30+

ff check of ze stiekem toch niet nu al getest heeft…

:eh:

nee dus

zwaai

zwaai terug Nee joh, je was veeeeel te vroeg! :mrgreen:

Maar nu heb ik wel getest: helaas…negatief.

Probeer het woensdag weer, wil het nog niet geloven en het lijkt me ook buitengewoon sterk dat ik in één opvolgende maand van een cyclus van 31 dagen naar 24 dagen ben gegaan.

Sproetje, wat mij betreft kun je de lijst dus aanpassen hoor…helaas zonder mijn gegevens aan te passen :oops:

nou zoals ik al zei (elders); ik snap er niks van…

…ik ook nie… Baal er wel een beetje van!

En die kl*te banner klopt nu helemaal niet meer - heb alleen nog cremerige afscheiding, beetje wit en klonterig. Niet iets waarvan je draden kan trekken en dus ook niet vruchtbaar, terwijl ik volgens de banner in mn ovu-dagen zit.

Nou, afwachten maar dan hoe deze week gaat lopen.

zolang er nog geen bloed te zien is , is er hoop! :thumbup:

Nou, niet helemaal, want ik heb natuurlijk vorige week wel een bloeding gehad. Maar volgens mij was dat een innestelingsbloeding, met roze en helderrood. Geen donkerrood/zwart met stukjes wat ik normaal gesproken heb, dus ik ben ervan uitgegaan dat dat een innesteling was, maar nu weet ik het niet meer!

Banner op 24 dagen voelde helemaal niet goed, ook omdat ik nog helemaal geen vruchtbaar slijm heb terwijl ik volgens die nieuwe banner midden in mn ovudagen zit, dus ik heb hem maar weer teruggezet op 31 dagen. Hopelijk komt er deze week meer duidelijkheid, maar ik ga ervan uit dat ik geen bloeding zal hebben.

heel verwarrend allemaal!

ik heb zelf vandeweek alleen maar rose gehad,

1 dag

dat had ik bij tyg toen ook eigenlijk, alleen was het toen nog meer.

zou het niet kunnen zijn dat je bloed niet zo donker was door de warmte ofzo? :think: zit maar ff mee te denken hoor

(maar het zou wel raar zijn als je dan na je 31 dagen cyclus ineens een cyclus hebt van 24… )

(of was die cyclus van 31 dagen misschien zo laat omdat je toen met de pil gestopt was?)

Van de warmte lijkt me niet, vorige week was het amper 15 graden :mrgreen:

Maar ik ben inderdaad wel pas 25 mei gestopt met de pil en mijn eerste cyclus was 31 dagen. Zou dus kunnen dat dat door de pil zo lang was, al vind ik het zelf wel een mooi aantal dagen. Maar ja, nu 24 ineens? 't Rare is ook dat ik dus helemaal geen vruchtbaar slijm heb, terwijl dat dus volgens de banner wel zou moeten. Ik weet wel dat een banner slechts een gemiddeld iets aangeeft, maar ingesteld op 31 klopte hij toch behoorlijk de afgelopen maand. En wat ik heb gelezen komt een innesteling ongeveer een week voor je ongi, en ook dat zou bij mij kloppen…

Blegh, ik weet het niet meer hoor! Ik wacht maar af tot ergens deze week, om nog een keertje te testen :oops:

vruchtbaar slijm heb je alleen tijdens je ei, toch?

he meiden

ben weer terug van vakantie.

Eerste dagen slecht weer gehad maar later gelukkig heerlijk weer.

Ergl euk gehad.

Vanmorgen leek het er op dat ik ongesteld zou worden,m aar het zet tot nu toe nog niet door.

Ik had vorige week div. klachten die ik bij Brigitte ook duidelijk had, maar ja het zegt niets.

We wachten rustig af.

Heb mijn banner maar wel vast aangepast.

Zal later wel reageren oke?

xx

Hoi meiden,

Vandaag weer ongi geworden.

Dus ook me banner aangepast.

Groetjes Sal :-*

he wat balen zeg…

helemaal geen zwangeren! :frowning:

Ziet, ja klopt, vlak voor je ei. Ik merk het aan ander slijm, echt heel kleverig en ik kan er draden van trekken. Het begint vruchtbaar te worden als het bij mij waterig begint te worden en wat meer dan anders is, maar daar is nu helemaal geen sprake van.

Wat valt het tegen meiden, dit weekend met de zwangeren! Ik had echt gehoopt dat er minstens 3 dames zwanger zouden testen! Wie weet volgende maand.

ho ho

volgende week nog kans he

:mrgreen:

Ja, da’s waar! Je hebt helemaal gelijk!

Ik las net het topic waar dames negatief hebben getest terwijl ze toch echt zwanger waren, dus ik heb weer nieuwe hoop :mrgreen:

Salli, jammer van de :evil: :evil:

Hopelijk hebben we volgende ronde meer succes met z’n allen.

Ik ben nu nog heel relaxed, aangezien ik in de periode van mijn cyclus zit waarin toch niks kan gebeuren. Dus nu ben ik er heel stoer (bijna) niet mee bezig :mrgreen:

Mijn vriend begint inmiddels weer praatjes te krijgen, dat het de komende ronde weer raak zal zijn. Hij blijft volhouden dat mijn lichaam eerst weer op orde moest zijn. Ik geloof daar niet in, maargoed. Nu we toch in de volgende ronde zitten, is het wel leuk dat hij tenminste weer minstens even enthousiast is :inlove:

Ingrid, welkom terug!

Het lijkt erop dat we deze week toch echt nog wel een paar nieuwe zwangeren kunnen begroeten!!

Ik heb trouwens afgelopen week een nieuw “item” geopend voor de april 2009 mama’s. Ga er eigenlijk wel van uit dat we daar ook weer lekker verder beppen.

Link naar het forum is:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60125&postdays=0&postorder=asc&start=0

111: Is er al meer nieuws???

Ik zit vandaag op dag 27 (zie banner) en ben wel een beetje zenuwachtig of er iets komt vandaag. Als het uitblijft, gaan we pas op donderdag testen. En vrijdag vertrekken we naar Afrika om te gaan trouwen!!! Wat een week!

Spannend Iev!! Nog niet het gevoel dat de :twisted: aan het komen zijn? :pray: