30+

ICL, als het een klein beetje is… en je nog verschijnselen hebt…

Ga je niet testen??

Jaimy, ik had al gereageerd bij de meimama’s, maar hopelijk is het met je schoonouders vrijdag helemaal leuk. Jullie gingen toch ook met hun een weekend weg?

Mijn vriend had het idee om te wachten tot er wat meer zekerheid is, maar waarschijnlijk krijg ik de eerste echo pas met 11-12 weken. Dat vind ik wel erg lang duren om de directe familie op de hoogte te brengen :roll:

@ICL wrote:

Nou, het lijkt er hier op dat de :twisted: toch wel gaan arriveren… Ben nog wel misselijk en last van (.)(.) maar dus ook een klein beetje bloed… :cry:

Nieuwe ronde nieuwe kansen dus maar :mrgreen:

Kan toch ook innestelingbloeding zijn??

Die is meestal rond de 13e dag na de eisprong? ( gelezen op internet )

Aangezien je nog symptomen heb?

En die kan verward worden met een menstruatie !!!

succes zomervlinder

@zomervlinder wrote:

Kan toch ook innestelingbloeding zijn??

Die is meestal rond de 13e dag na de eisprong? ( gelezen op internet )

Aangezien je nog symptomen heb?

En die kan verward worden met een menstruatie !!!

succes zomervlinder

Ik heb 5 dagen na mijn vermoedelijke ovu al een kleine innestellingsbloeding gehad… en ook de vorige keren had ik nog een aantal dagen last van zwangerschapsklachten… (ook niet zo gek, want je hebt nog wel wat hCG in je lichaam… en aangezien ik heel erg gevoelig ben voor hCG…)

ICL hoe gaat het nu???

Ziet, ik zie aan je banner dat je door bent naar de volgende ronde.

Hopelijk mag er dan iets moois uit jullie geknutsel voortkomen :-*

yep volgende ronde.

had het ook neit anders verwacht :wink:

Ziet, balen zeg…Tja, nieuwe ronde nieuwe kansen?!

Hopelijk deze keer wel succesvol :pray:

ik hoop het ook.

zit hier momenteel met een heel zielig jongetje met al een paar dagen een loopoor… hij huilt zo zielig en is niet te troosten… echt erg vind ik dat.

maandag moeten we gelukkig weer naar de kno-arts om te kijken of zijn buisjes nog goed zitten (denk het wel, vandaar ook dat loopoor) maar ik wil wel weten of er nog iets anders is, dat ik kan doen tegen de pijn.

morgen gaat ie trakteren op de creche, we zijn hier druk bezig en ik kan geen plop meer zien :mrgreen: (we hebben alles met plop gedaan: uitdeelzakjes, plopkoeken, zo’n kartonnen plopmutsje voor elk kind en een dvd’tje gebrand van de plopshow)

(beetje veel maarja, hij is tenslotte maar 1 keer jarig :mrgreen: )

zaterdag vieren we het thuis.

klein, want niet veel familie hier in nederland.

maar er komen wat vriendinnen en de opa en oma van mario’s kant.

(die zijn alleen gescheiden, dus dan krijg je dat weer… zucht)

Hoi meiden,

Hier nog niks…heb een afspraak staan voor maandag bij de HA.

Groetjes van mij :-*

Ziet, wat zielig als die kleintjes wat mankeert hè… :frowning:

En verder dus lekker aan het ploppen :wink:

Mijn familie (behalve een oom en tante) wonen wel in NL maar best wel verspreid door het land. Ik moet zeggen dat ik daar soms wel een beetje van baal. Maarja.

Mijn zus viert zaterdag haar verjaardag en dan zie ik iedereen weer.

En zij woont het dichtste bij, dus dat is gunstig :mrgreen:

Salliballi, ben benieuwd wat de ha ervan zal zeggen.

Al die onduidelijkheid en dat lange wachten is ook maar niks :hug:

hier heeft Tyg vandaag zijn verjaarsfeestje op het kdv gegeven!

het was erg geslaagd, allemaal in het teken van plop!

ze hebben de hele dag gefilmd voor me en we hebben ons rot gelachen!!! :mrgreen:

hij mocht op de tafel staan en zelf zijn uitdeelzakjes uitdelen.

hij stond maar wat verlegen te doen met zingen en toen hij mocht delen SMEET hij elk zakje richting ieder kind whahahahahaha het was net of de dieren in de dierentuin gevoerd werden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ziet, dat klinkt als een geslaagd feestje.

En vandaag dus nog even verder gegaan met vieren :dance:

Wij zijn ook net terug van een verjaardag.

Mijn vriend ging nog even naar de kroeg, maar ik ben blij dat ik straks mijn bedje in kan duiken :zzz:

Jeetje, wat zijn er veel verjaardagen dan, deze twee weken!

Hahaha Ziet, leuk zeg dat ze alles voor je hebben gefilmd. Op naar volgend jaar…Wat gaat het snel he, de tijd! Is de loopoor al over?

SalliBalli, ben benieuwd wat de ha zegt…Duim nog altijd voor je hoor.

nee het loopoor is waarschijnlijk echt ontstoken :frowning:

maar we moeten morgen weer voor controle naar de kno arts, dus dan zal ik wel meer horen.

Ziet, wat zei de kno arts ervan?

het is echt ontstoken dus, zowel binnen als buitenoor…

we hebben een kuur, en allerlei smeersels en druppels en drankje voor schimmelinfectie die er ook weer aankomt door de kuur,

dus we kunnen ons lol op.

daarbij ben ik nu ook door mijn rug gegaan (Mario ook al) dus we zijn nu echt kreupel en bejaard… :cry:

Tyg loopt de boel zwaar in de maling te nemen natuurlijk, dus we moeten de hele tijd boos zijn.

Ach ach, wat vervelend joh. Heeft-ie ook pijn aan het oor?

Dikke :hug: voor je, ik hoop dat je snel van je rugpijn af bent. Alles voel je dan he, elke beweging. Heb het ook wel eens gehad…spit… Zo ellendig!

ja hij heeft pijn.

en die rug: ik heb het al jaren… om de zoveel tijd ga ik er doorheen.

nu ben ik net van die bekkenklachten af en nu dit weer…

:wall:

het komt gewoon omdat mario door zijn rug is gegaan vandeweek, en met de verjaardagdrukte heb ik gewoon veel teveel gedaan.

daarbij op mijn werk vorige week ook lopen stoeien met iemand van ruim 60 kilo, niet goed nagedacht dus :wall:

Ziet, sterkte met de kleine bengel en met je rug!! :hug:

Ik ga morgen eindelijk de vk bellen.

Op zich word ik daar niet veel wijzer van natuurlijk, maar dan is er voor mijn gevoel tenminste wel iets in gang gezet.

Voel me toch af en toe wat onzeker omdat ik niet zo veel voel…

ziet bale joh… jammer

gaat het met je mannetje weer wat beter??

Shalli wat zei je HA???