Oooh Iev, Spannend!! Zou zo leuk zijn, nog een zwangere in ons groeppie!!
Ik ga zo even de sleutels inleveren, van de opslag die wij ruim een jaar hebben gehuurd. En m’n dochter hou ik vandaag lekker van de opvang, dus waarschijnlijk gaan we wel wat leuks doen!
Nou Sproetje, het is hier twee uur later dan bij jullie, dus ik denk dat ik al wel getest heb voordat jullie allemaal opstaan…
En nog steeds geen ongi te bekennen…
hoi,
ik dacht gisteravond ineens ongi te worden,
had echt van die nare krampjes.
jammer dus, dacht ik.
maar vanmorgen niks meer aan de hand, borrelende buik, dat wel
en misselijk :eh:
schiet mij maar lek
whaaaaaaaaaaah… Ziet… je maakt het wel spannend zo hoor!! Maar geen :twisted: is goed nieuws!
ja he :mrgreen:
maar ehm…
ff een vraagje.
(aangezien ik nooit misselijk ben)
kan dat zijn dat je misselijk bent met je eten?
vanmorgen bij de eerste hap brood al
en verder bij alles wat ik heb gegeten vandaag pas na mijn eten.
en vanavond ook, na mijn bak sla (wat dus ook helemaal niet zo zwaar op de maag valt)
ik haal me nu weer van alles in mijn hoofd… vermoeidheid (alhoewel ik dan nooit last heb van misselijkheid)
misschien buikgriep? (maar ik ben nooit zo vatbaar voor allerlei griepen; er komt bij ons op het werk nogal wat voorbij aan ziektes en griepjes, dus daar ben ik zowat immuun voor)
of misschien toch zwanger… :think:
(maar dan is dit wel een héle andere zwangerschap als die van Tygo!)
Iedere zwangerschap is weer anders… dus ff afwachten tot eind van de week :mrgreen: (moeilijk heh, niet gaan testen… )
ja heel moeilijk!
Ziet en Iev, jullie maken het spannend hoor! Ik ga voor jullie allebei heeeel hard duimen! Van mij mag de tweede lichting nu wel zwanger worden hoor :mrgreen:
Hier ook nog steeds geen ongi of klachten die daarop wijzen. Wel erg veel pijn in mn onderrug vanochtend en ik heb hele witte afscheiding. Lijkt wel een beetje op yoghurt ofzo, maar dan niet slijmerig of kleverig zoals tijdens mn vruchtbaar slijm in mn ovudagen. Gek he, heb ik nog nooit gehad…?! Iemand enig idee?
Verder voel ik me wel goed, paar kleine krampjes in de loop van de dag maar verder niet. Ook niet meer misselijk. Nu ik rustig op bedje lig (met de klapjap terwijl ventje tv kijkt naast me) krijg ik dus wel wat meer en heftigere krampjes. Geen idee wat dat nou toch weer kan zijn. Ik wacht maar rustig af tot zaterdag, dan ben ik precies 1 week overtijd. Als ik dan nog niet positief test, zal ik noooooit meer roepen dat ik denk dat ik zwanger ben! :mrgreen:
Geduld is een schone zaak Ziet… (zei zij, terwijl ze het zelf heeeeeeeeeeel goed kan :liar: )
whahaha klapjap :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het is echt waar!!!
Ik voel niet echt iets bijzonders aan m’n lichaam, maar een uitblijvende ongi is toch de beste aanwijzing. Ik heb geen last van misselijk, haast geen afscheiding, geen speciale borsten ofzo. En toch is het waar!!!
Iev… GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Wat gaaf!
En nu lekker genieten van jullie bruiloft terwijl jullie zo’n mooi geheim delen :inlove:
Geniet ervan :-*
Iev gaaf joh gefeliciteerd!!! :-* :-*
YEAH!!! Top Iev, gefeliciteerd!! :dance:
(Kom je gezellig meebeppen bij de april 2009 mama’s? :-* )
@ICL wrote:
(Kom je gezellig meebeppen bij de april 2009 mama’s? :-* )
Ik ga morgen naar Afrika!!! Volgende week trouwen en dan daarna nog een week op safari door Botswana. Als ik terug kom, ga ik een banner maken en eens kijken bij de april mama’s.
Wordt wel moeilijk om het volgende week geheim te houden. Ik wil zelf eigenlijk wel aan onze moeders vertellen dat we zwanger zijn, maar S houdt het liever nog voor onszelf. Maar omdat we in Dubai wonen, zullen we de moeders na de bruiloft voorlopig niet face-to-face zien. Nou ja, misschien denkt S er over een week anders over.
En we gaan na de bruiloft een week op safari. En dan gaan er 10 andere mensen met ons mee…Moeders, broers, zussen, vrienden,… We gaan met drie auto’s en slapen in tenten. Ben benieuwd of er met zulk intensief contact niets gemerkt wordt door deze of gene. Zal wel opvallen als ik geen biertje drink 's avonds… 8)
Over twee weken horen jullie de verhalen! Succes voor de nog niet zwangeren en geniet ze voor de al wel zwangeren :-* :-* :-*
Dames, hier slecht nieuws… Ik heb gisteren bloed laten prikken en mijn hCG is maar 33… terwijl ik dus een week geleden al positief teste en zelfs afgelopen maandag met een CB (test bij ongeveer 50 positief) een positieve test. Als ik het dus goed interpreteer, heb ik weer een miskraam en gaan de :twisted: :twisted: heel binnenkort komen. Kan wel weer janken.
He gets ICL. Wat een ontzettend k… :hug:
IIIIEEEEVVVVV, wat goed meid! Gefeliciteerd!!! Nu heb je vast een extra speciale bruiloft! Heerlijk voor je! Geniet maar van je dubbele wolk - je honeymoon en wittebroodsweken én je roze zwangerschapswolk!
Ik hoop dat als je terug komt, ik ook goed nieuws heb
Zo ben ik ook weer eens. Heb me door 15 blz heengelezen .
Geweldig een paar zwangeren erbij, waaronder ik, maar dat hadden jullie al ontdekt :mrgreen: Nog bedankt voor de felicitaties.
Gefeliciteerd met de zwangerschap Iev, Sabine.
Oooooooh ICL, lees ik net dat je zwanger bent en nu lees ik alweer dat het mis aan het gaan is, wat een ellende :hug: . Ik ken de nare gevoelens heb ook pas een miskraam gehad. Sterkte meid.
Ziet misschien ben jij de volgende met goed nieuws .
Ik ben gisteren naar de VK geweest en we hebben onze rijstekorrel gezien, echt superiniminie, maar we zagen echt een hartje kloppen :mrgreen: .
Ben nu wel zekerder, we durfden nog niet echt heel blij te zien door de miskraam.
Maar het voelt allemaal goed nu, dus het moet goed gaan.
En ik heb mn eerste kotsbui gehad en beroerd voelen gaat met ups en donws. Maar ik zal niet gaan klagen, ben superblij dat we weer een kindje krijgen.
Hoe gaat ie met jullie?
Het is nu wel te heet he buiten :? , hoop dat het snel afkoelt.
Kus Claudia
oooow ICL, dus toch… :hug: :hug: :hug:
Dit is helemaal niet leuk voor je
weet ff niets beters te zeggen dat ik onwijs met je mee leef!
Iev: dit is een supermooie bruiloft zo he,
gefeliciteerd met je zwangerschap!
(ik zou het lekker aan iedereen vertellen als ik ze een poosje niet meer zou zien hoor )