Hoi minnie,
Het is idd te hopen dat de 100 mg wel weer aanslaat. Wat duurt die week dan lang he!! Gelukkig ben ik maandag weer aan de beurt.
Heel veel succes ermee. We horen het wel van je.
Groetjes
Hallo allemaal! Hier nog geen :twisted: in aantocht (iig niet met de typische symptonen, behalve dat ik vrijdagavond vreselijk chagrijnig was - mijn arme man ). Dus maar afwachten. Wil niet te vroeg testen, want ben bang steeds weer teleurgesteld te worden.
Spannend Sasa!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: voor sasa ik duim voor je meis :-*
Dank je wel, roosje en babygirl. Ik ook.
Liefs, Sasa
wanneer wil je testen?
ben ff kort ben namelijk op me werk
kom vanavond weer meelezen! en reageren
meisje hoe was je fm?
Ik heb geen test in huis en vandaag geen tijd om er eentje te halen. Dus als ik morgen een test haal, wordt het waarschijnlijk woensdag tot ik test.
Hoi allemaal,
Ik ben weer teurg van vakantie. vandaag begonnen met werken en maar eerst een afspraak in het zh.
Eerst een echo daarna naar de gyn. Groen licht gekregen om te beginnen met puregon, dus vanavond mijn eerste spuit. Jullie horen nog hoe dat ging!!!
Sasa: wat spannend. Ik duim hoor.
Gwenny: heb ik een berichtje gemist of ben je er even niet geweest? Heb je ondertussen al getest. Hoop zo op goed nieuws!
Moet weer gaan, want er ligt werk!
tot later,
Meisje
Hallo allemaal,
BEn weer bij de gyn geweest. Moest er om 14.00 zijn en was pas om 14.45 aan de beurt. Het duurde wel lang allemaal. Mijn de uitslag is positief. Het eitje is in 3 dagen tijd 5 mm gegroeid :lol: . hij was op dag 11 14.9 en nu op dag 14 20.1. Zelf denkt ze dat ie voor donderdag wel gesprongen zou zijn . Dus wil ze me a.s donderdag weer zien. Heb wel pijn in mijn buik, Dus wie weet komt de eisprong eraan.
Doei doei liefs wendy
He Wendy, wat een goed nieuws. Ik zal voor je duimen!!
Ego: ik heb gisteren mijn eerste puregon spuitje gezet. ging prima. Was hem nog bijna vergeten, hahaha, lekker slim. Maar goed, a.s. maandag mag ik weer langskomen voor een echo.
Sasa, spannend. Ik zie 1 dag over tijd in je banner staan.
Wendy, was een goede echo dus. Clomid lijkt goed te werken!
Meisje, ik moet toevallig maandag ook voor een echo. Hopelijk ziet het er voor ons beide goed uit.
Ik heb nu voor het eerst 100 mg geslikt. Met de 50 mg had ik alleen in het begin bijwerkingen, later toen de Clomid niet meer aansloeg had ik ook geen bijwerkingen meer.
Nu met de hogere dosis heb ik weer last van hoofdpijn en nu voor het eerst een nogal irritante buikpijn links. Doet niet echt pijn, gewoon niet prettig. Voelt als een soort hele zeurderige aanhoudende steek.
Vertel ik nou iets geks, of komt dat iemand bekent voor :think: .
Minnie, ja idd spannend. Tot nog toe geen :twisted: in zicht. Eigenlijk wilde ik vandaag een test kopen, maar omdat ik de trein nog moest halen, was het rennen en had ik geen tijd meer, om even de drogist binnen te duiken. :doh: Dus ik wacht het maar even af. Ben altijd bang voor een teleurstelling.
Vanmorgen om 10.00 bij de gyn geweest. Gelijk weer inwendige echo gehad. en ja hoor… Het eitje is weg :lol: . Jippie, heb een eisprong gehad .Ben zo dat het nu weer aangeslagen heeft. En nog netjes op schema. Zit nu in cd 17 en 15 of 16 mijn ei gehad. Maar er zat al weer een eitje van 11mm. Moet woensdag 26 aug bloed laten prikken. (testen op progesteron). En de week erop krijg ik telefonisch contact met mijn gyn.
Ws is dinsdag of woensdag mijn ei geweest. We hebben dinsdag wel “geklust”. Dus hoop dat het nu wel een keer raak is. Maar moet nog even 2 weken wachten en dan merken we het gauw genoeg.
Spreek jullie wel weer.
Liefs
spannend dames kom nu ff niet op iedereen reageren want voel me zo niet lekker
slechte nacht achter de rug en rugpijn verkouden etc dus ik kruip straks lekker op de bank!
sasa ben erg benieuwd hoe het met je is heb je al getest
Hihi, nog steeds niet getest. Durf niet :shifty: En nog steeds geen :twisted: in zicht!
@sasa75 wrote:
Hihi, nog steeds niet getest. Durf niet :shifty: En nog steeds geen :twisted: in zicht!
je maakt het wel heel spanennd!!!
Sasa je maakt het wel heel spannend :lol: .
Wendy, super!
Hier verder niets te vertellen. Ik tel af tot mijn echo maandag :mrgreen: .
Ik heb vandaag eindelijk een test gekocht, maar toen ik thuis naar de wc ging, had ik bruinverlies Ik hoop natuurlijk nog dat het niet gaat doorzetten.
:-* voor jullie allemaal!
@sasa75 wrote:
Ik heb vandaag eindelijk een test gekocht, maar toen ik thuis naar de wc ging, had ik bruinverlies Ik hoop natuurlijk nog dat het niet gaat doorzetten.
:-* voor jullie allemaal!
bruin kan oud bloed betekenen meis heb je al getest?
Ja, nu heb ik getest. Helaas negatief Dus we wachten maar af, wanneer de :twisted: doorzetten.
Liefs, Sasa