30+

maar ik heb nog wel een betere optie…

hubbie laten doen!!! :mrgreen:

hahahaha :thumbup:

maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr

Hij is nog droog!!! :roll: :roll:

Voor nu dan… :mrgreen:

Trustels!! :-*

Karin, balen meid…Op naar de volgende ronde met nieuwe moed, maar 't blijft jammer!

Salli, ook voor jou balen - die onzekerheid he…Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ben erg ongeduldig geworden sinds gisteren meiden…Ik heb zo’n klein beebje vast mogen houden! Mijn zus heeft dinsdag een keizersnee gehad en er kwam een prachtig knulletje uit van 45 cm en 2660 gram. Is met 38 weken gehaald wegens resus maar gelukkig is alles goed en zit alles erop en eraan. Zoooo schattig :inlove: Had hem zelf wel willen houden, maar zijn ouders vonden dat niet zo’n geslaagd idee :mrgreen:

Pfff…hoor mijn klokje nu oorverdovend beieren hoor, kan niet wachten tot wij zo’n mooi beebje mogen krijgen :wink:

ooow die is net zo groot als Tyg was!

klein is dat he?!

heeft ie ook van die smalle armpjes?

ik weet nog wel dat Tyg zijn onderarmen net zo dik waren als mijn duimen :shifty:

heb in mijn leven al heel wat luiers verschoond, maar toen ik hem voor de eerste keer moest doen, stond ik mezelf toch echt even achter mijn oren te krabben hoor, zooo klein, en zo breekbaar!

iedereen die op kraambezoek kwam had hetzelfde gevoel…

(hij was trouwens in week 36 geboren, te vroeg en hij was ook te klein voor de zwangerschapsduur)

ja dan gaan je eierstokken klapperen

maar gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

hoe heet ie?

:shifty: zucht

maar 't is iig al wat later dan de vorige keren…

:zzz:

Hey!Ik kan me geen welkom herinneren dat ik die kreeg :slight_smile: hahahahaha

SPannend meiden…

@Jaimy wrote:

Zeg Iev hoe gaat het met jou?? Nog last van kwaaltjes??

Nou helemaal niet dus! Ik ben echt een supergelukkige zwangere! Geen pijnlijke (.)(.), geen :sick: , geen rare afscheiding, nog niks vergeten… Maar gelukkig wel een beginnend buikje en 's avonds wat moeier :zzz: En ik droom echt bijna ieder nacht! Maar dat zijn allemaal makkelijke ‘kwaaltjes’.

@Sproetje wrote:
Iev, ik hoop dat je gelijk hebt :pray: :pray:

Hoe is het met jou?

Al een beetje gewend aan het idee?!

Hmmm… nog niet heel erg. Het blijft een beetje onwerkelijk. Maar we gaan vandaag of morgen de eerste familie inlichten. Misschien helpt dat. En ik moet toch echt dit weekend een ziekenhuis uitzoeken en een eerste afspraak regelen. Dat zal ook wel helpen.

ICL en Ziet: jullie maken mijn broek ook nog nat!!! :smiley: :smiley: :smiley:

@Iev wrote:

ICL en Ziet: jullie maken mijn broek ook nog nat!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Naaaaaaaaaaaah… hebben ze in Dubai ook biotex of wasmachines?? :lol: :lol:

hallo

tjee mijn berichtenmelder gaf niks meer aan dus ben toch even komen nieuwsgierigen.

En ik heb heel wat gemist las ik.

Wat een dolle boel hier hahahah gezellig .

en Sproetje gefeliciteerd met je zwangerschap, helemaal toppie.

Hier is t allemaal rustig, we klussen lekker om de dag

Ik had ovu testjes gehaald maar pfff snap er niks van van die dingen, dus denk dat dit niet voor mij is weggelegd en dat ik moeder natuur der gang maar laat gaan.

Verder alles ok met iedereen >?

groetjes Tijg :slight_smile:

Zo, even wat spoilertjes gemist zie ik :wink:

En Ziet, ik zie dat je bent gepromoveerd tot Top Kokker :dance:

Tijgertjuh, ik heb die ovu testen in het verleden ook wel eens gebruikt, maar dan om niet zwanger te worden zeg maar. Ik had ze toen van L10 punt nl en daar was ik wel tevreden over.

111, je klokje is dus wat harder gaan tikken :mrgreen:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niks met baby’s heb en zelfs nog nooit een luier heb verwisseld. Dat kan dus nog leuk worden.

Gelukkig heb ik 9 maanden (inmiddels 8 :smiley: ) om te wennen/oefenen.

Iev, lekker dat je geen klachten hebt, maar wel kunt zien dat er iets aan het groeien is.

Ik ben blij als ik op 6 weken zit. Dan zit ik in ieder geval over het punt heen waar het de vorige keer misging.

hoi

hier een van 36 en ga voor waarschijnlijk voor de 5 de we hebben er dus al 4 maar met een tweeling er bij dus stel nog een keer een tweeling dan hebben we er 6 hihi ,iig is het welkom hoor!!ben nu aardig overtijd ik snap er niets van dit heb ik nooit eerder gehad bij de andere wist ik meteen dat het raak was ik heb nu flinke verschijnselen die bij de zwangerschap horen en al 3 negatieve testen 2 zelf predictor testen en een bij de dokter pff wachten duurd lang of niet damens.zijn er meer van deze leeftij en meerdere kindjes :lol:

Hoi anoniem,

Ik ben 31 en wij gaan voor de eerste.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Die onzekerheid en negatieve testen is maar niks :naughty:

Wat leuk zo’n huis vol met kids. Zit jullie tweeling ergens in het midden?

Ziet, hij heet Stijn en inderdaad zijn zn armpjes en beentjes heel dun, echt van die stokjes. Laat staan zn vingertjes en teentjes, net wurmpies hahaha.

Sproetje, ik ook niet echt hoor. Wel eens een luiertje verschoond als ik moet oppassen op mijn nichtje van nu ruim een jaar, maar dat deed en doet me niets hoor. Maar dit was zo ontzettend aandoenlijk, zo’n kleine man die zo afhankelijk van je is…ik smolt gewoon helemaal weg!

Dus ja…mn klokje is eindelijk gaan tikken, en hard ook! :mrgreen:

ah lief he :inlove:

welkom anoniempje trouwens :thumbup:

Ik vind het echt leuk om te lezen dat veel van de 30+ers zo’n beetje hetzelfde voelen als ik. Ik heb ook niet zo veel met baby’s. En nog steeds niet. Maar ik weet zeker dat een eigen kind anders is. We zijn er in ieder geval super blij mee!

Iev, stiekum wel een geruststelling he? Heb het ook hoor, dacht altijd dat ik zo vreemd was. En toen kwam ik hier op Kok terecht en kwam ik erachter dat ik eigenlijk wel vrij normaal ben…hihi, gelukkig! :mrgreen:

ik heb het nog steeds niet met baby’s van anderen hoor hihi

wel leuk en schattig, dat wel,

maar ik ben ook altijd wel weer blij ze gewoon aan hun papa en mama terug te geven :mrgreen:

Wow…5 kids…ik heb het al druk met 2 hahahahaha!!