Volgens de buienradar is het straks droog als ik naar huis wil :dance:
Vandaag een goede timing met het weer dus!
Het ging af en toe flink te keer.
Vanavond lekker een avondje niks, daar kijk ik echt naar uit.
Misschien kom ik dus nog wel even spammen… :mrgreen:
En Sproetje, droog overgekomen? :mrgreen:
Hiero weinig nieuws, vruchtbaar slijm neemt weer af dus de wachtdagen zijn weer aangebroken. Nog pijnlijke tepels en sinds vanaaf ook weer pijn in mn onderrug. Heb nu toch wel het gevoel dat mn lijf zo’n beetje klaar is met ontpillen. Ben niet meer misselijk en de krampen zijn er ook niet meer gelukkig. Voel me ook een stuk fitter dan de afgelopen tijd. Lekker aan het genieten van mn vakantie, er is alweer bijna een week voorbij, maar gelukkig nog steeds 2 te gaan. Heerlijk hoor!
…vooral als mn ventje 's ochtends op tijd moet opstaan om naar zn werk te gaan, en ik nog even lekker kan blijven liggen zonder dat de wekker gaat :mrgreen:
Zeg 111…
Wat wil je ventje voor zijn verjaardag hebben?
…Ehm…
…een beebje samen met mij, of oom worden van jouw nummer 2 :mrgreen:
Geen idee… Ben al blij dat ik er vanaf ben met mn boek van Allan Carr :mrgreen: Jammer alleen dat ie er nog niets mee doet. :?
hehheh… nou… dat eerste kan ik hem niet geven… en het tweede… tja… dat duurt nog minimaal 9 maanden…
Een boek over: Hoe stop ik met roken? :mrgreen:
hehheh… wist ik dus ff niet dat dat boek van Allen Carr een boek over stoppen met roken is… :oops: :mrgreen:
Zal es ff gaan kijken voor wat anders…
Lastig altijd hè… om iets voor die mannen te verzinnen.
En ze hebben ook nooit een verlanglijstje
Hier nog steeds geen ei :roll:
Dus we zetten ons schema nog maar even een tijdje voort :inlove:
Echt heel moeilijk…Meestal kan ik wel wat voor hem verzinnen, maar dit keer is het heel moeilijk.
Misschien een badjas? Stom kado, ik weet het, maar het is het enige dat ik kan bedenken…
Sproetje, balen meid…Ik hoop voor je dat ie nu toch snel gaat komen. Je had 'm al verwacht toch?
Vruchtbaar slijm hier is alweer over, dus nu de wachtdagen. Heb weer af en toe lichte steekjes in mn buik en mijn tepels zijn heel pijnlijk maar verder geen klachtjes. Afwachten maar!
Volgens mijn berekening had het gisteren moeten zijn, dus 1 dagje te laat valt natuurlijk nog wel mee. Maarja, ik voel echt helemaal niets.
Bij jou dus de wachtdagen begonnen. Spannend hoor!
Steekjes klinkt wel goed
Badjas is toch niet stom? Ik ben meestal ook wel van het praktische.
Hihi, ik probeer me niet weer gek te laten maken…Was er vorige cyclus wel 1000 procent zeker van dat het raak was, maar dus toch niet…Dus nu ga ik maar nergens meer vanuit en wacht ik echt rustig mn ongi af (of niet eigenlijk) voordat ik ga testen.…als ik het volhou… :mrgreen:
Ach, wat zijn nou tien dagen???
:shock: :shock: :shock:
Hahaha, inderdaad. En ik heb heel weinig klachten, dus het zal wel weer niet gelukt zijn deze maand. Maar misschien komt het nog en anders zijn de 10 dagen inderdaad zo voorbij. Heb er wel vrede mee zo. Ik wil het natuurlijk wel heel graag, maar ga er vanuit dat het komt als mijn lichaam er klaar voor is.
Stoer he? Nu maar hopen da ik dat gevoel kan volhouden en niet weer onrustig word :mrgreen:
Je hoeft ook helemaal geen kwaaltjes te hebben hoor!! Niet iedereen (lees; de meesten niet) voelt direct na de bevruchting dat het raak is :mrgreen: (op dit moment vind ik het wel jammer dat ik dus wel tot die categorie behoor… :? )
Hihi, ik wacht rustig af en zie vanzelf wel een keer ZWANGER in het displaytje verschijnen hoop ik. :mrgreen:
Maar deze maand toch niet hoop ik?? Anders gaan we niet meer gelijk op… :mrgreen:
Sorry, maar ik hoop het juist wel natuurlijk! :mrgreen:
Maar samen zwangeren lijkt me nog steeds helemaal geweldig, dus als het deze maand niet lukt - dan volgende maand en dan tegelijk!
FF denken…als jij nu nog een dag of 10 moet tot je ongi (er vanuit gaande dat je niet zwanger bent) en je hebt dan weer een cyclus van ongeveer 31 dagen…Dan lopen we dan op ongeveer 10/11 dagen gelijk… (er vanuit gaande dat het nu bij net zo loopt als de vorige keer bij de MK en wij een maandje rust nemen en ik een regelmatige cyclus van 28 dagen heb…en we natuurlijk beide zwanger worden :inlove: )
Oh ja… vandaag is het natuurlijk 08-08-08.
Iev gaat trouwen!!!
Je leest het nu wel niet, maar toch: van harte gefeliciteerd meid! :dance: :dance:
Hopelijk verloopt de dag helemaal zoals jullie het graag zouden willen.
En als je terug bent lekker verder genieten van je zwangerschap :inlove:
:-*
YEAH… dat is ook zo!! Iev trouwt vandaag.
Iev…:GEFELICITEERD!! :inlove: Ik hoop dat iedereen die je erbij wilde hebben ook daadwerkelijk is gekomen.
Ik moet zeggen dat we toch al een poosje van een aantal niets gehoord hebben… :think:
Iev, gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Dat jullie een van de mooiste dagen van jullie leven hebben gehad!
Hoop ook dat je genodigde er allemaal waren
Zeg ICL en 111 weet niet of ik heb iets iets gemist heb maar jullie zijn familie??