30+

:lol: :lol: :lol:

Nou, ik hou jullie in de gaten :smiley:

Als ik uitga van de datum dat ik het vruchtje verloor en mijn cyclus van 31 dagen zou ik ongeveer 20 november mijn nod hebben. Duurt dus nog wel even :?

Bij mijn eerste mk verloor ik op maandag het vruchtje en ik had een week later op vrijdag (11 dagen later dus) alweer mijn ei. Na de tweede mk had ik 14 dagen na het verlies van het vruchtje weer een eisprong. Het kan ook zo zijn, dat je cyclus helemaal in de war is en het langer duurt voordat je een eisprong hebt.

Ik had mijn echo vrij snel erna… 4 dagen… dus toen kon ze in ieder geval zien dat er nog niks aan zat te komen. Was natuurlijk ook wel erg vroeg geweest (hoewel het dus wel voorkomt :wink: ).

Ik denk misschien komend weekend mijn ei, althans… daar ga ik qua klussen nog maar even vanuit. Alleen zullen we het schema nu misschien wat langer aan (moeten) houden. Ach, is niet heel vervelend :lol:

:lol:

moet zeggen dat ik daar eigenlijk ook bijna nooit moeite mee heb :oops: :mrgreen:

Het spelen gaat hier ook nog altijd met heel veel plezier :lol:

Gelukkig maar, anders zou het een lastig verhaal worden met dat kindjes maken :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga hier maar eens actie in de tent gooien. Moet de was nog ophangen en de vaatwasser uit- en inruimen.

Daarna in de slaapkamer lekker even tv kijken (die mogelijkheid hebben we sinds zondag, nadat we zaterdag bij Ikea waren :smiley: ) en wachten tot mijn mannetje thuiskomt. Dat duurt dan hooguit nog een uurtje :dance:

En dan morgenochtend proberen om om half acht op te staan, hihi!

Dan heb ik alweer een uurtje werken op zitten :wink:

Lekker koesen :-*

Oh voor je je afvraagt wat bedoelt ze nu weer :roll: Koesen is fries voor slapen :wink:

Nee wij houden het voorlopig alleen op klussen voor en na de periode.Een derde zit er voorlopig niet in helaas ivm financiele gebeuren na het afgelopen halfjaar.Een pil is ook geen optie want ik kan heeeeel slecht tegen die dingen :slight_smile:

Nou, ik moet zeggen dat ik ook blij ben dat ik niet meer aan de pil ben.

Voel me zonder veel beter. Dus we moeten nog maar even kijken hoe we dat gaan doen op het moment dat het niet de bedoeling is dat ik zwanger raak…

Maar voorlopig zijn we twee zwangerschappen en geen kindje verder.

En dan word ik er niet blij van als een collega aan me gaat vragen of ik zwanger ben en dan vervolgens dat voor mijn neus even met een tweede collega gaat zitten bespreken. Maarja, dat is het nadeel als je het dus niet vertelt dat je een miskraam hebt gehad :frowning:

Nee meis jakkes…ik heb het echt met je te doen…

Knap van je Sproetje dat je je mond kunt houden.

Ik zit af en toe al met die hele vroege van de vorige maand al in mijn maag. En dan denkik weer; wat moeten ze er hier mee. Houd lekker voor jezelf. Maar leuk is idd anders. succes.

Heh, ships Sproet, da’s niet leuk inderdaad. Moet zeggen dat ik het ook wel onbehoorlijk gedrag vind, om het met een andere collega erover te hebben terwijl je er notabene bij bent. :hug:

Ik ben afgelopen maandag op sollicitatiegesprek geweest bij een incassobureau/deurwaarderskantoor in Haarlem. Was een “gezellig” gesprek, maar ze zochten eigenlijk een fulltimer. Nou ja, omdat ik dat lichamelijk dus niet kan, zou ik dus inprincipe niet voor de baan in aanmerking komen :? . Maar ja, ze waren enorm enthousiast, dus ze gaan intern overleggen in hoeverre ze mij toch een baan kunnen aanbieden :slight_smile: . We gaan het zien… ik hoor het aan het eind van de week als het goed is.

Verder is mijn bloeddruk redelijk goed op het moment. Had ik 2 weken geleden nog een onderdruk van 95 en een bovendruk van rond de 145… vanmorgen was mijn bloeddruk 105/65 :eh: Hoe dat ineens komt :shifty: is mij een raadsel.

Klinkt leuk ICL, hopelijk kunnen ze er iets op verzinnen dat je toch bij hun kunt gaan werken. Valt het wel mee qua reistijd?

Het voelt nl. alsof Haarlem hier in NH ligt, maar het is toch alweer een stukje naar het zuiden natuurlijk :smiley:

Nou, jullie woorden doen me wel goed.

Vraag me alleen af hoe dat straks moet als we twee rondes (misschien) gaan overslaan.

Dan wil ik er volgens mij helemaal niks over horen :?

@Sproetje wrote:

Klinkt leuk ICL, hopelijk kunnen ze er iets op verzinnen dat je toch bij hun kunt gaan werken. Valt het wel mee qua reistijd?

Het voelt nl. alsof Haarlem hier in NH ligt, maar het is toch alweer een stukje naar het zuiden natuurlijk :smiley:

Nou, jullie woorden doen me wel goed.

Vraag me alleen af hoe dat straks moet als we twee rondes (misschien) gaan overslaan.

Dan wil ik er volgens mij helemaal niks over horen :?

Haarlem een stukje verder naar het zuiden en niet in NH? :think: :eh: Hebben we het nou beide over Haarlem als in de hoofdstad van Noord-Holland?

Meid, ik hoop dat je niet twee rondes hoeft over te slaan en dat je gewoon weer direct zwanger raakt (en het dan ook eens GOED gaat en je gewoon in juli 09 of augustus 09 een mooi gezond kindje op de wereld zet, of 2… want na een MK heb je volgens mij een grotere kans op een meerling :mrgreen: ) Gelukkig heb je een mannetje die het begrijpt dat je biologische klokt blijft doortikken en dat je geen eitje onbespoten :mrgreen: verloren wilt laten gaan :thumbup: .

Ha ha :lol:

Ik bedoelde eigenlijk dat je het noorden van NH hebt (waar ik dus woon) en het zuiden van NH en dat daar nog wel wat km’s tussen zit. En omdat ik bij jou de randstad zag staan, dacht ik dat het misschien wel een eindje reizen zou zijn :mrgreen:

Ojee, dat van die kans op meerlingen wist ik niet. Zit ik nou niet bepaald op te wachten eerlijk gezegd :oops:

Maargoed, ik ben er bijna uit hoe we de knoop moeten doorhakken :shifty:

Ik had het zelf na de 1e MK (waren er 2 de 2e keer) en bij mij in de straat woont iemand die direct na een MK weer zwanger was en die heeft ook een één-eiige tweeling gekregen.

Haarlem is voor mij goed te bereizen… althans, deze lokatie wel. Ben er (zonder files) in ongeveer 20 a 25 minuten… dus da’s goed te doen. :slight_smile:

Ik wacht het maar af… en als ik word aangenomen, heb ik meteen 2 kokkers als collega’s :mrgreen: .

Hoe ga je trouwens de knoop doorhakken?

He, da’s gezellig! :slight_smile:

Zoals ik er nu tegenaan kijk:

• deze ronde gewoon proberen en als het raak is de trouwdatum verzetten (zou dan precies rond die tijd zijn uitgerekend).

De optie op de locatie staat nog tot eind november…

• en als het niet raak is één ronde overslaan om niet in juli op 8 maanden te zitten. Vanaf januari er dan gewoon volop voor gaan en als het dan snel raak is loop ik met een dikke toeter en iedere maand die het langer duurt zal de toeter minder zijn…

Snap je 'm nog? :wink:

Nu alleen nog even met mijn vriend overleggen :lol:

Yup, ik snap 'm :thumbup:

Ik begin hier weer een partij last van mijn (.)(.) te krijgen… echt auw auw auw Zit weer tegen NOD aan en dan krijg je dat. :shifty: