Hallo Sproetje,
We zijn er eigenlijk nu pas mee begonnen dus buiten de vruchtbare periode. De eerste telling zal dus pas vanaf de volgende menstruatie lopen. Deze kan ik namelijk niet meer mee tellen.
Stiefzoon is inmiddels 13 dus er gaat een aardig verschil in leeftijd tussen zitten.
hello kitty :mrgreen: welkom hier!
leuk dat jullie ervoor gaan!
Hi Kitty, leuk dat je meedoet!
hi kitty
Welkom!!!
Hopelijk wordt je snel zwanger
HELLO Kitty, welkom bij dit gezellige kluppie!
Welkom Kitty :-*
welkom kitty,
inderdaad hopen op snel positief resultaat.
zomervlinder
Bedankt! We wachten het geduldig af en zien wel wat de toekomst ons brengt. We gaan er in elk geval voor.
En ik moet nog eventjes in komen wat jullie verhalen betreft maar dat gaat vanzelf wel komen.
Hihi, met het kletstempo hier ben je in een weekje wel op de hoogte!
En anders gewoon vragen, dan wordt het vanzelf nog wel een keertje uitgelegd oid. De groep is groot, dus dat zal niemand je kwalijk nemen (misschien zijn ze je zelfs wel dankbaar, want het is erg veel om te weten!) :mrgreen:
Nou, dan zou het handig zijn als iedereen zich nog een keertje voorstelt
OK: ik ben Mariska, 32 jaar en we gaan voor onze eerste. Sinds 25 mei gestopt met de pil na 18 jaar, zit nu in mn derde ronde. :mrgreen:
Oh ja, ICL is mijn schoonzus - dat zal je wel duidelijk zijn/worden, maar altijd handig om alvast te weten :mrgreen:
Hahaha…
Ik ben dus ICL (de schoonzus van 111 ), 36 en wij gaan voor ons 2e kindje. De eerste heet Nynke en is inmiddels ruim 6 1/2.
ik ben Ziet, 34 en we gaan ook voor ons 2e kindje. Tygo is bijna jarig, die wordt volgende maand 3 :dance:
Ik ben Salina 33 jaar en ga voor de eerste :-*
ik ben Yvonne, 32 dochter Jaimy is 2 jaar 4mnd. In juni spiraaltje laten verwijderen en eind juli eerste ongi. Nu aan het wachten na 1e ronde klussen. ( bij 1e was ik in 1 maand zwanger)
vind het ook wel ff lekker dat iedereen zich nog een keer voorsteld!!! :oops:
Nou, dan zal ik dat ook even doen
Wij gaan voor de eerste en ik ben 31 jaar.
Het was tot onze verbazing gelijk raak, maar dat ging na 5,5 week alsnog mis helaas. Nu in de tweede ronde daarna. Over twee weken is mijn nod.
En… volgend jaar zomer gaan we trouwen :inlove:
Heey bedankt voor het voorstellen. Geweldig om te lezen dat er meer dertigers zijn die voor hun eerste kindje gaan.
En Sproetje: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Gaat vast een dag worden om nooit meer te vergeten.
Ik ben dus 33 en ga voor mijn eerste zwangerschap. Erg spannend allemaal, maar aangezien we ook al van velen weten dat het soms ook lang kan duren focussen we er ons niet al teveel op. Er loopt hier wel een 13 jarige stiefzoon in huis rond. Misschien dat dit ook wel scheelt.
Dank je. We zijn zo langzaam aan een beetje bezig met de planning.
Net verhuisd, dus tot die tijd volop bezig daarmee.
Maar dit weekend hebben we een tweede afspraak op onze (waarschijnlijke :mrgreen: ) locatie. Zo begint al een klein beetje echter te worden. Zit er alleen een beetje mee of we een paar rondes gaan overslaan om te voorkomen dat ik er dadelijk met een dikke buik sta.
Maar op dit moment probeer ik dat maar een beetje van me af te zetten, anders ligt er nu zo’n druk op.
hoi kitty,
ik ben angelique en ben 29 jaar.
Wij gaan voor ons 1e kindje.
Ben 3 jaar en 3 maanden getrouwd.
Helaas een hele wisselende cyclus 65-35- en nu derde ronde!!
groeten
Wat een lekkere gezellige grote groep zo dames! Leuk!
Iemand nog iets bijzonders meegemaakt vandaag?
Ik heb weer een sessie bij de acupuncturist ondergaan vanmiddag. Ging iets anders als anders, dit keer zijn er op de naaldjes in mn buik en rug stroom gezet. Gelukkig ben ik vrij nog deze week en volgende week, want het heeft behoorlijk weerslag in mn nek dus ik kan niet al te veel meer doen nu. Heb verder het idee dat ik vannacht mn ei heb gehad, sinds gisteravond erge steken in mn onderbuik rechts en pijn in mn onderrug. Vanochtend ook nog, maar vanmiddag was het over. Dus waarschijnlijk pas over 14 dagen een evt ongi, en niet volgende week zoals mn banner aangeeft. Wordt dan dus een cyclus van rond de 40 dagen…pfff…