Of het mocht dat weet ik niet. Ik was er gelijk mee begonnen. Toen ik bij de gyn was had ze er niet veel problemen mee.
Me test was inderdaad weer helemaal negatief. Nu weet ik het niet hoor. Denk dat ik inderdaad maar iets eerder ga testen dan volgende week
To be continued
Ben benieuwd, ik hoop dat je positief test! :thumbup: :thumbdown:
ik heb nog niet getest.
Ik wacht even de 6 weken af wat jippie schreef. Dus nog 14 dagen te gaan, want ik ben nog steeds niet in me periode.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Als je het gevoel hebt dat je een eisprong hebt gehad en zwanger zou kunnen zijn, zou ik gewoon een test doen!
Dan hoef je zeker niet nog twee weken af te wachten. :thumbup: :thumbdown:
ja maar stel ik test te vroeg.
Want als ik het moet berekenen dan zou ik nu pas 2 weken zijn, en dan heb je nog helemaal geen hcg in je bloed. Die komt volgens mij of althans leesbaar einde van de derde week zwanger.
Je kunt twee weken na de eisprong testen, ik weet niet waar je nu in je cyclus zit? Als je zwanger bent, zou het dan zichtbaar moeten zijn op een test. Sommigen testen wat later positief.
ben ik weer kreeg geen mail meer van geposte berichtjes dus moest weer even bijlezen
met mij gaat alles goed voel me prima! soms misselijk en kan de hele dag wel slapen
moet zo naar me werk zo geen zin in :silenced:
fijne dag dames kom vanavond wel weer reageren :-*
Dames, zag net dat Marda is bevallen van een meisje.
Hier haar stukje bij de septembermama’s
Ik kom jullie vanuit mijn bedje thuis even vertellen dat wij om 3.33 opnieuw papa en mama zijn geworden van een prachtige gezonde dochter!!
Haar namen zijn: BirgitThersa Marente (roepnaam Birgit)
Ze is 3260 gram en heeft net als haar zusjes een mooie bos prachtig donker haar!
De bevalling in het ziekenhuis verliep echt SUPER!! Duurde iets meer dan 5 uurtjes.. was echt een goede fijne bevalling! Zonder complicaties knip enz! Ik kom later wel mijn verhaal vertellen! Ik ben nu weer thuis, borstvoeding gaat al meteen lekker, en we gaan nu heeeeerlijk genieten!!
Miek, meid je bent geweldig.. mede dankzij jou (JAAAA DAMES MIEKJE WAS BIJ MIJN BEVALLING!! ) echt een super bevalling gehad!
Tot later
Marda, van harte gefeliciteerd met je dochter (wat een mooie namen)!!!!!!
<span style="font-size:18]marda gefeliciteerd met je dochter kom je haar ook even showen?[/size][/size]
babygirl hoe is het met je meis? :-*
Ha Roosje,
Hier alles goed, de 24ste weer naar het zk voor zaadonderzoek. Nu maar hopen dat ze wel zaadjes vinden en dat we kunnen gaan beginnen met ICSI.
En jij gewoon eindelijk zwanger (volg je stiekem bij de maartmamma’s hihihi) Hoop dat je misselijkheid snel weg gaat en dat je een mooie en voorspoedige zwangerschap mag hebben. Wel een super eche zeg, helemaal :inlove:
spannend meis! hoop zo voor je dat je snel mag beginnen!!
dank je wel dus je volgt me stiekum hmm… :think: :lol: geintje ik voel me wel goed idd af en toe even misselijk en erg moe maar goed hoort erbij ja mooi is de echo he :inlove:
hoop dat jullie dit ook snel mee mogen maken
jullie zijn schatten :-*
Hier wil ik nog even inbreken om Roosje te feliciteren!! Hartstikke goed meis! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten, dus lekker op en top van genieten :inlove: :inlove: :inlove:
En alweer 9 weken, dat gaat snel! Ik wens je een goede zwangerschap toe!
Hopelijk volgen er snel meer meiden hier
Goedemorgen meiden.
Moet zo naar het zkh voor fm. Ben zooooo benieuwd of de clomid deze ronde wel heeft aangeslagen. Ik ga gewoon heel hard hopen en duimen. Moet er om kwart voor 9 zijn. Laat het jullie nog wel even weten.
Veel liefs
Zo, daar was ik weer. Ik zou nog even verslag uitbrengen.
Er is een eitje aan het groeien. Hij is nu op cd 11 al 14.9 bij 10.5 Nu moet ik a.s maandag weer terug voor fm. BEn erg benieuwd of hij dan doorgegroeid is. Ben allang blij dat die pillen wel weer gewerkt hebben.
Zit nu bij een vrouwlijke gyn. moet zeggen dat dat ook wel erg fijn is. Hoewel mijn vorige gyn. (man) ook wel fijn is. Maar een vrouw kan zich beter inleven. (over hoe je je voelt etc)
Groetjes wendy1984
mom 2 be: dank je wel meis hoop dat je snel ook resultaat krijgt met de puregon!! het kan wel :inlove:
meisje: fijn dat de clomid toch zijn werk wel doet! hopelijk is het maandag nog groter geworden ben benieuwd! voel je je verder wat goed?
ego: hier gaat alles lekker moest vanmorgen werken en heb even gewinkeld me eerste buikband gekocht en positiebroek gepast maar die was me te lang vinden jullie het niet vervelend dat ik hier nog mee schrijf? kan me voorstellen dat het wel confronterend is :think: hoop dat jullie straks allemaal dit mee mogen maken :-*
Ben ook erg benieuwd maandag. Voel me verder goed. Alleen soms een beetje buikpijn. Maar dat komt denk ik omdat ie aan het groeien is. Zal jullie maandag op de hoogte houden.
Liefs wendy1984
Tuurlijk is het niet erg dat je hier blijft meeschrijven. Gezellig toch?!!?
Voor ons allemaal komt die tijd ook wel een keer. Het is je gegunt. Je hebt er zelf ook veel voor moeten doen.
Doei doei
Marda: Van harte gefeliciteerd - geniet maar lekker van je dochter. Maar kom haar idd wel showen, zoals roosje al zei, hè?
Liefs, Sasa
Hoi meiden. Ik val hier ook weer in. Door de vakantieperiode ben ik heel weinig op KOK geweest.
Veel valt er niet te vertellen. Ben nu met 100 mg Clomid begonnen. De 50 mg werkte niet meer. Ben dus nu aan het duimen dat de hogere dosis wel aanslaat. Nog een ruim weekje afwachten op de fm.