Vervelend hoor Ziet! Hoop dat jullie snel weer uit de lappenmand zijn!
Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer?
Normaal gesproken zou ik op mn werk zitten (in een gebouw waar een automatische luchtzuiveringsinstallatie zit, dus de ramen kunnen niet open :wall: ) maar ik heb het grote geluk dat ik vandaag en morgen een cursus heb waarbij we regelmatig in groepjes worden opgesplitst en dan een half uurtje met een opdracht bezig moeten zijn - dat mogen we doen waar we ons lekker voelen en aan de overkant van de zaal is een prachtig park met bankjes. Heb dus een paar keer heerlijk in de zon kunnen zitten genieten…eh…werken aan de opdracht en ook wandelend nadenken over de opdracht :mrgreen:. Morgen dus weer, maar dan is het weer wat minder begreep ik, maar donderdag wordt het ook lekker en dan ben ik vrij. Heb ik ook es mazzel met het weer als ik vrij ben
hmm… ik ben morgen vrij, ha ha :think:
Die cursus snellezen heb ik trouwens ook gehad. Werd bij ons wel leuk gedaan. Dit jaar (volgende week) krijgen we de cursus creatief denken door hetzelfde bedrijf.
's Middags hebben we dan een niet-educatief programma
Grappig Sproetje! Goed bevallen wel, die snellees-cursus?
Heb jij 'm ook gevolgd via Heli****?
Hahaha, niet educatief middagprogramma klinkt beter! Ik mag echt twee dagen afzien…maar het is gelukkig voor een goed doel en ben er erg enthousiast over na de eerste dag, dus morgen overleef ik ook wel. :mrgreen:
Nee, het was een ander bedrijf (paarse aap, maar dan in het engels )
Wel spannende tekst onder die banner van jou hoor…
vandaag is de… :lol:
oh spannende dag vandaag 111!!!
Sallibal;li??Waar blijf je?Waarom huisarts?
Hoi meiden, had maandag afgezegd omdat ik me niet goed voelde.
Ben nou vanmiddag om half 5 geweest.
Ik moet morgenochtend een zwangerschaps test doen.
Geeft ie opnieuw aan dat ik het niet ben dan moet ik met primolut N beginnen. Dat moet ik smorgens en savonds innemen 14 dagen lang.
En dan moet ik ongesteld worden. Komt het nog niet dan gelijk terug komen. Komt het wel dan vanaf die dag weer tellen tot de volgende ongesteldheid. Komt die ook weer te laat dan moet ik ook terug komen.
Zucht…dus morgen weten we ietsje meer…
Groetjes van mij :-*
Nou, ik weet nu al iets meer :mrgreen:
Gisteren is mn ongi begonnen met lichtroze, maar het heeft flink doorgezet, compleet met krampen en al. Gelukkig ook eindelijk weer fatsoenlijk bloedverlies zoals vroeger en niet meer dat gedoe van maar max 1 dag zoals de afgelopen 2 ronden. Dat was echt wel vervelend, want je blijft toch nadenken of het niet een innesteling kan zijn, maar deze keer is het duidelijk hoor. :mrgreen:
En ben vanaf deze ronde behoorlijk regelmatig denk ik: vorige ronde was 28 dagen, en nu 27. Netjes, toch?
Op naar ronde 5 en de aankomende groene dagen. Hopen dat dit mijn succesronde gaat worden, ben er klaar voor! :mrgreen:
111, hier ook nogmaals: jammer van je Wod.
Op naar de groene dagen en je lijf lijkt er nu helemaal klaar voor!!
Salli, wanneer had je voor het laatst getest.
Het zou toch wat zijn
En hopelijk doet de primolut anders snel z’n werk :thumbup:
Toen ik een week over tijd was. Ik ga er vanuit dat ik het niet ben.
Maar goed dan 14 dagen die primolut N slikken en hopen dat het goed komt :shifty:
Test gaf aan niet zwanger dus gisteren met die medicijn begonnen.
Groetjes van mij :-*
wat doet dat medicijn dan?
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Primolut_N.aspx?mId=10704&rId=790
Kun je hier lezen :-*
Ik wil ook graag meedoen met de 30+ ronde, ik ben echter al 40+ is dat erg
40+ is toch ook 30+ ? :mrgreen:
Geen probleem dus dat je meedoet hoor, gezellig juist!
Koffieleutje, uiteraard ben je welkom om gezellig hier mee te komen kletsen. Het is hier nu overigens wel een beetje rustig…
Maar dan kan je een beetje inkomen
Heb je al kinderen?
Salli, hopelijk slaat de primolut snel aan
Goedemorgen,
goed als ik me ook aansluit? :mrgreen:
alleen als je 30+ bent
Marieke jij ook welkom uiteraard
Tell us more… :mrgreen: :mrgreen:
@Karinmv3 wrote:
alleen als je 30+ bent
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb inmiddels de schone leeftijd van 38 bereikt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar ik ben dus Marieke, 38 jaar en de supertrotse mama van Nathalie, een lieve peuter met te veel energie :lol:
Ik woon samen met R. die ook 2 dochters uit een vorige relatie heeft. Die meiden zijn nu 11 en 9 jaar oud.
We hebben kortgeleden besloten dat we nog heel graag een tweede kindje zouden willen hebben als ons dat gegeven is. Vorige week dinsdag heb ik mijn laatste pil genomen dus nu is het verder veel klussen en afwachten
Ik werk als gastouder sinds februari van dit jaar. Daarvoor werkte ik voor Joop van den Ende theaterarrangementen. Maar ik bleef er moeite mee houden dat ik Nathalie elke keer weer naar het kdv moest brengen dus na lang praten hier thuis zijn we tot deze oplossing gekomen.