30+

hehehe affgesproken,

doe ik het ook niet.

wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?

ik heb me helemaal blut gekocht :oops: :dance:

allemaal onzinnige dingen, zoals een heeeeel leuke nieuwe wc borstel (waar de wc bril nog bij moet komen, maar die hadden ze niet meer… :doh: dus nu moet ik naar een andere xenos)

nieuwe handdoekjes, zwart (heel de wc is nu zwart met wit)

2 nieuwe dekbedhoezen, 2 nieuwe onderhoeslakens, 4 nieuwe setjes ondergoed voor Tyg (had ie nog niet genoeg… :doh: ) en een nieuw tovertekenbord voor hem.

phoe hee…

verder is tyg vandaag onwijs gevallen over zijn eigen plas :sick:

: gat in zijn lip, bloed uit zijn neus en een hele blauwe blauwe plek op zijn voorhoofd…

en hij had al een blauwe wang door van het bed af te springen, dus hij ziet er weer leuk uit morgen op de creche :silenced:

hehe eindelijk ben ik er weer…

Mijn vakantie zit erop en heb al waren we thuis niet achter de pc gezeten.

Had aardig wat bij te lezen!!!

Als eerste natuurlijk gefeliciteerd aan de zwangere dames!!!

Ook lees ik de mensen met negatieve uitslagen, erg balen en hopelijk is er voor jullie ook snel goed nieuws.

Hier ook wat ontwikkelingen te melden.

Ik ben 27 juli echt ongesteld geworden, eindelijk.

We hebben ook besloten om niet nog een maand te wachten ( Jaimy was 1 mei uitgerekend en als zou ik nu weer in 1 keer zwanger zijn ben ik dat weer) en zijn weer aan het klussen. MOet nog ff banner maken en weet nog niet exact mijn lengte van cyclus maar denk 26 dagen en ben dus nu vruchtbaar,Spannend dus weer!!!

Jullie zullen mij weer heel regelmatig tegen gaan komen hoor!!!

Groetjes

Hee Jaimy, welkom terug. Lekkere vakantie gehad?

En je hebt het gelijk druk deze dagen zo te zien :lol:

Ziet, ik heb het deze week erg druk met sporten. We spelen in de zomer veel toernooitjes. Dus ik lig er 's avonds best laat in :zzz:

Eigenlijk moeten wij ook shoppen (kleding en voor het huis), maar we komen er gewoon niet aan toe.

Zelf heb ik gisteren ook een flinke smak gemaakt. Mijn voet bleef staan, maar ik gleed door. Dus viel over mijn voet heen op mijn heup en vervolgens moest ik mijn eigen gewicht op 1 hand opvangen. Heb dus ook een beetje auw :frowning:

@Sproetje wrote:

Hier weinig te melden. Ik verwacht morgen mijn ei, maar heb nog niet echt slijm voorbij zien komen. Dus we wachten het af en houden verder ons schemaatje aan

Ben jij niet gewoon zwanger Sproet, dat je geen vruchtbaar slijm hebt? Dat je vorige ongi geen ongi was, maar innesteling?

Ooooh…ICL, wat grappig dat jij dat nu zegt.

Ik dacht vanochtend nl. héél eventjes hetzelfde.

Het is dat ik de vorige keer de testen niet kon vinden (ivm verhuizing) anders had ik ook zeker even testje gedaan om er in ieder geval zeker van te zijn dat ik die illusie niet in mijn hoofd hoefde te halen.

Maar als ik het hier af en toe lees, heb je ook nog verschillende soorten slijm. Ik heb er nooit veel aandacht aan besteed, maar had nu wel wat met afvegen. Dus ik hou het er maar op dat mijn ei op komst is :wink:

Tenzij ik binnen nu en een paar dagen geen steken van een eisprong heb gevoeld. Dan ga ik toch echt de verhuisdozen ondersteboven halen, ha ha. :mrgreen:

En hoe is het nu met jou??

