30+

Ik ben er zaterdag toevallig te vinden voor zand2008, maar verder kom ik er eigenlijk nooit. Woon in Noord-Holland, dichtbij de kust.

Sproetje, erg joh, die dromen! Maar ook wel weer hilarisch achteraf :mrgreen:

Weet je, volgens mij maakt het helemaal niet uit hoe je eruit ziet op DE dag want je mannetje vindt je zowieso toch de mooiste ter wereld. En de hele sfeer van de dag zelf maakt al dat je mooi bent, al is een mooie jurk natuurlijk wel helemaal top!

He he, nuchter he? Maar ik heb makkelijk kletsen meid, heb het nog niet meegemaakt dus ken ook alle spanning niet. Kan het me hoogstens voorstellen :wink:

Jaimy, erg spannend hoor! Waarom denk je dat het positief wordt? Ik ga voor je duimen joh!

Ja joh, ik moest ook wel lachen toen ik vanmorgen wakker werd :lol:

Verder heb ik hier op kok eens zitten terugbladeren over symptomen enzo. Maarja, het zegt allemaal niks helaas.

En met een positieve test en een paar dagen later een negatieve was ik de vorige keer ook niet erg geholpen.

Eerst dus maar eens wat dagen over tijd zien te raken.

Maar waarom gaan die dagen toch opeens zo langzaam :think: :mrgreen:

@Sproetje wrote:

Maar waarom gaan die dagen toch opeens zo langzaam :think: :mrgreen:

…om ons die aan een nieuwe ronde zijn begonnen lekker lang de tijd te geven om zwanger te raken tijdens onze ovudagen! :mrgreen:

Ha ha! Leuk hoor Sproetje, die voorbereidingen op de bruiloft. Nog even terugkomende op een oude vraag van jou: zwanger tijdens de bruiloft of niet… Ik was dus 5 weken zwanger en dat ging allemaal prima. Maar ik ben nu 7 weken en merk al een klein buikje. Denk dat mijn strakke trouwjurk nu al een probleem zou worden. Dus onze planning was werkelijk PERFECT!

En wij hebben uiteindelijk gedanst op ‘Heelal van jouw hart’ uit ‘Turks Fruit’. Is werkelijk een prachtig liedje en danst heel makkelijk (schuifelen met z’n tweetjes). En omdat het eindelijk een momentje met z’n tweeen was zo midden in de drukte, liet ik ook even een paar Maxima-traantjes lopen. Dus dat vonden de gasten ook weer prachtig!

En hier zijn dan een paar foto’s. Nog niet die van de officiele fotograaf, maar wel leuk om jullie een kijkje te laten nemen in mijn bruiloftsdag.

Hier ook nog een leuke quote na wat surfen op websites over zwangerschap in Dubai. Ook wat dat betreft hebben we het weer perfect gepland! Anders zouden we nog echt problemen kunnen krijgen…

Unmarried and pregnant in Dubai:If you’re in this position, you’ll be in a bit of trouble. There are many cases of unmarried mothers in Dubai ending up in jail (with their baby) after delivery, followed by deportation on completion of their sentence. Rather than end up in that situation, you can either leave the country and go to your home country, or get married. Government hospitals in Dubai will probably give you a hard time if you go for maternity care without a marriage certificate and possibly notify the police. You’ll definitely have a problem if you try and give birth while still unmarried.

:o Iev!! wat zag je er préchtig uit zeg!!! en wat een lokatie joh! zo zou (zelfs) ik ook wel willen trouwen !! schitterend!

whoooo wat een mooie foto’s!! jullie zien er super uit.

wat betreft je zwangerschap en je jurk heb je inderdaad mazzel gehad. Beetje lullig als ie niet meer past :oops:

Sproetje,

we hebben de bruiloft in halfweg ( naast Adam)

Als je nu al zo over je jurk ed aan het dromen bent dan wordt het nog wat als het straks dichterbij komt!! heb ik ook last van gehad. Mijn mannetje ook die heeft zelfs gedroomd dat ie in een rode mallot aan kwam lopen… hihi

Wat betreft mijn voorgevoel komt dat inderdaad door mijn eerste zwangerschap. Mijn borsten werden toen ook meteen ( voor het testen) gevoeliger en groter, OOk dit is volgens mij nu weer het geval. Als ik op mijn buik lig ( zo slaap ik altijd) voelt het door mijn borsten nu al anders dan voorheen. ik ging van de week bijna kokken omdat ik naast iets stond dat ineens vreselijk stonk. ook ben ik sinds mijn eerste zwangerschap een emotionele muts georden. Op mkijn werk zijn sinds maandag nogal heftige ontwikkelingen gaande en in zat gewoon te janken, echt te belachelijk voor woorden.

Als ik niet zwanger ben ga ik straks echt nog aan mezelf twijffelen… :o

OOk denken we ( zei manlief) dat er bobbeltjes op tepelhof komen die er niet waren… mmmmm best een hoop als ik het zo lees.

Moet er op verzoek ook mijn ( niet zo gezellige )humeur bij zetten.

Nog 2 nachtjes wachten.,…

momenteel is de eerste novemberstopper aan het bevallen! :mrgreen:

spannend! :smiley:

ik ben nummer 9 in rij van zwangere novemberstoppers. nog 4 dames te gaan die nog aan het proberen zijn.

@sabine2 wrote:

momenteel is de eerste novemberstopper aan het bevallen! :mrgreen:

spannend! :smiley:

ik ben nummer 9 in rij van zwangere novemberstoppers. nog 4 dames te gaan die nog aan het proberen zijn.

ehhh heb ik iets gemist of zit je msschien in een verkeerd topic???

nee hoor! er zijn ook stopper topics. daar zit ik dus ook bij. en dit forum en de maart mama,s. (ben eind maart uit gerekend)

wilde alleen maar aan geven dat ik het leuk vond dat in mijn stoppers topic al de eerste mama ligt te bevallen :mrgreen:

nau dan heb ik je berichtje hier bij de 30+ ff gemist denk ,sorry!!

geeft niks, ik reageer ook niet zo heel vaak. :wink:

ahhh begin al aan mezelf te twijffelen… :oops:

Iev, wat zijn jullie een prachtig paar! En ook een schitterende locatie zo te zien!

Sjonge zeg, da’s inderdaad een goeie timing. Enig idee waarom daar in Dubai zo zwaar aan wordt getild?

Jaimy, dat kan bijna niet anders dan een positieve test straks! Spannend hoor!

Jaimy, dat klinkt erg hoopvol inderdaad.

Wanneer ga je er een testje tegenaan gooien??? :smiley:

Iev, wat een mooie foto’s!!

En een supertiming inderdaad :inlove:

Vannacht niks geks gedroomd hier hoor.

Alleen dat ik heel nodig naar de wc moest en dat was ook gewoon zo :mrgreen:

sproetje we gaan morgenochhtend testen. we moeten om 7.30 de deur uit ivm de bruiloft dus zit ik vroeg op de wc!!!

weer erg spannend dus.

laat morgenochtend wel ff een berichtje achter met de uitslag

Oooooh… dat is inderdaad wel erg spannend.

Zo vroeg ben ik er nog niet, maar ik ga zeker gelijk kijken morgenochtend.

En dat je maar met een brede glimlach op de bruiloft rond mag lopen :dance:

whaaaaaaaa ik ben zwanger!!!

joepieeee!

van harte gefeliciteerd meid! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi meiden :-

IEV mooie foto’s zeg!

Jaimy gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier nog niks bijzonders geen ongi geen klachten niks…

Groetjes van mij :-