Hoi meiden,
Ik snap niks van me lichaam :doh:
Dacht ongi te worden zondag.
Het begon ook met steken en ik zag een beetje bloed.
Gisteren was het alweer bruin.
Ook komen er tijdens plassen stukjes los :shifty:
Verder geen echte ongi gehad nog zoals ik gewend was.
Me tepels hebben hun oude vorm weer terug en doen geen pijn meer.
Nou vraag ik me af…is dit wel of niet een ongi?
Groetjes van Sal :-*
@SalliBalli wrote:
Hoi meiden,
Wat voor stukjes komen er dan los?
wat spannend Iev!!
Ik ga heel hard duimen dat het raak is,
want dan heb je wel een hele bijzondere bruiloft he!
SalliBalli: hm, vreemd zeg… :eh:
ik zou ook in verwarring zijn…!
Hey Ziet, voel jij al iets? :sick: misschien?
ja maar 's avonds…
kan ook van vermoeidheid zijn ofzo
(ik ben eigenlijk nooit misselijk,
ook niet toen ik zwanger was van tyg
maar als je zwanger bent en misselijk bent, dan ben je dat toch meestal 's morgens?)
Nee hoor schat, dat kan de hele dag door!! :-* Bij mij is het eigenlijk ook de ene keer 's avonds en de andere keer 's morgens. En ook overdag heb ik er wel last van. Heb al ruim een week iets tegen de misselijkheid, omdat het soms wel heel erg is. Ooh ja… en iets tegen maagzuur.
Nog niet de aandrang om te testen?
jawel, maar het is nog te vroeg
oh ik dacht dus dat je alleen 's morgens misselijk zou zijn :mrgreen:
zo zie je maar, weer wat geleerd.
ik voel me wel zwanger, maar als ik er teveel over nadenk weer niet.
dus ik hou er maar rekening mee dat er niks aan de hand is en dat mijn lijf me voor de gek houdt (dan voel ik me tenminste gewoon lekker zwanger :mrgreen: )
Ik dacht vorige week ook dat het nog veel te vroeg was om te testen… teste wel 8 dagen voor NOD positief :oops: Beetje raar idee… maar denk dus dat ik dan ook al langer zwanger ben dan dat mijn cyclus nu duurt. Geteld vanaf begin na het aandienen van de miskraam, zou ik nu 3w5d zijn…
da’s waar
maar ik hou het nog even vol om te wachten.
misschien vrijdag,
of zaterdag
Vorige keer testte ik ook pas 2 dagen voor NOD positief. Misschien dat het nu allemaal wat sneller gaat, vanwege de miskraam?
ja ik ook vorige keer 2 dagen voor NOD.
hoe voel je je verder?
Jeetje meiden, jullie houden het wel spannend!!
Iev, vooral zo voor je bruiloft (zou een goeie planning zijn )
ICL, als het de komende ronde raak is zou ik nog op de valreep in april uitgerekend zijn, maar ik ga voorlopig maar helemaal nergens vanuit.
Kan ik nu makkelijk zeggen zo in de eerste week van mijn cyclus :lol:
Sal, klinkt niet als een echte ongi… :think:
Ach en weet je Sproetje… mocht je in mei zijn uitgerekend… dan klets je toch ook gezellig mee met de april mama’s!!
@Ziet wrote:
hoe voel je je verder?
Voel me op zich wel goed. Wel wat klachten (misselijk, maagzuur, darmen en (.)(.)) maar dat hoort erbij heh.
@ICL wrote:
@SalliBalli wrote:Hoi meiden,
Wat voor stukjes komen er dan los?
Het lijkt op oud bloed stukjes…
Normaal zit mijn maandverband vol maar nu helemaal niks alleen met plassen wat stukjes en wat op me wcpapiertje.
Heb wel weer jeukerige tepels.
Ik reken dit maar als een ongi :think:
Oooh Sal, wat vreemd. Geloof dat je met een innestelingsbloeding geen stukjes kunt hebben, maar weet het niet zeker. Als het nou hier bij blijft, zou je voor de zekerheid over een dag of 7 een testje kunnen doen. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid.
SalliBalli, ik heb altijd stukjes tijdens mijn ongi dus dat zou best mogelijk zijn helaas.
Iev, nog geen spoor te bekennen van een ongi. Wel veel minder misselijk als eerst, nog wel een beetje bij vlagen. Net zoals het draaierig zijn, dat is nu vooral na een behoorlijke inspanning zoals traplopen etc. Buikkrampjes heb ik nog wel, ook veel minder dan eerst en niet meer de hele dag door maar juist als ik rustig zit of lig. En sinds gisteren pijn in mn onderrug en hoofdpijn, maar die hoofdpijn kan komen door de warmte. Ben echt een hoofdpijntiepje, bij harde knallen of felle flitsen komt het al op of als ik erg moe ben. Ik wacht deze week nog even verder af en dan test ik vrijdagochtend of zaterdag. Ben heel benieuwd wat de test aan zal geven!
Hmmm 111… :think: Dat klinkt wel een beetje als zwanger.
Ik zit vandaag op dag 28. En nog geen ongi… Gisteren de test gekocht, maar ga hem pas morgen doen. Vanaf morgen heb ik vrij, dus hoef ik niet te werken terwijl ik misschien weet dat ik zwanger ben. Buiten wat bloed op dag 22 en een uitblijvende ongi heb ik niet echt zwangerschapsverschijnselen. Hoewel…ik heb al drie dagen het gevoel dat die ongi misschien komt (krampen in m’n baarmoeder) en ook een beetje pijn in m’n rug. Dus ik begin langzaamaan meer hoop te krijgen… Maar ga het pas echt geloven als de test morgen positief is.
Ik ben morgen heel de dag weg, maar probeer 's ochtends nog wel even te komen spieken. Dus niet te lang wachten met testen dan hè…