Ik heb in de badkamer de teststaaf in een kopje gehouden en na 5 seconde wilde ik mijn vinger opde uitslag leggen omdat we 1 minuut moesten wachten. Toen ik mijn vinger er op legde dacht ik al de uitsalg gezien te hebben!!! zo snel ga hij het aan. Ben naast mannetje gaan liggen en hebben samen gewacht!! precies hetzelfde eigenlijk als de eerste keer!!! erg bijzonder…
Spannnend het wachten sproetje, nog geen duiveltjes te zien?? Kan me voorstellen dat zaterdag wel erg lang wachten wordt. De kwaaltjes zijn ook erg erg lastig te herkennen. Je weet op een gegeven moment niet meer wat nou echt is en wat je denkt te voelen omdat je het graag wil.
Ik heb ook veel slijmachtige afscheiding gehad. Volgens mij is dat van je baarmoeder en kan het te maken hebben met een eitje die ingenesteld is…
De rede waarom ik het nu al op mijn werk verteld heeft komt door het volgende.
Heb 2 bazen die door oneerlijk tegen elkaar te zijn, het vertrouwen in elkaar hebben verloren de zaak gaan splitsen. Het meeste personeel gaat met de jongste baas mee naar nieuwe locatie. we worden overgenomen met hetzelfde contract. Alhoewel ik een vast contract het sinds een half jaar voelde het helemaal niet goed om mijn mond te houden. Het woord eerlijk en vertrouwen komt iedere dag een paar keer voorbij dat ik echt niet mijn mond kon houden en het pas als we verhuisd zijn het ga vertellen, Mijn baas was erg blij dat ik het nu al verteld heeft en maakt er ( gelukkig) geen probleem van. Prive is belangrijker!! je zou denken waar maak je je druk om maar toen ik zwanger was van Jaimy en het op mijn werk vertelde werd mijn vaste contract die mij was aangezegd maar nog niet op papier stond omgezet in half jaar contract.Ik zag dus mijn geest weer dwalen zoals jullie misschien kunnen voorstellen.
ik ben blij dat ik het verteld heb en me nergens druk om hoef te maken. De rest van de collega’s krijgt het pas over een tijdje te horen maar de belangrijkste weet het!!!
Tijgertjuh, dat is niet vervelend inderdaad, drie daagjes en klaar :mrgreen:
Voordat ik aan de pil ging, was ik altijd behoorlijk heftig ongesteld. Daar was ik dus wel even bang voor, maar na 15 jaar pilgebruik is dat gelukkig niet teruggekomen. Eigenlijk net als tijdens de pil.
Alleen dan niet zo precies op de klok
Jaimy, lekker dat je je nergens druk om hoeft te maken op je werk.
Hier nog geen :twisted: :twisted:
Wel een beetje ongi-achtige krampen vanochtend, dus het kan nog alle kanten op. Inmiddels wil mijn vriend morgenochtend testen :dance: