30+

Hey Sproetje, was het nog gelukt met het lijstje??

ben benieuwd wie nu de oudste is… ikke iig niet meer… :mrgreen: :mrgreen:

Dus het is al een gezellige boel bij jullie thuis.

Hopelijk is het jullie inderdaad gegund… een tweede kindje van jullie samen!

ICL, ik ben er nog niet aan toegekomen… :oops:

Moet nu eerst iets verzinnen om mijn ouders zaterdag het goede nieuws te vertellen.

hahaha ICL :mrgreen:

karin welkom

marieke :thumbup: welkom

Sproetje het is inderdaad een gezellige boel bij ons. De meiden zijn om het weekend bij ons en zo afentoe ook op een doordeweekse dag. Dan kan vriendlief ze de volgende dag naar school brengen, maakt hij dat ook mee he? Vanavond zijn ze ook hier alleen is vriendlief optreden, is om 6 uur de deur al uitgegaan. Het is een dorp wat aan onze wijk grenst, vrij dichtbij dus voor de verandering maar om nu 's avonds met 3 kids over straat te gaan zie ik echt even niet zitten. Daarbij had ik mijn eerste gastkindje vandaag al om 7.15 uur en de laatste ging om 17.00 uur weg dus ik heb het wel gehad voor vandaag. Nathalie ga ik zo op bed leggen en die andere twee een uurtje later.

En dan languit op de bank :mrgreen:

Oja ik heb dit deeltje iets doorgelezen. Las in het begin over hoelang jullie erover gedaan hebben om zwanger te worden. Ik ben eind juli 2005 met de pil gestopt en Nathalie is op 1 juni 2006 geboren. Vrij snel zwanger dus. Ik was eigenlijk uitgeteld op 14 mei maar madammeke had er geen zin :?

En natuurlijk alle zwangere dames gefeliciteerd :-*

Gezellig Marieke, dat je mee doet hier!

Goede morgen!

Mag ik me ook bij jullie aansluiten(of had ik dit al eerder gedaan :think: )?

Zo niet dan stel ik me nu even voor:

Ik ben mary nu 39(getrouwd en we hebben al een dochter van bijna 7) en we zijn sinds oktober 2007 bezig voor een tweede.

Heb clomid gekregen,maar dat mag ik niet meer gebruiken (wegens hoge bloeddruk).

Ik word nu doorverwezen naar een ander zh,die gaan verder kijken wat te doen(hormoon injecties of toch IUI).

Dus ik hoop dat dit wel reslutaat brengt.

Fijne dag allemaal!

ik hebje op het forum al eens voorbij zien scheuren ja.Pittig meis…

Mary welkom :smiley:

Klinkt inderdaad vrij pittig wat je vertelt.

Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling.

Wat een rust hier, iedereen een leuk weekend gehad?

Hallo!

heb een druk weekend achter de rug.

Liep er een dominee voorbij??? :think: :mrgreen:

wel heel erg stil hier hoor… :shifty:

Het is hier inderdaad behoorlijk stil ja :mrgreen:

Misschien is iedereen nog aan het bijkomen van het weekend :think:

Vandaag de reispapieren voor ons reisje Rhodos ontvangen :dance: Volgende week dinsdag vliegen we. Even lekker 8 daagjes eruit, ben ik wel aan toe.

geeft ook hier Marieke een schop onder de billen HUP!! :lol: :lol:

Lekker hoor, even een reisje naar Rhodos!!

@ICL wrote:

geeft ook hier Marieke een schop onder de billen HUP!! :lol: :lol:

Lekker hoor, even een reisje naar Rhodos!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik weet niet jhoe het met jullie dames is hoor,maar als ik lig te klussen pak ik mijn pc er niet bij om verslag bij te houden van minuut tot minuut… :stuck_out_tongue:

Of geef ik nu inene teveel info weg hahahaha

Hahahaha Karin, nee tijdens het klussen gaat de pc mooi uit :mrgreen:

Maar ik begrijp dus dat je flink aan het klussen geweest bent.

Ik heb dus een vaag idee dat ik gisteren misschien een eisprong gehad heb. Ben net met de pil gestopt dus echt geen idee :think: Maar we hebben toch maar even geklust, just in case :mrgreen:

Ach en was het geen ei hebben we in ieder geval plezier gehad toch? :wink:

Moet je zeggen dat wij niet alleen klussen om zwanger te worden… zelfs niet als ik het vermoeden heb dat mij ei komt… We klussen eigenlijk alleen als we er zin in hebben :mrgreen:

same here…Ik doe het nietr voor het eitje maar voor de lol…of u :stuck_out_tongue:

Marieke, lekker hoor… naar Rhodos.

Wij zouden in november misschien nog een weekje gaan, maar dat gaat dus niet door. Deze zomer verhuisd en niet op vakantie geweest en als het hier dan af en toe al herfst-achtig is, mis ik dat wel.

Maarja, volgend jaar met de honeymoon maar proberen in te halen.

Hoewel, als het goed is hebben we dan een baby van 2 maanden :think:

Sproetje, die kan dan nog mooi gratis vliegen :smiley:

Wij klussen ook als we er zin in hebben, niet perse van ojee een ei dus het moet.

Gewoon lekker spontaan :wink: