Jaimy, ook hier nogmaals van harte!
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn :inlove:
Salli, bij jou ook al hartstikke spannend zo aan je banner te zien.
Heb jij al testplannen??
Jaimy, ook hier van harte!
Salli, jij maakt het ook spannend zeg. Ik voor je!
Jaimy! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Salli: geen ongi is een behoorlijke aanwijzing voor zwangerschap… Ik duim voor je. :thumbup: :thumbdown: Laat ons snel weten als je getest hebt!
hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum ( sinds gisteren ) en ik zag dat jullie allemaal bezig zijn voor een mooi wondertje en 30+.
Ik wilde me graag hier aansluiten om gezellig mee te kletsen.
Ik ben 34 en we zijn bezig voor een 3de spruitje.
groetjes alexandra
haai alexandra, welkom hier!
jaimy: wow, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Welkom Alexandra!
Gezellig dat je bij ons mee komt kletsen.
Hoever zit je nu in je cyclus?
Ziet, gezellig om jou ook weer te zien
Alles goed?
ja hoor, alles goed!
(heb alleen weer dezelfde vage klachten als vorige maand :wall: )
hay sproetje en Ziet
dank jullie voor t welkom
Ik ben gister en vandaag heel ff ongi ( als t dat was ) geweest.
Dus ik heb mijn banner weer opnieuw aan t begin van een nieuwe cyclus gezet.
Het vreemde blijft dat mijn officiele NOD pas 28 aug zou zijn en ik blijf misselijjk vooral savonds en dan heb ik ook een gloeiend hoofd.
Voel me niet echt lekker zeg maar.
Ik neem aan dat deze rare ongi komt omdat dit de eerste was zonder pil.
En verder hoop ik maar dat ik niet ziek ga worden ;)…
wel vreemd dat je al zo snel ongi wordt…
Alexandra, welkom hier en zo te horen maak je het al heel erg spannend
Iev: prachtige foto’s zeg. Jullie stralen echt!! En top dat je het nu dus net op tijd goed geregeld hebt
Jaimy: GEFELICITEERD!!! Dat heb je ff snel gedaan zeg! :-*
Hoe was de bruiloft? Halfweg is een mooie lokatie om te trouwen… heb het zelf ruim 8 jaar geleden ook gedaan en wij hadden ons feest in Zwanenburg bij Hotel Zwanenburg.
hallo
ICL dank je voor t welkom.
Vind t heel vervelend voor je dat je weer een mk gehad hebt, ik ga heel hard voor je dat de onderzoeken goed gaan.
Spannend idd , maar ik snap er dus niks van, nu weer wat bloedverlies, toch maar ff een test gedaan en nega, dus ik ben echt niet zwanger en dus echt ongi.
Ziet ja raar idd maar ik heb op google gezocht en t blijkt dat t wel vaker voorkomt als je gestopt bent met de pil.
Ik heb t de vorige keren niet meegemaakt trouwens, toen had ik echt nergens last van.
Dit is ook pas mijn eerste ongi zonder pil dus t zal er wel bijhoren, al zit ik er wel aan te denken om volgende week even langs de ha te gaan gewoon voor de zekerheid dat er niks anders aan de hand is.
groetjes
Hoi Tijgetjuh, ook namens mij welkom!
Leuk dat je mee doet!
als eerste tijgertjuh Welkom bij de 30+ers!!!
Sproetje ga je vandaag testen?? zo ja spannend!!!
Hier alles helemaal toppie!!!
Ik ( nou eigenlijk mijn hubbie en ik) hebben de nacht voor de test zeer slecht geslapen. Vanaf 4,00 alle minuten bijna op de klok gezien!!!
Om 6.00 vroeg ik aan mannetje of hij nog wilde slapen en toen het andwoord nee was ben ik meteen gaan testen. Weer spannend met zijn 2tjes liggen wachten op het resultaat en wauw!! positief!!!
We hebben een geweldig leuke dag gehda met de bruiloft en savond was ik hhelemaal op… met een slechte nachtm drukke dag en feest en pas om 2,30 in bed toch best zwaar. Volgens mij heeft mijn lichaan beetje last om bij te komen en ben nu nog moe…
ICL, Gemeentehuisje van Halfweg is inderdaad heeeel erg gaaf!! Zij hebben feest gegeven in het gemaal…
Vandaag moet/ga ik het wegens omstandigheden op het werk vertellen op mijn werk. Ben benieuwd…
Salliballo, hoe gaat het eigenlijk met jou…
Waarom moet je het gaan vertellen op je werk Jaimy? Wat doe je dan voor werk?
Sproetje… wij zijn niet nieuwsgierig hoor :liar: … Heb je al getest?
He meiden,
Jaimy, dat is wel vroeg inderdaad dat je het op je werk moet/gaat vertellen.
Hier grote hilariteit gisteren. Ik lees altijd dat hier geschreven wordt dat jullie je (.)(.) voelen en dan denk ik steeds, het zal wel. Zelf nooit last van (gehad). Dus geen idee wat ik me er bij moet voorstellen. Maar sinds gisteren heb ik het idee dat ze wat voller/zwaarder zijn.
Van vriendlief geen respons. Dus ik: ja, maar vóel dan… ha, ha.
Kortom, ik voel het wel, hij niet en het zit misschien wel gewoon tussen mijn oren. Voelt ergens alsof ik ongi ga worden, maar aan de andere kant had ik vanmorgen opeens weer flink wat slijm :think:
Ik weet het dus echt niet.
Als ik ga testen, wordt dat waarschijnlijk woensdag.
Mijn vriend stelde zaterdag voor, maar dat vind ik echt veel te lang duren.
Hm, beetje lang verhaal geworden… :oops:
spannend sproetje,
duimen :thumbup: :thumbup:
groet zomervlinder
Ha Ha Jaimy! Dat is lachen, zo ongeveer is het testen bij ons ook gegaan…
Na een zeer onrustige nacht, kon ik ook om een uurtje of zes niet meer wachten (moest ook nodig plassen en wilde graag m’n ochtendurine gebruiken voor de test). En S zei: OK, doe die test maar. Dus ik plassen in een potje, potje mee naar de slaapkamer, test erin gehangen, S tellen hoe lang, test eruit en plat neergelegd. Zegt S: ‘Ik heb liever dat je die urine wegzet. Ik vind dat niks, zo’n potje.’ Dus ik naar de badkamer en die urine weggooien. :roll: Was het dus een smoes van hem om me de kamer uit te krijgen! Hij had ondertussen stiekem gespiekt of er al een uitslag bekend was! En die was er!!! Ik geloofde het zelf pas toen hij me liet kijken. :lol:
Hoi meiden :-
Hier nog steeds niks en ook geen klachten.
Ik vermoed wel dat me lichaam bezig is te herstellen vd pil.
Als ik het zaterdag nog niet ben ga ik testen.
Groetjes van mij :-
Nou, Iev… dat is ook een mooie!
Tja, ik vroeg tussen neus en lippen door aan mijn vriend of ik zonder hem mocht testen, toen hij de krant aan het lezen was (heel gemeen van mij :lol:) Dus toen mompelde hij ja.
Ik zei weet je het zeker? Wat? Oh dat, nee natuurlijk niet.
Hihi, bijna gelukt!
Maargoed, hij wil dus tot zaterdag wachten en dat doe ik echt niet.
Dus of hij mag meekijken of ik doe het alsnog alleen…
hay hay
111 en Jaimy dank jullie voor t welkom
En Jaimy gefeliciteerd met je zwangerschap, niet al teveel kwaaltjes hoop ik voor je.
Lekker van genieten.
Sproetje voor jou nog 2 spannende dagen dus, ik ga voor je duimen hoor.
Hoe is het met de rest ??
Hier is t weer gedaan met de ongi, 3 dagen alleen smorgens bloed gehad en voor de rest niks meer…
Zo wil ik altijd wel ongi worden ( uh als ik weer zwanger ben geweest dan he hahaha )
groetjes