.

En nu maar weer verder afwachten!

Sproetje: nou dat is goed nieuws, op naar deze ronde :thumbup:

Sproetje dat is het nieuws waar je op zat te wachten :thumbup:

Nu door naar de volgende ronde en hopelijk is het dan raak.

Hier netjes gisteren de :twisted: :twisted: :twisted:

Balen natuurlijk wel maar ik heb nu wel sinds het stoppen met de pil keurig 2 cyclussen van 29 dagen gehad. Loopt dus goed gelijk.

Is ook weer wat makkelijker richten he :mrgreen:

@Sproetje wrote:

Hey San, Ik ben ook 10 dagen na 7 nov jarig :lol: :dance:

Gezellig kunnen wij die dag aan elkaar denken en elkaar een handje geven. :lol: Alhoewel ik het zaterdag al vier.(als ik mij niet meer zo beroerd voel)
Hoeveel jaartjes mag jij op je formulieren schrijven? Ik dan alweer 36! :sick:

Ik word 32 en ben maandag lekker vrij :dance:

Mijn vriend hopelijk ook!

En ik vier het ook zaterdag, en zondag komt een vriendin langs.

Dan gaan we lekker ergens lunchen en bijkletsen… :smiley:

San en Sproet, ik weet een leuk verlaat verjaardagscadeau voor jullie allebei :mrgreen:

@ICL wrote:

San en Sproet, ik weet een leuk verlaat verjaardagscadeau voor jullie allebei :mrgreen:

Je gunt ons iets heeel erg leuks. Iets wat alles zou overtreffen.

Hopelijk kom je er 1 a 2 weken later mee door de deur… :thumbup:

Inderdaad zeg, dat zou het allermooiste verjaardagscadeautje voor jullie zijn :smiley:

Dat zou inderdaad een mooi cadeau zijn!!

Vannacht droomde ik dat ik ‘zwangere’ borsten had. Dus vanmorgen gelijk erin knijpen natuurlijk,

maar ze voelden gewoon zoals gewoon :mrgreen:

Ik ben een late tester, dus dat zal niet met mijn verjaardag worden denk ik. Want dat is al over een week :shock:

Tenzij ik dan wel zwangere borsten heb natuurlijk :wink:

Mijn meisje was destijds uitgerekend op de geboortedag van mijn man en mijn 1ste dag van mijn laatste menstruatie was toen op mijn verjaardag. Ook wel heeel bijzonder en speciaal.

Gelukkig is ze een dagje eerder gekomen zodat ze toch een eigen verjaardag heeft.

Helaas zal, als het raak is deze er ook weer in de buurt komen. Ik had een paar maanden geleden anders in mijn hoofd, maar ja; de natuur heeft anders beslist. :wall: