30+

Marieke, fijne vakantie! :dance:

Meiden, hoe is het met de rest?

Hier nog een weekje wachten op de echo.

Inmiddels mijn ouders en schoonfamilie op de hoogte gebracht en de reacties waren leuk. Vooral omdat men toch had verwacht dat we tot na de bruiloft zouden wachten. Ik heb behalve gevoelige borsten totaal geen klachten. Heerlijk zou je denken. Is ook zo. Maar maakt ergens af en toe ook wat onzeker. Dus hopelijk laat de echo iets moois zien waar we ons aan vast kunnen houden.

mijn cyclus is netjes op tijd dus we gaan er tegenaan rond de 20e :stuck_out_tongue:

zaterdag gestopt met primolut :? nu nog niet ongesteld :cry: raak bijna wanhopig :cry:

Ojee, Salli… dat is ook echt niet leuk!!

Hopelijk hoef je er nu niet te lang meer op te wachten.

Bah! :hug: :hug:

shalli, het schiet ook niet echt op he…

Wat gaat er nu gebeuren??

jakkie meis…

Salli… misschien een stomme opmerking, maar kan je niet zwanger zijn? Misschien voor de zekerheid nog een testje doen!!!

Pfjieuww had de hoop bijna opgegeven :o

Vanmorgen om 11 uur ongi geworden :mrgreen: ben nog nooit zo blij geweest met een ongi haha.

Nu weer tellen tot 28 dagen ben ik het dan nog niet weer naar de HA.

Groetjes van mij :-*

he gelukkig!!

Hallo allemaal

Ik zou me ook onder deze topic aan willen melden zal me even voorstellen

Ik ben Anneke ben 33 jaar … heb zelf al 2 kinderen (twee jongens van 11 en 13 jaar) heb een nieuwe relatie mijn vriend heeft ook twee kinderen (twee meiden 8 en 5 jaar) samen willen ook nog heel graag een kleintje

dus zijn we gestopt met alle voorbehoedsmiddelen en zijn we aan het klussen geslagen…

Ik hoop voor iedereen die het maar wil dat er een wens mag uitkomen

ik hou jullie op de hoogte Groetjes Anneke

Welkom!

Anneke welkom bij ons groepje… we missen er inmiddels wel een paar, maar dat komt vast weer goed. Toch meiden? :shifty:

Salli, kan me voorstellen dat je nu een keer blij was dat de duivels kwamen. En nu negen maanden niet meer hè :smiley:

Zal ik mij hier dan ook maar aanmelden??

Ben 35, bijna 36 jaar en heb ook al kindertjes. Die zijn nu 6 en 7 jaar en het kriebelt weer gigantisch.

Heb mij ook al bij wat andere onderwerpen voorgesteld, dus ik zal mijn verhaal niet langer maken, maar vragen staat altijd vrij.

Ik ben vooral heel erg geinteresseerd in vrouwen die een vlokkentest of vruchtwaterpunctie hebben laten doen. Ik twijfel namelijk ontzettend.

Zal ik mij hier dan ook maar aanmelden??

Ben 35, bijna 36 jaar en heb ook al kindertjes. Die zijn nu 6 en 7 jaar en het kriebelt weer gigantisch.

Heb mij ook al bij wat andere onderwerpen voorgesteld, dus ik zal mijn verhaal niet langer maken, maar vragen staat altijd vrij.

Ik ben vooral heel erg geinteresseerd in vrouwen die een vlokkentest of vruchtwaterpunctie hebben laten doen. Ik twijfel namelijk ontzettend.

Hoi San,

Welkom!! (2x :wink: )

Wij hebben besloten geen testen te doen, dus ook de combinatietest niet.

Maar maandag de eerste echo, dus maar even afwachten of het allemaal wel klopt… letterlijk en figuurlijk :shifty:

Wat leuk dat je toch weer de kriebels hebt gekregen, ook al was je al eventjes uit de luiers. Ik ben zelf echt een nakomertje (scheel 7,5 en 9,5 met mijn broer en mijn zus) en dat zijn hele leuke kindjes, ha ha :inlove: :inlove:

Hoi hoi,

Willen de zwangeren van deze topic hier ook alles posten en foto’s laten zien? Wie weet geeft dat ons ook een beetje geluk?

En ik vind het wel leuk te kunnen volgen hoe het met jullie gaat en met de zwangerschap :wink:

Groetjes van mij :-*

Salli, ik heb maandag de echo.

Ben best een beetje zenuwachtig omdat ik totaal geen klachten heb. Alleen mijn borsten zijn gegroeid en gevoelig en that’s it.

Spannend dus!

Nou ja zeg, heb ik hem 2x geplaatst? Snap er niets van…(blond hè)

:mrgreen:

Helaas kan ik nog niet meepraten met de zwangeren onder ons.

Gisteren na 4 dagen overtijd en 2 dagen ervoor een positieve test toch ongi :evil: geworden. OOk best heftig met stolseltjes, dus ik denk dat het in het vroege begin niet helemaal goed is gegaan.

:cry:

ach, als dat zo is, dan was het vast niet voor niets en zat er iets niet goed, dus laat ik proberen het positief te bekijken.

Op naar de volgende rond.

Sproetje: Succes met je echo en ik hoop uiteraard dat alles goed is met jullie frummeltje.

He San, wat balen dat het alsnog is afgebroken.

Ik heb dat zelf in de eerste ronde ook gehad (toen ging het bij 5,5 week mis) en inderdaad toen wel ‘iets’ verloren. Het schijnt toch best vaak te gebeuren. Daarom ben ik ook geen voorstander van al dat vroege testen.

Hopelijk is het snel weer raak en blijft dan alles goed gaan!

Leuk sproetje een echo…

Wil je weten wat het wordt?

:-*