30+

ik weet het niet,

wanneer moet je ongi worden?

Salliballi: Hmmm… :think: Of je bent rond je eisprong, of je bent al zwanger… En je bent 17 juni gestopt met de pil? Ben je daarna nog ongesteld geweest? Misschien volgende week eens een testje doen???

Ik ben 17 juni gestopt ja.

Daarna nog vd pil gewoon ongi geweest de 23e.

En toen werd ik 3 juli opnieuw ongesteld.

Heb nu geen slijmklodder meer gehad maar wel gevoelige tepeltoppen.

Ik heb echt geen idee wanneer de volgende ongi komt.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Sal :-*

@SalliBalli wrote:

Ik ben 17 juni gestopt ja.

Daarna nog vd pil gewoon ongi geweest de 23e.

En toen werd ik 3 juli opnieuw ongesteld.

Heb nu geen slijmklodder meer gehad maar wel gevoelige tepeltoppen.

Ik heb echt geen idee wanneer de volgende ongi komt.

Hoe is het met jullie?

Ik heb dat de cyclus hiervoor gehad, rond de eisprong en de avond nadag mijn mannetje en ik sex hadden gehad…

Ik voel al een week een zeurderige pijn in mijn buik.

Vrijdag begon het, maandag en dinsdag op het ergst en nu weer erg gevoelig…Kan dat zo lang van de eisprong zijn?

Innesteling misschien?

Zeker als er verder niks meer volgt, zou dat een optie zijn.

Dan wordt het volgende week misschien wel tijd voor een testje inderdaad :smiley:

Hier beroerd geslapen vannacht. Wakker geweest en vervelend gedroomd. Dus ik voel me nu niet echt topfit.

Nog twee daagjes en dan is het weer lekker weekend :dance:

Ingrid, misschien van de naderende eisprong.

Ik had het deze cyclus ook zo’n drie dagen. En vorige week maandag voelde ik duidelijke(re) steken (wat doordringender) en dat houd ik nu dan ook aan als de dag van de eisprong (klopte ook meer met mijn idee dat het zondag zover zou zijn).

Ik heb de eisprong zondag gehad. Duidelijke steken net als bij de vorige cyclus. Maar waarom die zeurende pijn dan meer dan een week aanhoud dat snap ik niet…Nou ja we wachten wel af…

Ja herkenbaar…dat had ik ook paar dagen terug van die flinke steken.

Vandaag heb ik al de hele tijd last van een opgeblazen buik.

Me broek gaat zelfs moeilijker dicht.

Het voelt echt alsof er een ongi aan gaat komen.

Heb voor de zekerheid maar een maandverbandje om.

:-*

Het is stil vanavond :mrgreen:

Ben nog steeds niet ongi en toch voelt het wel zo.

Ik voelde de hele tijd wat lopen…ga ik kijken is er niks :think:

Nog steeds opgeblazen buik en mega rare tepels er zit geen harde knopje op haha begrijpen jullie wat ik bedoel? Ziet er niet uit zo :shifty:

Heb ook maar een bannertje gemaakt en aangezien ik nog niet weet hoeveel dagen er tussen zit heb ik het maar op de 28 dagen standaard gehouden…ben benieuwd of het zo idd gaat lopen.

ik loop ook al een paar dagen met een zeurderige druk in mijn onderbuik

en ik vroeg net in het juli topic ook al of het een paar dagen van je ei ook nog zo kan zijn

we wachten maar gewoon af…

wel spannend, het voelt echt opgeblazen.

(maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat mijn lijf me ook weleens voor de gek kan houden)

ik vind het wel een vervelend gevoel eigenlijk,

kan me dat van mijn vorige zwangerschap of de periode zonder pil ervoor niet herinneren.

ik vind het een soort bandenpijn, wat ik aan het eind van mijn zwangerschap had… :think:

volgens alle metingen zou ik pas zondag mijn ei moeten hebben

maar volgens mij heb ik hem eerder gekregen dan

Vandaag de uitwendige echo gehad om te kijken of er een cyste op mijn eierstok zit. Gelukkig goed nieuws, geen afwijkingen aan mn baarmoeder en eierstokken te vinden!

Echt super fijn om die bevestiging te hebben. Hopelijk komt er wel iets uit de bloedtest, want zou wel graag verklaard willen hebben waar mijn buik- en lage onderrugpijn, zweverigheid en misselijkheid vandaan komen. De pijnen nemen wel wat af, maar de misselijkheid en zweverigheid worden met de dag erger. Gelukkig over 9 dagen mijn NOD al, hopelijk gaat het volgende ronde veel beter (en is het raak!) :mrgreen:

en je zou niet gewoon zwanger kunnen zijn? :smiley:

111, wanneer verwacht je de uitslag van de bloedtest?

Lekker om even die bevestiging te krijgen dat er niets raars aan de hand is van binnen :smiley:

Ziet, ik lees het wel meer van die bandenpijn… maar hoe voelt dat ongeveer dan :think:

Toen ik net wist dat ik zwanger was, voelde ik eigenlijk niks. Behalve van die lichte steekjes steeds.

Sal, wel spannend met die cyclus van jou :wink:

En vanavond is vriendlief een avondje weg, dus dan ben ik vast wel op kok te vinden. Hoewel er na de verhuizing nog genoeg te doen valt :?

bandenpijn voelt als menstruatiepijn,

als lucht in je buik als je hard wandelt,

zo’n opgeblazen zeurderig gevoel, zodat je je buik niet kunt inhouden.

heb het nu trouwens nog, vanmorgen leek het minder te zijn… :think:

Ziet, op 7 juli voor het laatst getest maar nog altijd negatief gebleven dus ik denk het niet.

Maar: ik denk dat ik vandaag een innestellingsbloedinkje heb gehad!!! Vanmiddag na het plassen had ik bij het afvegen een heel klein beetje lichtroze. Tampon ingedaan en daar zat ook ietsje op maar daarna was het over. Heb ook lichte krampjes in mn onderbuik. Nu heb ik dus al 6 weken last van mn onderbuik, maar het waren geen krampjes. En ik ben echt heel erg (kots)misselijk, heb echt het idee dat ik constant moet spugen. De afgelopen weken was ik wel misselijk, soms ook wel erg, maar niet zodanig dat ik het gevoel had dat ik wel kon gaan spugen.

Nog 8 dagen tot mn NOD, ik ben heel benieuwd - maar ga er stiekum al helemaal vanuit dat-ie uitblijft. Spannend!

Sproetje, volgens de arts zo’n 4 werkdagen, dus na woensdag. Misschien ijzer tekort?

spannend joh!

het klinkt inderdaad zwanger!

ben benieuwd!

Ja he? :mrgreen:

Voel me ook zo zeker! Hahaha, zal wel een hele grote teleurstelling worden als ik toch ongi wordt eind volgende week. Ik ga er zo vanuit dat het een positieve test wordt. Gek joh!

Heb ook zo’n heel gelukzalig gevoel, alsof ik de hele wereld aankan. Heel bijzonder op dit moment aangezien het privé allemaal niet zo lekker gaat.

mn papsie is ongeneeslijk ziek verklaart, heeft zo’n 2,5 week geleden gehoord dat hij darmkanker heeft en misschien zelfs ook nog longkanker. Prognose: max 6 maanden

(shit, dat is naar nieuws zeg! :o

dan zou dit nieuws weleens heel mooi kunnen uitkomen!)

:hug:

Zal ik het nog sterker vertellen?

…ALS he, ALS ik idd zwanger blijk te zijn en dat van vandaag een innestelling was, dan ben ik eind maart - begin april uitgerekend…Mijn papsie is jarig op 4 april…Zou het echt zoiets bijzonders vinden als het zo mag zijn dat mijn beebje op die dag geboren zou worden…

Maar nu draaf ik ECHT teveel door, whahaaha

111, wat spannend allemaal dan he.

Helemaal als het qua datum dan zo mooi uit zou komen.

Ziet, ik kan helaas mijn buik wel vaker niet inhouden vanwege opgehoopte (o.a. :oops: ) lucht. Ik heb nl. een spastische darm. Dus dan wordt het lastig herkennen.

Maargoed, gisteren inderdaad een dag best last van mijn darmen gehad en vandaag voel ik niets. Dus nog een week geduld… dan is mijn nod.

Ingrid, ik las dat je op vakantie gaat.

Veel plezier 8)