Mijn vriend heeft nog zo zijn twijfels geloof ik, maar ik zou het wel graag willen weten ja.
Maar daar hoeven we bij de 20 weken echo pas over na te denken.
Nu maar hopen dat het er een is en dat hij/zij het goed doet…
Heb jullie een beetje verwaarloosd dames, mijn excuses!
Voel me even niet zo top, 't zit momenteel allemaal tegen - maar dat komt vast weer goed.
In ieder geval ben ik gisteren totaal onverwachts ongi geworden…ging uit van as woensdag omdat ik dacht dat ik nu wel zo’n beetje regelmatig was, maar helaas. Korte cyclus van 23 dagen maar deze ronde, dus mn nieuwe NOD is 27 okt alweer…
blijven duimen!
hallo
Ben ik weer,was ziek(had een voorhoofdholte ontsteking)
Sproetje,spannend een echo!hoop dat alles goed is.
Welkom Anneke,en San.
San,Ik zou denk ik wel testen…een vroegere vriendin heeft dat ook gedaan en daar kwam uit dat hun beebje dus meervoudig gehandicapt was.(is later ook in dr buik overleden).
Fijne dag allemaal!
111 :hug:
Verder even een kopie van mijn berichtje bij de meistoppers:
Meiden, de echo was helaas niet goed.
De embryo was te klein, ws gestopt met 8 weken.
Voorlopig gaan we afwachten of het spontaan loskomt.
En daarna… juli de bruiloft… om niet met een dikke buik te staan, zouden we moeten wachten, maar dat druist erg tegen mijn gevoel in. Ik word volgende maand ook alweer 32 …
waaaat???
oooow wat erg
weet ff niet wat ik moet zeggen, sproetje… :hug:
sproetje
Ik wil je heel veel sterkte wensen met de miskraam … ik kan er niet over praten hoe dat is … maar het lijkt me verschrikkelijk … zo blij eerst dan dit nieuws
:hug: Liefs An
Sterkte sproet!
jakkes meis…echt waar ik vind het heel erg voor je :’(
Och nee he sproetje wat erg
Heel veel sterkte meis :hug:
Bedankt meiden!
Ik probeer steeds positief te blijven maar dit is toch iets wat op de meest onverwachte momenten voorbij komt denderen.
Vanavond mijn afspraak met een vriendin afgezegd en maar eens lekker niks doen… op de bank hangen met een boek ofzo.
Nu maar wachten of de mk spontaan op gang komt, geen idee hoe lang dat op zich zal laten wachten :think:
ik weet hoe jeje voelt…
Het zou wel zomaar nog een week kunnen duren.Sterkte meis…
:hug:
Hier begint het gevoel dat we weer overnieuw moeten beginnen langzaam door te dringen. Ondertussen pak ik de draad weer op en heb ik gisteren en vanavond weer lekker gesport. Blijft toch de meest ideale afleiding voor dingen is mijn ervaring.
In mijn lichaam gebeurt ondertussen nog niks, dus we wachten het geduldig af :liar:
:hug: voor Sproetje. Ik vind het echt vreselijk voor je dat het zo is gelopen. Wat ontzettend moeilijk moet het zijn geweest toen je vol hoop voor een echo ging en dan dit nieuws krijgt… Maar volgens mij ben je een sterke vrouw en probeer je gelukkig alweer verder te kijken. Veel sterkte en nog een knuffel van mij :hug:
Dankjewel :-*
Tja, we moeten inderdaad toch verder.
Nu we een paar dagen verder zijn begint de realiteit langzaam een plekje te krijgen. Vanmorgen met de vk gebeld en gezegd dat we de natuur een kans willen geven, dus nu volgende week even laten weten of er al iets op gang is gekomen.
Mijn afspraak met een vriendin heb ik wel afgezegd, daar heb ik nu gewoon niet zoveel behoefte aan. Niet dat ik op de bank zit te treuren, maar ik heb geen zin om geforceerd vrolijk te moeten doen of toespelingen over een zwangerschap naar mijn hoofd te krijgen :roll:
Sproet, hoe is het meid? Is alles al op gang gekomen? Ik vind het zo verschrikkelijk voor je…
Gisterenochtend en avond bij het afvegen iets rozig slijm, maar verder gebeurt er nog niet veel. Ik heb vandaag evengoed weer een ongi-gevoel, maar ben gewoon gaan werken. Tja, kan moeilijk een week thuis zitten in afwachting van :? Dus maar hopen dat het geleidelijk op gang komt en ik dan nog wel naar huis kan voordat het zover is.
Verder slecht nieuws over mijn moeder.
Ook de klieren zijn besmet, dus nu moet ze een longfoto en botscan laten maken en wordt haar bloed onderzocht om te kijken of het evt. al uitgezaaid is.
Dus tja, het zit niet echt lekker mee allemaal.
We hebben besloten de trouwdatum wel te laten staan. Dus straks twee maandjes overslaan. Misschien ook wel goed. Maarja, hoe doe ik dat nou weer met het kopen van een trouwjurk… :think:
Sproetje, dat is vervelend nieuws over je moeder :hug:. Hoop dat het dan iig meevalt met de uitzaaiingen.
Ook erg vervelend dat je MK nu niet doorzet. Heb je het al wel op je werk verteld, zodat ze er rekening mee kunnen houden dat je eventueel weg kan gaan als je daar behoeft aan hebt?
En je trouwjurk… tja, da’s natuurlijk wel erg lastig. Misschien dat je het met de bruidsmodezaak kunt bespreken en dat je (in samenspraak met hen) een jurk uitkiest die goed vermaakt kan worden als je zwanger bent.
Dikke :hug: voor jou!!
Nee, hier weet niemand het.
Verloor net wel weer wat bloed dus zal een dezer dagen wel wat op gang komen denk ik.
Voor morgen kan ik helaas geen vervanger vinden, dus zit wel een beetje in dubio of ik dan wel thuis kan blijven :?
Gelukkig ben ik verder wel bij met mijn werk en is het hier volgende week erg rustig!
jeetje, wat heb jij een pech zeg… wat erg ook van je moeder…
hopelijk komt het met de mk nu goed en ik hoop ook dat je toch een vervanger kunt vinden, want het lijkt me niet prettig om dan te moeten werken :hug: