30+

Sproetje ik wil jou sterkte wensen.Wat “fijn” voor je dat het nu is doorgezet (als ik dat zo mag zeggen…)

Ik wil je heel veel succes wensen met de vorbereidingen voor jullie bruiloft.Spannend!

En ook voor jou zal er straks een wondertje komen :-*

Danielle

Dank je danielle, ik hoop het!

Maar voorlopig twijfelen we daar niet aan hoor en zien we dit als een afsluiting en gaan we vol goede moed verder…straks…

Sproetje, volgens mij kan je deze keer niet als ongesteldheid zien.

Ik denk dat je af moet wachten op een ‘normale’ ongi en vanaf dan weer kan gaan tellen.

Tenminste zo lees ik dergelijke dingen op een medisch forum.

Klinkt overigens best groot; een tennisbal. Dan kan het bij mij met mijn 4 weken en 4 dagen nooit mis zijn geweest,(wss dus gewoon een verlate mens) want dan had ik toch ook wat moeten zien…

Sterkte!

gelukkig dat het heeft doorgezet sproetje!

hoop dat je je snel weer okee voelt :hug:

danielle: gefeliciteerd! wow, net hier en dan al zwanger!

stuur ff wat hormoontjes door als je wilt :mrgreen:

…Ziet !..ik heb ze verstuurd :thumbup: …ik heb ze per spoed verzonden.

Liefs,

Danielle

San, dat hoeft trouwens niets te zeggen hoor.

Er zit nog best een verschil tussen.

Want met mijn mk met 5,5 week zag ik ook alleen flinke stolsels.

Waarschijnlijk dat daar ook nog het vruchtje tussen heeft gezeten, maar toen zo klein dat het niet te onderscheiden was.

Ik ben vandaag trouwens nog een dagje thuis.

Gisteren emotioneel een rotdag gehad en de helft van de dag met barstende koppijn rond gelopen. Nu dus maar even rustig aan.

… :-* voor jou Sproet het is ook allemaal best wel heftig.Er is zoveel gebeurt in je lichaam .Knap hoe je er mee om gaat. Ik heb daar diep respect voor

Hou je taai! (maar even stoom afblazen is altijd goed)

Liefs,

Danielle

Nou krijg ik mijn banner niet :wall: …wat doe ik verkeerd?

Een banner van mijn zwanger zijn kan nog niet omdat 2009 er nog niet bij staat.Volgens een andere site kan ik nog niet eens zwanger zijn hihi…

Maar goed kan iemand een banner voor mij maken? Ik vind degene met een zonnetje en dan de 1de lijn (gras geloof ik) wel leuk…tja nog wensen ook :smiley:

Mijn laatste NOD was 24 september

Danielle

Tweety, dat kun je alleen zelf door een ticker te selecteren en de code in je profiel te plakken. En 2009 is zeker al te selecteren.

Hier de link naar de banners:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232

Succes!

:clap: :clap: …dank! Ik had weer eens niet goed gekeken :oops:

Danielle

Maar nu moet die toch automatisch elke keer er komen??

Ik moet het maar laten…of moet je elke keer plakken?

Schijnbaar wel

Dan moet je in je berichtjes kiezen voor de optie onderschrift gebruiken.

Als je de tekst geplakt heb in je profiel en het hebt opgeslagen ( :wink: ) hoef je niet steeds opnieuw te plakken.

Maar het is gelukt zo te zien :thumbup:

Alleen dus niet het zonnetje gekozen 8) :smiley:

Hai meiden, mag ik me bij jullie aansluiten?

Ik ben Honing (hou m’n echte naam nog liever even geheim) en ben 32 jaar. We gaan nu ronde 8 in :roll:, voor ons 1ste kindje. Vind het allemaal maar lang duren en het maakt me wel wat onzeker. Waarschijnlijk herkenbaar voor een aantal van jullie…

Ik heb geen tijd alles terug te lezen, maar hoop van hier af in te haken.

Wil wel nog even Sproetje een dikke knuf geven :hug: .

En Tweety Van Harte Gefeliciteerd! :: ::

Hee, berichtje weg :cry:

Verbinding lag er even uit geloof ik.

Dus bij deze nogmaals: Honing welkom bij ons groepje! :dance:

Gezellig dat je vanaf hier aanhaakt en met ons mee komt schrijven.

Ik kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt, zo in ronde 8.

Hopelijk mag het nu gauw raak zijn voor jullie!

Als het bij ons opnieuw raak mag zijn, zullen we het wel heel anders gaan ervaren dan deze keer vrees ik, maarja. Woensdag nog een controle-echo en dan maar even kijken hoe mijn cyclus het oppakt.

Welkom honing en sterkte Sproetje; ik hoop voor jullie dat nu alles weg is en je met goede zin opnieuw kunt beginnen. En tja, het zal zeker die eerste weken/maanden veel spannender worden dan de vorige keer.

Woensdag krijg ik nog een controle-echo.

Ik voel me sinds vanmiddag ‘nogal ongesteld’, dus ik hoop maar dat alles wel weg is…

Ik ben uit de race voorlopig.Door de financiele gevolgen van het afgelopen half jaar niet goed kunnen werken en presteren staan we zo erg in het rood dat we het ons niet kunnen en mogen veroorloven om voor een derde kindje te gaan.Ik moet dit nog even verwerken en voel me er goed rot onder.Eerst waren we niet blij met de derde,toen weer wel en werd het afgenomen toen het overleed in de zwangerschap.En nu mogen we het niet nog eens proberen.Een kleintje verliezen heeft veel meer voeten in aarde dan je voor mogelijk had kunnen houden :(.

Succes allen verder.

Jeetje Karin… wat een rotbericht!

Hopelijk komt er over een poosje toch een oplossing waardoor jullie alsnog voor een derde kunnen gaan.

Veel sterkte met het verwerken van deze beslissing!! :hug: :hug: