30+

Dank je!

Inmiddels heb ik achtervang geregeld.

Maar eens kijken of ik morgen ga werken. Weet ook niet hoe snel dit proces gaat enzo :eh:

Goedemorgen,

tijdje niet geweest :oops: maar ik heb een goed excuus, we waren op vakantie naar Rhodos :smiley: en daarna was ik druk met mijn gastkindjes en de vakantiewas :mrgreen:

Maar ik ben er weer.

Sproetje ach meis, wat te zeggen :hug: :hug:

en dan ook nog dit nieuws over je moeder :hug: Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen :pray:

Karin fijn dat je een goede cyclus hebt :dance: maakt het “spelen” net iets makkelijker om te mikken :wink:

Salliballi ai ongesteld :frowning:

Jaimy zwanger :smiley: gefeliciteerd :-* (weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had dus vandaar :oops: )

Anneke welkom bij de club :smiley: Dus jullie hebben ook een “samengesteld” gezin. Hier ook hoewel ik nog geen kids had toen ik mijn vriend leerde kennen, hij wel dus :mrgreen: En ook wij wilden dolgraag een kindje van ons samen. Dat is geresulteerd in Nathalie :inlove: en als het ons gegeven is zouden we dus heel graag nog zo’n mooi kindje krijgen.

San2001 welkom :smiley:

111 voor jou even een :hug:

irry-me getsie een voorhoofdsholte ontsteking, hoe is het nu?

Hier alles goed, de vakantie was heerlijk en we hebben dan ook volop genoten van zon, zee, strand en oude griekse cultuur en bouwwerken.

Inmiddels ongesteld geworden dus ik weet nu dat mijn cyclus na het stoppen van de pil goed is. Nu kunnen we wat gerichter gaan “spelen”.

Nou ik zal eens even aan de strijk :roll:

Hmm… ben wel een beetje jaloers hoor 8)

Wij hebben onze vakantie dit jaar overgeslagen ivm de verhuizing.

Op sommige momenten mis je dan toch nog even het relaxen in de zon.

Volgend jaar met de huwelijksreis maar een beetje inhalen :mrgreen:

Lekker dat je zicht hebt op een goede cyclus.

Ik hoop dat die van mijn straks niet al te veel ontregeld is.

Was wel erg fijn zo regelmatig! :pray:

Het zit ook niet mee hè Sproetje? :hug:

Hier alles gewoontjes.

Zitten midden in de klusweek, ben mijn temp in de gaten aan het houden, maar moeten echt improviseren wanneer en hoe, want OF ik ben savonds weg OF manlief. :lol:

Tja San, dat wordt dus een beetje creativiteit ontplooien :lol:

Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Gebeurt bijna niets, behalve als ik naar de wc ga dan komt er wat mee. Maar best weinig nog steeds.

Dus dat schiet niet op.

Kennelijk een lange aanloop. Dus ik ga dan morgen ook maar weer naar mijn werk en mijn ritme oppakken… en dus sporten. Dan zie ik het wel.

Maar zou de vk morgenochtend bellen, dus eerst maar even horen wat zij erover te zeggen heeft… :eh:

echt sproetje,als ik je eerdere berichten lees dat je zo blij was en dat het goed ging,doet het me zooo zeer en moet ik huilen en lijdt ik met je mee…

Dank je Karin :-*

Gisteren moest ik even boodschappen doen… en natuurlijk overal zwangere buiken. Tja, op zulke momenten moet ik wel even slikken natuurlijk. Nu hoop ik gewoon echt dat het doorzet. Het is nu eenmaal niet goed en moet eruit. En dan kunnen we het laatste stukje ook afsluiten.

Tjee Sproetje, dat is wel vervelend dat het maar niet door gaat zetten. Snap dat het gewone ritme weer wilt oppakken, maar aan de andere kant… hoe hard het ook klinkt: het moet er wel uit. Persoonlijk denk ik dat ik in jouw situatie inmiddels voor een curretage zou gaan, want de onzekerheid over wanneer het door gaat zetten, vind ik verschrikkelijk.

Hoop dat het maar gauw gaat doorzetten voor je.

:hug:

Ach sproetje nog steeds niks :hug:

Hoe ben je er zelf verder onder?

Begin er nu wel wat chagrijnig van te worden eigenlijk.

Maarja, kan mijn lichaam niet dwingen natuurlijk.

En zie eerlijk gezegd wel op tegen een curretage.

Aan de andere kant heb je het dan wel gehad… :think:

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb 2 dochters (7 en 8) en een zoontje van bijna 3

We willen graag nog een wondertje maar ik ben nu 35.

Verder altijd gezond geleefd,nooit de pil geslikt en nu bekruipt mij het gevoel dat ik niet meer zwanger kan worden want dat lees je veel.Als je ouder bent dan…

We zijn “nog maar” in ronde 2 dus ik moet niet zo zeuren maar o’jee wat ben ik er mee bezig…

Mijn NOD is a.s woensdag.Ben altijd regelmatig en zwanger worden van de 3 kids is nooit echt een probleem geweest.Ik weet alleen niet meer hoelang we erover gedaan hebben voordat ik zwanger was van mijn zoontje…

Maar goed…mijn verhaal hier even kwijt kunnen lucht wel op.

Ik wil iedereen succes wensen met zwanger worden.

Ook zeer veel sterkte aan degene waarbij het “mis’” is gegaan.

Sorry dat iknog niet alle namen ken maar ik denk wel aan jullie

Danielle

Het moet zijn 7 en 8 waar het 8) vandaan komt weet ik niet…even een vrolijke noot waarschijnelijk :roll:

Welkom hier!! Het 8) komt doordat je een ) direct achter de 8 plaatst :slight_smile:

Snap dat je je afvraagt of het nog gaat lukken… heb ik zelf ook :oops:. Wij zijn sinds mei bezig en ik was direct zwanger… nou ja…

helaas is dat dus mis gegaan en daarna nog 2 keer… dus hopelijk gaat het de volgende keer wel goed :thumbup:

Tweety, welkom hier!

Kan me je ongerustheid een beetje voorstellen, maar aan de andere kant geven je eerdere zwangerschappen misschien ook wat meer zekerheid.

Ook hier direct raak geweest en met 5,5 week misgegaan en nu wachtende op een MA.

Maargoed, we geven de hoop niet op.

Per slot van rekening word ik volgende maand pas 32 :roll:

Zet het al een beetje door Sproetje? :hug:

Daar leek het gisteren wel even op, maar nu gebeurt er weer niet zoveel. Ik bel maandag de vk nog een keer en dan ws dinsdag naar het zkh voor controle-echo en om het vervolg af te spreken :roll:

Ik wilde even zeggen dat ik vandaag toch een test heb gedaan en tada :dance: …ik kan het nog nietgeloven…

Het is ook zeer vroeg en er kan van alles mis gaan maar die streep is er nu.

Mijn NOD is pas woensdag en zal dan nog een test doen.

Danielle

Danielle, gefeliciteerd!! :dance:

En al in de tweede ronde, lekker hoor!

Bij mij heeft de mk gisteren doorgezet.

Heel de nacht bijna onhoudbare buikkrampen gehad, maar nadat het vruchtje eruit was, trok dat gelukkig vrij snel weg. Ik heb dus wel goede hoop dat het nog een kwestie van een paar dagen is voordat ik me weer fit voel.

Wel lekker dat we onze blik langzaam weer op de toekomst kunnen richten :smiley:

Wauw Danielle, jij kan lekker vroeg testen!!! Bij mij werkte dat niet de 1ste 2 keren. Zelfs op de NOD nog negatieve testen. Pas bij een week overtijd knalde hij eruit. De dagen vlak na mijn NOD wel lichte streepjes gezien. ZO ook vorige maand, maar 4 dagen later was het helaas weer over. Hopelijk gaat het bij jou beter.

Maar alvast een hele voorzichtige felicitatie meid.

Sproetje; heftig hoor. Maar wat je zegt, je kan nu wel weer verder kijken. Hopelijk zit je snel weer in een normale cyclus en kan je over 2 maanden weer flink aan de klus.

Mag ik brutaal vragen wat je nu met het vruchtje hebt gedaan?

Toen ik vorige maand 4 dagen overtijd was heb ik zelf alle stolseltjes nagekeken, maar zag echt nog niets. Ik las wel dat iemand anders bij een vroege wel al iets had gezien, dus ik verwachtte het, maar blijkbaar, als het al mis was gegaan(of een gewone late heftige mens) dan was het nog te klein.

Nou, omdat je het vraagt :wink:

Ik wilde al opstaan van de wc, maar had het gevoel dat er nog wat aan zat te komen. En dat bleek dus ook zo. Maar… eeh… het was 03.00 uur en ik had mijn lenzen niet in (en heb -5 :roll: ). Het zag eruit als een kleine tennisbal en ik heb het doorgespoeld.

ik heb tussen mijn benen door gekeken wat eruit kwam zeg maar :?

Ivm onze geplande bruiloft gaan we nu twee rondes overslaan. Maar zou ik nou vandaag als dag 1 moeten tellen of de dag van het eerste bloedverlies (woensdag)? Hoop dat mijn cyclus zich goed herstelt en dat die twee rondes ook snel voorbij zijn. Ik vind het wachten maar niks, maar om nou evt uitgerekend te zijn een week na de bruiloft… :think: