zo kort? wat heerlijk!
bij mij heeft ie echt heel lang geduurd dit keer… begon zondag met bruin bloed en het eindigde ook pas weer zondag :?
Ziet, het verbaast mij ook want tijdens pilgebruik kon ik er ook zo een week over doen. Verloor dan ook stukjes, maar sinds ik met de pil ben gestopt heb ik dat dus niet meer. Heb er ook veel minder last van (weinig krampen en minder hoofdpijn) dan tijdens de pil. Gek he?
Vraag me wel af of een ongi van max anderhalve dag normaal kan zijn hoor, vind het zelf wel erg kort eigenlijk. Heb al even gezocht op internet of ik er iets over kon vinden, maar helaas. Word ik dus ook niet wijzer van.
misschien even vragen bij de huisarts?
ik zou het ook niet weten.
ik heb wel meer last van migraine nu ik gestopt ben met de pil,
maar dat had ik wel verwacht, was de vorige keer ook zo.
Hoi meiden.
Iev, welkom terug!
Ik ben uiteraard erg nieuwsgierig naar de foto’s.
En wat lekker dat je lichamelijk nergens last van hebt :dance:
111, wel raar inderdaad zo’n korte cyclus.
Maar als het geen kwaad kan… :mrgreen:
Hier een druk weekend achter de rug en dat geldt t/m volgend weekend.
Ik zit in de organisatie van een toernooitje en dat duurt tot en met zondag. Van mij mag het dus wel stoppen met regenen :evil:
Verder weinig te melden. Veel afleiding, en dat komt zo met de wachtdagen wel erg goed uit
Sproet, je bedoelt waarschijnlijk een korte menstruatie ipv cyclus. Want mijn cyclus is redelijk normaal en niet echt kort :mrgreen:
Wat voor toernooitje doe je dan? Wel een leuke afleiding inderdaad.
Ik mag volgende week weer aan de slag bij mn baas. Heb ik ook wel weer zin in hoor, ben lang genoeg thuis geweest nu.
:think: …eeh, ja inderdaad.
Menstruatie ipv cyclus.
Ik organiseer een tennistoernooi bij onze vereniging.
En ik ben dus NIET blij met dit weer… :x
Nog zes berichtjes en ik ben baby-af :lol: :lol:
Hoe is het bij jullie??
Oh, daar help ik je wel effe bij Sproet! :mrgreen:
Hier is alles prima, laatste weekje vrij. Ben er ook wel weer aan toe om te gaan werken hoor, ben lang genoeg vrij geweest nu.
Nog spannende dingen gedaan dit weekend of leuke plannen voor het komende?
We hebben zaterdag een uitje :dance:
We gaan naar Zand2008 in Almere, incl. bbq-arrangement
Hopelijk hebben we dus een beetje knap weer 8)
En vanaf maandag weer twee keer in de week trainen.
Vanaf oktober komen daar dan ook nog eens de wedstrijden bij.
Dus hoe dan ook blijf ik wel een druk baasje geloof ik :eh:
Klinkt leuk, die BBQ. Wat voor event is dat dan? Heb er nog nooit van gehoord. :oops:
Lekker joh, trainen.
Matthijs en ik hebben ons opgegeven voor stijldansen. In juni een proeflesje gevolgd en gelukkig was Matthijs erg enthousiast en hebben we ons dus aangemeld. Ik kan al dansen, heb het 8 jaar gedaan maar dat is al weer even geleden dus we beginnen gewoon lekker bij de eerste-jaars :mrgreen:
Op vrijdag 19 september hebben we de eerste les. Zaterdag hebben we schoenen voor Matthijs gekocht en die staan nu mooi te pronken in de tuinkamer op tafel :mrgreen:. Mijn schoenen komen over een week of anderhalf, moesten worden besteld en worden nagestuurd thuis.
We hebben er al veel zin in, lekker om weer wat te doen aan sport.
Ha ha, ik ben daar dus echt geen type voor.
En nu denkt mijn schoonmoeder dat ik even tien lessen ga nemen om een openingsdans te kunnen doen
Brrrr.
Het is een event met wat optredens (o.a. ilse de lange en guus meeuwis) en standjes enzo. Als je op tijd komt (en heel lang in de rij wilt staan waarschijnlijk) kun je ook een gratis knipbeurt van een Team kapper krijgen en dat soort dingetjes.
Het wordt ook gesponsord door de keurslager, vandaar de bbq
http://www.zandalmere.nl
Oh, oke. Klinkt erg leuk inderdaad!
Hahaha, nou, ik verdenk Matthijs er ook wel een beetje van dit met voorbedachte rade te doen hoor…Vooral omdat hij niet wil dat iemand er iets van weet, hoewel hij zaterdag wel zijn vader en ICL heeft ingelicht. Ik wacht maar af en ga ondertussen lekker genieten van het samen dansen, want ik heb het echt wel gemist merk ik nu.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe mensen zich helemaal kunnen uitleven met het dansen. Maarja, ik sla nog even over.
Wil wel lekker swingen op de bruiloft hoor, maar niet op stijldansmuziek.
Maarreh… kunnen we binnenkort een trouwtopic openen?!
Met Iev als verse newly-wed :lol:
Wij zijn nu met onze gastenlijst bezig… wordt al schrappen voor de ceremonie.
We moeten het aantal terugbrengen tot 50 man :?
Pfoe, dat zal niet meevallen denk ik… Je zet tenslotte niet zomaar mensen op de gastenlijst, dus als je dan ook nog daaruit moet gaan selecteren is dat zeker niet makkelijk.
Hebben jullie verder al een locatie en draaiboek gemaakt over hoe het allemaal moet gaan lopen? Ik weet van mijn zus dat zij eerst foto’s hebben gemaakt en daarna pas officieel zijn getrouwd ivm het licht.
Ja, wij willen ook eerst foto’s maken.
Ook omdat ik niet wil dat onze daggasten zichzelf in die tijd maar wat moeten zien te vermaken. Dus wij gaan foto’s maken, dan ceremonie en champagne/taart. Dan op de tweede locatie eten en feest (en hotelsuite).
In grote lijnen weten we dus wel hoe het eruit moet komen te zien.
Maar hoe laat ik moet opstaan om er een beetje knap uit te zien enzo, geen idee :inlove:
Gaaf man! En heb je al een idee over jullie kleding, kleur jurk etc?
Ik was er vandoor… :oops:
Mijn jurk, die wil ik wel (gebroken) wit. In ieder geval niet met dunne bandjes of iets asymetrisch. Strapless twijfel ik over. Niet dat ik zoveel heb, maar ik vind het niet mooi als je borsten er zo ingepropt zitten. Zag het laatst op een foto en ze zaten ook nog eens giga scheef. Nou, dat wil ik dus niet. Maar wat wel… :think: misschien een halter.
Binnenkort maar eens wat verder orienteren…
Ik kan van iemand schoenen overnemen. Ik heb ze nu thuis staan, maar moet er nog even een stukje op proeflopen
Dus al met al wordt er wel aan gewerkt…
leuk al die trouwvoorbereidingen!!! als ik dit zo lees moet ik meteen aan onze eigen voorbereidingen denken. Waren in Juni 3 jaar getrouwd!!!
Mijn vriendinnetje gaat vrijdag trouwen!! helemaal zin in.
Veel plezier in Amere klinkt errug leuk
Hier wordt het nu echt spannend. Denk dat het best eens een positieve test zou kunnen worden vrijdag…
Oh Jaimy, wat spannend
En waarom denk je dat.
Voel je dingen die je herkent van je vorige zwangerschap?
En wat voel je dan???
Ik voel zelf weer van die steekjes in mijn zij, maar ik weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet. Dat is nl. ook het enige.
Heb je die bruiloft in de regio?
Leuk hoor!
Hier beginnen de nachtmerries af en toe al.
Tijdje terug droomde ik dat mijn haar niet gedaan was en dat ik mijn gewone schoenen onder mijn jurk aan had (die zo kort was dat ze er echt onderuit staken, zwarte nota bene) en vannacht had ik een jurk aan die mijn vriend afschuwelijk vond (met rode laarsen eronder)… :roll:
wie komen er nog meer uit almere eigenlijk?Ik wel namelijk :)EIlandenbuurt.