30+

claudia: zo wat vroeg joh, dat je al een hartje kon zien!

:thumbup:

erg bijzonder vond ik dat, de echo’s…

hier was ik vanmorgen helemaal niet misselijk,

maar daarnet kwam het weer toen ik ergens met een vriendin wat zat te drinken (7up overigens)

ik ga morgenochtend testen, want ik hou het niet meer.

ik wil gewoon zekerheid.

Ziet wat spannend zeg.

Ik hoop het voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ziet, enig idee hoe laat? Dan kijk ik morgenochtend eerst effe voordat ik naar mn werk ga, en anders doe ik het daar stiekum.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

whahaha

nou ik denk niet dat ik kan testen en dan ook nog hier kan posten voordat ik naar mijn werk moet (als een dwaas)

dus jullie zullen nog ff geduld moeten hebben denk ik (maar zal mijn best doen)

Oh…jammer! :mrgreen:

Dan wachten we maar tot je terug bent van het werk…snif… :mrgreen:

(als ik 's morgens nog post,

dan zal het wel goed nieuws zijn,

want dan ben ik mega hyper denk ik) :mrgreen:

(dan kijk ik toch nog even morgenochtend, bedankt voor de tip!) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oh, en heeeeel veeeeeel succes natuurlijk :thumbup:

ziet…en??? :wink:

Iev,van harte gefeliciteerd! :smiley:

ICL, wat vreselijk meid, jeetje :cry:

heel veel sterkte toe gewenst meid :hug:

De :twisted: zijn gekomen, met hele grote stukken. Ga dus alles maar eens opvangen en vragen of ze het willen onderzoeken. Ik word hier zo :sick: van!

he meid toch… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Vanmorgen ben ik bij de HA geweest, voor mijn bloeddruk. Natuurlijk was die veel te hoog. Gezien de omstandigheden, niet zo vreemd. Ik zei tegen mijn HA dat ik de stukjes wilde opvangen om te laten onderzoeken, maar zij raadde mij dit af, omdat ik er dan teveel mee bezig zou blijven. Ze vond het ook een goed idee, om maar eens een maandje rust te nemen en niet meer te gaan klussen voor een beebje. M.a.w.: rubbertjes gaan gebruiken. Ik moet zeggen, dat op dit moment mijn hoofd ook niet staat naar een nieuwe zwangerschap. Ik zit al sinds juni met hormonen in mijn lijf en een beebje zal er niet van komen :cry: . Het probleem is, dat ik gewoon heel erg gevoelig ben voor hCG en meteen vanaf de bevruchting merk dat er een bevruchting heeft plaats gevonden. Als dan elke keer na een korte tijd blijkt dat het niet goed is… en dat nu al twee keer achter elkaar. Ik word er moedeloos, radeloos en depressief van en mijn whiplash klachten worden er ook bepaald niet beter door. Ik ga even rust nemen de komende tijd… even een beetje tot mezelf komen en dit weer gaan verwerken. Hopelijk gaat het een volgende keer wel goed.

(sorry voor weer een echo berichtje :? )

nee hoor!

schrijf het maar van je af! :inlove:

da,s juist goed! :hug:

ow ICL… ik heb met je te doen hoor… :hug:

inderdaad, luister naar haar en gun je lichaam even rust nu.

getest: niet zwanger stond er…

maar ook nog geen spoor van :twisted:

dus ik wacht maar gewoon ff af ofzo.

ik hou er maar rekening mee dat mijn lijf me in de maling heeft genomen.

he verdorie Ziet . Kan je misschien te vroeg hebben getest?

Zonde Ziet :hug: . Maar ja, het zou nog te vroeg geweest kunnen zijn voor het testen… dus zolang de :evil: :evil: zich niet aandienen, is alles nog mogelijk.

Hier vindt een mini-bevalling plaats… enorme pijn in benen, buik en rug… en m’n darmen zijn ook weer stevig overstuur. Zonet wel even de gedachten proberen te verzetten en heb lekker met mijn hubbie gegeten bij het wok-restaurant boven de A4. Het smaakte, maar had niks over… naah ja… mijn smaak zal ook nog wel een beetje overhoop liggen.

Het zit ons niet mee ICL - heb ook weer negatief getest vanochtend, met 7 dagen overtijd. :cry:

Ga er dus toch maar vanuit dat de bloeding van de 18e een ongi was en geen innesteling, maar mijn gevoel zegt iets heel anders!

Positieve nieuws is dat we nog steeds samen opgaan meid :mrgreen:

jammer meiden :hug:

op naar de volgende ronde samen :thumbup:

ICL, ook hier even een dikke knuffel :-*

Ik kan me voorstellen dat je er wel onzeker van wordt, zo vlak achter elkaar. Hopelijk voel je je snel weer goed om er weer voor te gaan.

Ziet, bij jou nog steeds spannend begrijp ik!!

nou… spannend… nog geen :twisted: maar dat komt er denk ik wel aan.

Ja Ziet? Heb je verschijnselen die erop wijzen? Hoop dat de :evil: wegblijven!