Ziet en Iev, wel lekker inderdaad om te lezen dat ik niet de enige barbaar ben op dat gebied :dance: :dance:
Hier gaat alles z’n gangetje. Ik vind het natuurlijk ontzettend spannend of alles dit keer goed blijft gaan en probeer er maar zo rustig mogelijk onder te blijven. Waarschijnlijk moet ik toch nog ruim een maand wachten op de eerste echo
Sproetje, tuurlijk gaat alles goed meid! Gaan we gewoon van uit! Jeetje, vijf weken alweer joh!
111, tijdje niet gezien meis.
Maar zo te zien aan je banner heb je het ook druk gehad met andere dingen
Wij moeten nog even bedenken wanneer we het onze familie gaan vertellen. Waarschijnlijk toch echt pas over een paar weken…
En het liefst wel een beetje op een originele manier natuurlijk.
Hoewel het voor beide ouders niet hun eerste kleinkind wordt.
Mijn broer heeft al twee kinderen, maar het zal voor mijn moeder denk ik toch anders zijn als je eigen dochter zwanger is. En ik denk dat iedereen er wel van uit gaat dat we wachten tot na de bruiloft…
Was mn eerste werkweek weer afgelopen week. Had me er al op voorbereid dat het een zooitje zou zijn, maar zo’n enorme puinbak had ik niet verwacht. En naast het uitzoeken en orde in de chaos brengen, mocht ik ook nog even mijn nieuwe collega inwerken :silenced:. Woensdag nog een zware sessie bij acupunctuur gehad en dus nog naar 't ziekenhuis om mn nieuwe neefje te zien.
Druk dus, waardoor mn klachten weer hoogtij vierden en dat heeft emotioneel ook het een en ander aangericht :? dus heb even afstand van alles genomen en even pas op de plaats gemaakt.
Nu gaat het weer goed :mrgreen: en heb ik weer wat energie, dus ik kan er weer tegen!
Dus jij bent nu druk aan 't verzinnen welke manier het nieuws gebracht gaat worden…pffoe, moeilijk. Ben 't effe kwijt, maar moet je bevallen voor je trouwdag? Dan zou je 't eventueel kunnen combineren met de voorbereidingen voor de dag? Iets van eh…we kunnen niet kiezen welke bedankjes we gaan geven, wat vinden jullie (en dan een speentje en een ooievaar ofzo neerzetten)? Of eh…wat vinden jullie van deze trouwkaart (en dan een gedichtje over je zwangerschap ofzo)?..ik roep maar iets hoor…
Welkom anoniempje!!
sproetje ik kan me voorstellen dat je blij ben als je 6 weken ben. heb je die periode tenminste gehad…
we gaan het dinsdag aan mijn ouders vertellen en vrijdag ( is schoonmoedre jarig en gaan we weekend weg) aan schoonouders vertellen.
We hebben tshirt laten maken voor Jaimy’
op voorkant
geb datum Jaiimy
Papa, Mama
Jaimy
op achterkant
1 mei 2009
papa, mama
jaimy en …
Ben benieuwd naar de reacties!!!
Jaimy, morgen dus het grote nieuws vertellen.
Spannend hoor!
T-shirt in huis??
111, gelukkig dat je weer wat meer energie hebt nadat je daar flink op had moeten interen :-*
Als alles klopt, ben ik begin mei uitgerekend en gaan we twee maanden later trouwen. Lijkt nu nog een heel vreemd idee, dat we dan een baby om ons heen hebben die dag… ONZE baby :inlove:
Hoe dat met de huwelijksreis moet, weet ik ook nog niet.
Mijn vriend gelooft er niks van dat ik de kleine dan al achter wil laten. Maarja, ik wil graag borstvoeding gaan geven dus dat wordt dan ook een lastig verhaal :think:
Hoi meiden,
Snap er echt niks van ben nog steeds niet ongi.
Ook helemaal geen teken dat het gaat komen ofzo :?
Als ik het volgende week nog niet ben ga ik ff naar de huisarts.
Groetjes van mij :-*
Salli, je bent al 12 dagen overtijd :shock: :shock:
Heb je wel al getest?
Ja mooi niks :shock:
Denk dat me lichaam bezig is ofzo?
@SalliBalli wrote:
Ja mooi niks :shock:
Denk dat me lichaam bezig is ofzo?
Ik zou al bij de huisarts gezeten hebben???
zomervlinder
Salli, wat vaag joh! Heb je wel een regelmatige cyclus? Twaalf dagen overtijd is wel lang hoor…
Sproetje, strakke planning meid! :mrgreen: Spannende tijdens dus, volgend jaar voor jou. Wat een veranderingen! Leuk hoor!
wat raar dat je al 12 dagen overtijd ben shalliballi…
hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Jaimy, hoe was het vanavond… :dance: :dance:
Lijkt me zo leuk om te kunnen vertellen.
Als ik het zo van anderen lees, lijkt het nog helemaal onwerkelijk dat ik zelf ook zwanger ben.
Het is dat ik van die gevoelige borsten heb, ha ha :o
ja jaimy, hoe was het??
ben ook benieuwd!
Ziet, zou jij niet vroeg naar bed toe gisteren??? :mrgreen:
hoi icl,
hoe gaat het met jouw???
al verschijnselen!!!
groet zomervlinder
Nou bij mijn zus was het helemaal leuk. Jaimy had haar shirt aan en mijn zus zat wat te vetrellen over mijn neefje…
Ze keek tijdens het vertellen met een schuin oog naar Jaimy en stotterde haar verhaal verder. Toen stopte ze en gaf me een knuffel!!
Ze had een aantal weken geleden een barby gezien met een omkeerbare!!! buik met een baby erin. Die ging ze meteen halen!! erg leuk.
Bij mijn ouders helaas iets minder.
Ook daar duurde het een minuut of 5 voor het shirt opviel,. Ze kwamen ons meteen feliciteren maar gingen eigenlijk meteen weer door waar ze mee bezig waren… heel vreemd.
Mijn ouders zijn de laatste tijd nogal op zichtzelf gericht dus mijn moeder krijgt nog wel een keer een opmerking te horen of het niet interssant genoeg was om door te vragen… je kan je voorstellen dat ik eigenlijk meteen zin had om naar huis te gaan. Met eten vroeg ze nog wel of ik ergens last van had maar dat was het verder wel.
Denk dat mijn schoonouders leuker gaan reageren…
helaas
jeetje jaimy,
Wat een teleurstelling voor jouw :hug:
Hopen dat je schoonouders het beter en leuker opvangen.
groet zomervlinder
Nou, het lijkt er hier op dat de :twisted: toch wel gaan arriveren… Ben nog wel misselijk en last van (.)(.) maar dus ook een klein beetje bloed…
Nieuwe ronde nieuwe kansen dus maar :mrgreen:
balen ICL :hug: