Heel veel sterkte Karin. Je gevoel spreekt natuurlijk tegen maar je wilt ook je kind het beste geven.
Het zal waarschijnelijk voor jullie ook een “beter” gevoel geven als uit de financiëlen problemen bent.
Knuffel voor jou :hug:
Danielle
karin… :hug:
kan het me helemaal voorstellen dat dit een onwijze domper is…
maar jullie verstand is groter dan je gevoel en ik denk dat jullie dan voor nu de beste keuze hebben gemaakt.
eerst de basis weer goed, dan verder denken.
Hoe moeilijk het ook is, ik vind je ontzettend verstandig en moedig om deze beslissing te nemen, Karin.
Hopelijk krabbelen jullie omhoof en is het nog een keer voor jullie weg gelegd.
Ik denk soms ook wel eens; waar begin je qua kosten toch weer aan?
Nu hebben wij geen giga hoog inkomen en krijgen gelukkig een hoop kinderopvang terug via de belastingdienst, maar stel dat het een tweeling zou zijn? Qua mensjes en liefde zal het niets tekort krijgen, maar opvang voor nog 2 kids???pffff(onze oudere kids zouden er mega blij mee zijn, want hij wil een broertje en zij uiteraard een zusje :lol:
Maar stoppen met klussen en wijs zijn zoals jij nu Karin; het lukt mij echt nog niet. Succes!
Nee we hebben alles naast elkaar neergelegd en er is geen enkele optie om de boel te kunnen verbeteren door toch voor een derde te gaan.We zouden alleen maar onszelf en de omgeving ermee teleurstellen en dus de situatie niet serieus nemen en het als volwassenen oplossen.
Ten eerste heb ik geen opvang om extra te kunnen werken,want hoe je het went of keert:ik ben dan nog steeds de helft van mijn salaris kwijt aan opvang als ik fulltime ga werken.Kan ik net zo goed thuisblijven voor me kids als ze uit school komen en het oplossen zoals we dat nu doen (ik overdag thuis en savonds werken en me man omgekeerd).
Ten tweede heb je zowiezo geen garantie over hoe de dingen gaan lopen.De jongste gaat in mei naar de kleuterschool en zou ik overdag wat meer kunnen gaan doen met werken,maar dat duurt gewoon nog ff.Gaan we wel voor een derde dan beginnen we weer van voor af aan en kan je je geld nog steeds niet inlopen.
Wat we nu gewoon moeten doen is zorgen dat we weer uit het rood komen,en dat ook blijven.Pas als dat stabiel is met de middelen die we nu hebben kunnen we ook voor een derde gaan.Maar dan zal je net zien,dan hoeft het al niet meer…
Dit is echt niet leuk…
Tuurlijk is dit niet leuk.
Men zegt zo vaak, waar er twee kunnen eten, kunnen er ook drie eten.
Maar zo werkt het natuurlijk niet.
En inderdaad net wat San zegt, wat doe je als het per ongeluk een tweeling blijkt te zijn.
Enig idee op welke termijn jullie uit het rood kunnen raken??
:hug:
Ik heb trouwens vanmiddag de controle-echo.
Nu maar hopen dat alles schoon is.
En het zou daarnaast ook fijn zijn als mijn emo-buien ophielden!! :x
en hoe was het sproetje?
alles weg?
Sproetjes kun je “goed” nieuws melden???
Ik hoop het zo voor je dan kan je verder.En doe emo-buien…stop het niet weg want het helpt juist bij de verwerking.
Hou je taai :-*
Danielle
De echo was goed (genoeg).
Ik was niet brandschoon, maar hoef in ieder geval niet meer gecuretteerd te worden :dance:
Op de een of andere manier heb ik nu ook meer rust. Kennelijk maakte ik me onbewust toch een beetje zorgen hierover en nu is het toch een beetje afgesloten.
Mijn vriend zei gisteren dat hij aan me merkt dat ik liever geen kans onbenut wil laten en dat hij daarom vindt dat we er anders maar gewoon voor moeten gaan. Mocht het dan raak zijn, dan vervroegen we de bruiloft. Nu dus nog even de praktische consequenties daarvan overwegen, maar erg fijn dat hij daar zo zelf mee kwam :inlove:
Fijn he,zo’n vent die met je meedenkt Ik heb er ook een thuis :)Althans,ik heb hem getrouwd
fijn sproetje!
zo’n curretage lijkt me ook helemaal niks, eerlijk gezegd!
ik zou me er ook erg nerveus voor maken, maar gelukkig hoeft het niet
Hee Sproetje…met z’n drieën trouwen heeft ook wel wat
Super dat jullie er voor gaan…
Danielle
Leuk nieuws sproetje.
Ook al zo’n lieverd die met je meedenkt.
(en wij allemaal maar zeggen dat mannen onemo zijn) :think:
Gister waren we naar Guus Meeuwis!
We vonden wel dat hij wat kort speelde en ook best wat - voor ons - onbekende nummers, maar al met al een leuke avond gehad :dance:
Tussen het feestgedruis door kwam de datum nog ter sprake en toen hield vriendlief toch wel vast aan de eerste datum (in juli dus).
Voor mezelf heb ik nu zoiets van, we gaan het deze ronde proberen. Als het raak is, en dat weten we dan volgende maand, moeten we de datum wel verzetten.
En zo niet, dan maar twee rondes overslaan.
De locatie en de band kunnen niet op onze alternatieve datum en we roepen al dat het juli wordt vanaf januari :roll:
Ik ben er inmiddels (meeste tijd) iets rustiger onder en dan denk ik: wat is nou twee maanden… :think:
Oh ik moet vaker komen :oops: :oops: zoveel gebeurd hier.
Als eerste Karin een hele dikke :hug: dit zijn geen leuke omstandigheden waardoor de kinderwens op dit moment aan de kant gezet “moet” worden. Maar wel heel sterk van je en ik denk ook de goede beslissing :hug: :hug:
Danielle welkom en ook al zwanger zie ik :lol: :lol: stuur ook even wat van die hormoontjes deze kant op :mrgreen:
Honing jij ook welkom
Ach Sproetje, het is dus eindelijk losgekomen :hug: Ik vind je dapper!!! :-
Hier alles goed, we gaan er nog steeds volop voor, vandaag zo’n beetje laatste dag van de speelweek :mrgreen:
Ik zou bijna medelijden met mijn vent krijgen. Bijna…
En nu duik ik lekker mijn bedje in, morgenochtend om 6.30 mijn eerste gastkindje alweer :?
Truste meiden :-
Zo Marieke, dus je moest er vroeg uit!
Wij staan echt asociaal laat op, soms wel kwart voor acht.
Inmiddels ben ik aan dit ritme gewend (en ik heb flexibele werktijden), dus we laten het maar even zo
Ps: moet je geen banner aanmaken? Dan kunnen we je een beetje in de gaten houden
Verder weinig te melden eigenlijk.
Geen idee wanneer ik mijn ei kan verwachten, hopelijk voel ik (net als voor de mk) mijn eisprong weer.
Hahaha kwart voor 8 is toch niet asociaal laat :mrgreen:
Gastje is net weer opgehaald, uurtje eerder dan verwacht, niet erg
Banner :think: :think: :think: nee toch nog maar niet. Mijn NOD staat op de eerste pagina, is goed vind ik, krijg ik niet alles en iedereen achter me aan
Op de eerste pagina bij de stoppers bedoel je dan waarschijnlijk
Als ik een nieuw deeltje aanmaak, zal ik ook even een schemaatje op de eerste pagina zetten.
Het is helaas niet meer zo druk bezocht als in het begin
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: inderdaad bij de septemberstoppers ja :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Jammer dat het niet zo druk is, ik geef eerlijk toe dat ik ook niet altijd tijd heb maar zodra ik het wel heb kom ik gelijk wel even kijken
En oja
Mijn NOD is 9 november