Beetje down, maar dat hoort erbij… ken je zelf waarschijnlijk ook wel van na de MK. Ik vond gisteren volgens mij 2 vruchtjes en 1 vruchtzakje… dus denk echt dat ik zwanger was van een 2-ling. Het zou ook verklaren, waarom ik zo vroeg een positieve test had… want ja, bij een 2-ling heb je nou eenmaal meer hCG. Heb ook het gevoel gehad dat er iets ter grote van een erwt mijn eileider “uitgeblazen” werd (eerder dan de positieve test natuurlijk)… dus ja… dat zou ook weer een hoop verklaren… en dat ik echt direct zo vreselijk misselijk was en accuut last van maagzuur had…

Dikke knuffel voor jou meis!! :hug:

He, wat apart. Maar het zou wel e.e.a. verklaren inderdaad. Tja, ik kan het nu wel redelijk naast me neerleggen. Dat ik toch ongesteld werd, was voor mij wel een soort punt waarop ik het kon gaan afsluiten. Neemt niet weg dat het zeer doet om te horen dat anderen zwanger zijn en dat soort dingen. Zeker niet nu mijn vriendin twee weken voor mijn “uitgerekende datum” is uitgerekend. Ik probeer het maar een beetje van me af te zetten

Laten we hopen dat het voor ons beide weer snel raak is.

en dat het dan wel goed gaat en we gewoon een kindje (of 2 natuurlijk) kunnen voldragen en gezond op de wereld kunnen zetten

:-*

Tjemig zwanger van een tweeling… Kan me goed voorstellen dat jullie het nu ff op een laag pitje zetten na 2 MK

Mijn zus heeft ook 2 km gehad en bij de 3e keer ging het bij haar ook pas goed. Heb zelf dus ook erg de angst dat het mis kan gaan als het zover is.

Leef met je mee

@ICL wrote:

@Kimmie1976 wrote:
ICL, heb me aangemeld :wink: :thumbup:

Gezellie!! Waar woon je in Nw-V?

ik heb tot vorig jaar ook in nieuw vennep gewoond!! we woonde in welgelegen

Nou, kom je ook gezellig aanmelden zou ik zeggen!! :wink:

@ICL wrote:

Nou, kom je ook gezellig aanmelden zou ik zeggen!! :wink:

woon nu naast alkmaar dus niet echt meer HHmeer …

Ach… je WOONDE toch in de Haarlemmermeer?? Kniesoor die daar op let… :mrgreen:

Ja, nu woont ze gezellig bij mij in de buurt :mrgreen: :wink:

haha das waar!!!

Zal is gaan neuzen …

Hoe gaat ie nu??

hahahaha… veel dames uit N-H hier dus… :mrgreen:

@Jaimy wrote:

Hoe gaat ie nu??

Zie mijn eerdere spoiler…

@ICL wrote:

@Jaimy wrote:

Hoe gaat ie nu??

Zie mijn eerdere spoiler…

Had hem al gelezen maar had niet gezien dat die pas van vandaag was… sorry

Inderdaad een hoop noordhollanders hier!!! gezellie

Sproetje, Hoe bevalt je huis???

zag ook dat wij allebei beetje rond dezelfde tijd ongi moeten worden

Ja, het huis bevalt goed.

Alleen missen we nog wel wat essentiele dingen (meubels, deurkrukken, stopcontacten… :mrgreen: ).

En we hadden even geen zin om te shoppen. Dus binnenkort de draad maar weer oppakken en het huis compleet maken. Dan kunnen we lekker gaan genieten.

En inderdaad, over twee weekjes ongeveer de tijd dat we NIET :stuck_out_tongue: ongesteld moeten worden…

tuurlijk bedoel ik NIET!!! :dance:

Hadden wij ook last van. Zijn klein jaartje geleden in nieuwe huis gaan klussen.Als je steeds geklust heb en dan ff kan relaxen dan blijven er dingetjes liggen voor later… Komt vanzwlf wel weer energie voor!! ( wij gaan ook het najaar weer aan de slag in huis)

Wat een kl*te weer en giet weer lekker… :eh: