30+

zeg sproetje hoe is he eigenlijk met jullie trouwplannen???

@Jaimy wrote:

Zeg ICL en 111 weet niet of ik heb iets iets gemist heb maar jullie zijn familie??

Yup, 111 is de partner van mijn broertje!

Dan zou het inderdaad leuk zijn om samen zwanger te zijn!

Ik was namelijk zwanger samen met mijn zusje, met maar 3 maanden verschil. Dat heb ik als heel bijzonder ervaren, ze liep precies een kwartaal achter op mij, waardoor het net leek alsof ik een ervaringsdeskundige was… Terwijl ik ook alles voor het eerste meemaakte!! Hihi!

Ik kreeg een dochter en zij een zoon, zo leuk!! Mijn ouders zijn in 15 weken tijd voorzien van alle smaken kleinkinderen! :inlove: :inlove:

Wij willen toch proberen om met een verschil van max een week of 2 zwanger te zijn… maar ja, de natuur laat zich niet dwingen… :?

zou echt enorm leuk en speciaal zijn… :inlove:

dat zou zeker erg leuk zijn!

ik ga voor jullie :pray: hoor!

hoe voel je je trouwens, ICL?

mwah… nog pijn in m’n rug en liezen en mijn darmen liggen nog steeds overhoop… Voor de rest… naar omstandigheden wel goed.

Ik ga zo eens even nog wat was ophangen…

ben trouwens vandaag 9-8-08 8 jaar getrouwd… :inlove:

Iev, van harte en alle geluk voor de toekomst! Ik hoop dat het een mooie dag was. Nu op naar Zuid-Afrika, toch? Ben heel benieuwd naar je fantastische verhalen en foto’s natuurlijk!

gefeliciteerd ICL!

en gefeliciteerd Iev!

ben ook benieuwd naar de foto’s!

IEV gefeliciteerd…hoop dat je een mooie dag hebt gehad :-

ICL gefeliciteerd met je 8 jarige huwelijk :-

Meiden, ik heb echt een druk weekend!!

Morgen kom ik ff verder reageren.

ICL, gefeliciteerd. Acht jaar alweer :dance:

ICL gefeliciteerd!!!

maare waar is iedereen???

Ik ben er weer hoor!! :smiley:

Hoewel ik het de komende twee weken ook heel druk ga krijgen.

En dan moeten we tussendoor ook zo langzaam aan over de bruiloft gaan nadenken.

We zitten nu een beetje met de vraag band of dj.

Iemand tips?

Volgende week hebben we een tweede afspraak op de locatie.

een band is persoonlijker vind ik

(maar een dj kan langer doorgaan)

(al dj’t mijn vriend zelf, dus daar zouden we nooit een dj van mogen inhuren)

(ik zou voor een band kiezen)

:mrgreen: maar jij moet trouwen

Wij hadden een DJ, maar dat was meer uit “kostenoogpunt”. Arno heeft jaren bij een lokale omroep gewerkt en kende daar dus nog mensen. Één van de presentatoren daar, heeft op onze bruiloft gedraaid voor een vriendenprijsje. De apparatuur moesten we wel zelf regelen… maar Arno had ook nog contact met een bedrijf dat die spullen verhuurt, omdat hij daar ooit eens heeft gewerkt. En tja… omdat die knakker errug laat met z’n spullen kwam, hebben we dat niet eens hoeven te betalen.

Maar goed, wat Ziet zegt… het is jouw bruiloft en jullie moeten dus kiezen wat jullie het liefste willen. Het voordeel van een DJ is wel dat je dus ook makkelijker verzoeknummers kan laten draaien en je eigen muziek kan meenemen… Maar goed, als je een band hebt die jouw soort muziek speelt is dat natuurlijk ook geen probleem.

We neigen zelf ook meer naar een band. Vinden we toch iets meer sfeer geven. Maar vaak maken ze te veel “herrie” voor de ruimte. En ze spelen natuurlijk niet alle nrs. Een dj kan misschien wat beter inspelen op de avond, maar lijkt mij weer wat statisch. Kortom, we hebben nog geen flauw idee en gaan ons er maar eens goed in verdiepen.

Op google vind je alleen zo ontzettend veel dat ik niet weet waar ik moet beginnen, via via is toch de beste manier.

Maar wij zijn van de vriendengroep de eerste :lol:

Mijn vriendin had een hele gave band, maar dat was in zuid-holland.

Jaimy, weet jij niet nog een goede band in NH? :mrgreen:

Sproetje, je hebt PB…misschien dat je daar iets kunt vinden. :wink:

wij hebben ons feest in zuid holland gegeven… hebben toen niet echt naar bandjes hoeven zoeken omdat de locatie ons muziek heeft voorgedragen!! lekker makkelijk…

Wij hadden ook live muziek alleen was het iemand alleen. Hij woont wel in noord holland…

Wij hadden ook voorkeur voor live muziek. Hij kon ook verzoekjes spelen!!

Wanneer gaan jullie trouwen sproetje??

ICL, bedankt voor de link.

Jaimy, het duurt nog even hoor!

Volgend jaar zomer, ha ha :roll:

Hallo,

Ik kwam deze topic tegen en misschien kan ik er nog gezellig bij om mee te kletsen? Ik ben een jonge vrouw van 33 en op dit moment bezig met zwanger worden van een eerste. Ik heb al een stiefzoon, maar we willen dolgraag een kindje van ons zelf. We zijn net begonnen dus gaan er voorlopig vanuit dat we nog wel eventjes zoet zullen zijn.

Groetjes van Kitty

Hoi Kitty,

Welkom hier :thumbup:

En wat spannend dat jullie voor een kindje van jullie samen gaan.

Zit je al in de wachtdagen?

En hoe oud is je stiefzoon nu?